Super service

• 11 April 2015
  • 6 reacties
  • 263 Bekeken

Ik wilde hier een melding maken van een geweldige service die ik gehad heb. Jaren geleden kocht mijn vrouw op een beurs een tas van X-over. Deze heet nu de ml/bag http://www.x-over.de/en/produkt/ml_bag.html

Nu ging pas de rits kapot, de beurs is uiteraard niet meer dus dan maar via de importeur van Nederland, Creative Selling, een email gestuurd. Ik kreeg van de eigenaar van dit bedrijf een mailtje terug. Ik wist niet meer geheel zeker hoe lang geleden hij gekocht was maar we kwamen erachter, door het ontbreken van de jaarcode, dat de tas in ieder geval ouder was dan de twee jaar dat er garantie op zat.

Alsnog heeft de heer Smits mijn tas kosteloos vervangen, ik mocht zelf een kleur uitkiezen uit de nieuwe kleurlijn.

Ik vind dit echt een geweldige service, ik wilde dit aanmelden bij de rubriek "aardig" maar kan de aanmelding dara niet van vinden.

6 reacties

Er gaat gelukkig ook veel goed op consumentengebied al zou je dat niet denken als je op de site kijkt

ik steun idee voor een pluimkompas oid

goede voorbeelden nodigen uit tot goed volgen toch?
Uitgelezen service

Van mijn ereader, tolino shine, had het scherm het begeven. dus op naar de winkel voor een nieuwe. Bij het uitzoeken hiervan deed ik mijn verhaal en Dhr Foget, van boekhandel Boek en Buro in Doesburg, wilde graag er graag even naar kijken. Alles deed het nog, alleen op het scherm verschenen strepen.Hij dacht dat hij hem misschien nog kon resetten. Tot mijn aangename verrassing kon ik een aantal weken daarna een nieuwe Tolino Shine ophalen.

Daarom voor dhr Foget van Boek en Buro uit Doesburg, en Tolino Nederland een dikke pluim voor deze superservice.
Badge
Mag ik een pluim uitdelen voor Pathé Arnhem vandaag? Wij zijn met een verjaardagsfeestje met 5 meiden van dik 11 jaar naar de 3D film van The Jungle Book geweest en 1 meisje van ons groepje vond het te eng. Daarom is mijn man met haar naar buiten gegaan en hebben een ijsje gegeten, in afwachting van de rest van ons groepje. Toen ze terugkwamen en vroegen of ze weer naar binnen mochten om ons op te wachten, vroeg de dame of de film te eng was geweest. Toen het antwoord ja was, kreeg mijn man 2 vrijkaartjes om naar een andere film te kunnen. Dat is nou eens top!

Bedankt Pathé.
Het klinkt net als een laatste waarschuwing, en als er nou nogmaals niemand is geïnteresseerd, wat dan?

Ik doe nogmaals een aanloop om structuur in verstrooide succesverhalen, schoudersklopjes, warme douches en pluimen te organiseren.......nù ook om er zèlfs inkomsten en oprechte rewiews bij de Consumentenbond mee te kunnen genereren: Uw positieve ervaringen

Geplaatst door H.G. van Rheenen op Jul 3, 2016.
Reputatie 1

Ik verwacht een reactie op dit gemaakte voorstel van een meedenkende forumdeelnemer, een forum-beheerder, een Consumentenbond-medewerker of van Klachtenkompas.nl........

Geplaatst door H.G. van Rheenen op Jul 3, 2016.

Zoals ik en mijn collega’s al vaker de laatste maanden hebben aangegeven, zal er op de korte termijn geen pluimenkompas worden ontwikkeld.

Nieuwe discussies waar positieve ervaringen worden gedeeld zijn meer dan welkom. Het is jammer dat de positieve berichten ondersneeuwen en niet de aandacht krijgen die ze verdienen door herhaaldelijk in deze discussies een pluimenkompas te eisen, wetende dat hier op de korte termijn geen mogelijkheid toe is. Dit zorgt in mijn ogen voor een onnodig negatieve sfeer binnen deze positief bedoelde berichten.

Het staat je natuurlijk vrij om een discussie te openen waar je mensen vraagt om positieve ervaringen te delen.
Een jaar of drie geleden kochten wij via internet bij BOSKA Holland een kaaskruller. Op een houten plank staat een pen waarop je een rond kaasje prikt. Met een speciaal mes haal je zo prachtige krullen van de kaas. Nu was ineens de plank kromgetrokken, wat de werking niet ten goed kwam. Ik stuurde een mailtje en kreeg de volgende dag al een vriendelijke mail terug, met de mededeling dat ik voor niets een nieuw apparaat gestuurd zou krijgen. Een dag later heb ik het in huis, compleet met nieuw mes en ook nog wat leuke tips, bijvoorbeeld om chocoladekrullen te maken! Kijk, dat vind ik nou een pluim waard!

Reageer