Telfort verhoogt prijzen met 6.5%

• 11 June 2018
  • 8 reacties
  • 558 Bekeken

Badge
Kreeg paar weken geleden een kortaf mailtje van Telfort. De prijzen van interactieve TV en internet gaan maar liefst met 6,5% omhoog per juli 2018. De reden voor deze absurde en inflatieverhogende aanpassing (ver boven prijsindex van 2017) werd nergens genoemd. Ik vind dit een onbeschofte manier van omgaan met klanten. Misschien toch maar mijn abonnement opzeggen.

8 reacties

Het motto is heel simpel, als je beter kunt moet je beter gaan. Je bent ze niets verplicht behoudens je contract.
Reputatie 7
Badge +4
Telfort is al jaren erg goedkoop dus het valt wel mee. 🤔

Wij betalen er voor probleemloos internet en interactieve tv via glasvezelkabel E 38,50 dus het gaat dan om een stijging van ongeveer 2,40 Euro per maand.

Als je 1 kop koffie of een biertje op een terrasje neemt ben je al 3 Euro kwijt. 🙂

Bij de meeste providers ben je voor dezelfde kwaliteit en mogelijkheden veel meer kwijt.

Alles wordt duurder, dus ook internet en interactieve tv.
Badge
Gaat om buitensporige verhoging van 6,5% en om de onbeschofte manier van mailen zonder opgaaf van reden. Gaat niet om kosten kop koffie op een terras.
@Caspar David Dan maar over naar een provider die plm. 65 euro p.m. kost en het abonnement maar met 2% verhoogt.
Tele2 verhoogt het abonnement "Internet Light+Bellen" met 18,2 %. (Van €22 naar €26 per maand).

Dat is andere koek.
@Léonz Ter info https://nos.nl/artikel/2236181-europese-commissie-onderzoekt-fusie-t-mobile-en-tele2.html
Hallo Lazylady,

Hier had ik nog niets over gehoord. (Dus, bedankt).

Belachelijk al dat gefuseer.

Ik hoop dat het verboden wordt.
Reputatie 1
XS4ALL verhoogt het tarief met bijna 10%,

Alles wordt duurder...behalve mijn salaris 😞

Reageer