Top-Klusser platform stuurt hoge rekening en verkeerde vakman!

• 16 maart 2021
  • 14 reacties
  • 152 Bekeken

Badge

Beste mensen,

In mijn nieuwe woining had ik een elektriciteit storing. De lamp boeven mijn eettafel deed het niet. Op het internet vond ik de firma Top-klussers.nl Deze leek me erg vertrouwd overkomen. Ik legde mijn klacht voor en hoopte op goede hulp. Vertelde DUIDELIJK wat mijn probleem was, het gaat om ELECTRISCHE probleem. Daarbij zouden zij mij wel kunnen helpen.  

Op de afgesproken tijd kwam een medewerker van Top-klussers aan mijn deur. Ik liet hem binnen en liet de tafellamp zien, "Maar mevrouw ik ben timmerman!! Dat wil niet zeggen dat ik u niet kan helpen/ Een vakman is van meerdere markten thuis. Ik wil er wel naar kijken!!” Hij kon het probleem niet verhelpen. Hij stond nog even te praten in mijn keuken. En was zo één uurtje binnen.  

Het probleem was niet opgelost en ik vroeg waarom zijn baas niet de juiste vakman had gestuurd?

Geen duidelijk antwoord maar ik kreeg wel een factuur van € 48,34 via de mail binnen. Ik schrok ervan en vroeg om tekst en uitleg. “Ja mevrouw er is een vakman geweest en die moet u betalen.” Alles uitgelegd en het antwoord was “Ik zal het doorgeven". Dat was de enige antwoord dat ik kreeg op al mijn vragen. Zo kreeg ik meerdere bedreigingen via da app en de mails.  Ook het incassobureau MM incasso kwam met meerdere bedreigingen.

Het ging me te ver en ik nam contact op met de consumentenbond. Daar werd ik te woord gestaan door een aller aardigste juriste.  Maar helaas moet ik de rekening wel betalen. Want de timmerman had naar de lamp gekeken. En hij was langer dan een half uur binnen geweest. Mijn fout, ik had hem meteen moeten wegsturen en geen kop koffie geven. Door vriendelijke te zijn voor andere moet je gewoon de gevraagde kosten betalen!  Hoe onredelijk of gemeen het ook is. 

Mensen als de verkeerde vakman aan de deur staat NOOIT Binnen laten. Ook niet NAAR LUISTEREN Het kost je namelijk GELD. En dan voel je je wel genomen ofwel het gevoel van OPGELICHT. Dat ik daar in getrapt ben.

Ik heb later wel hulp gekregen van een ECHTE Elektricien.

Op advies ik de factuur wel betaald maar ik hoop dat consumentbond misschien mij nog kan helpen. Maar ik hoop vooral dat jullie (lezers) er baat van zullen hebben dan is het geld wat ik moest betalen niet voor niets is geweest!

14 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Het was netter geweest als ze geen rekening gestuurd hadden omdat het hun fout was dat ze de verkeerde persoon sturen . Toch mogen ze dat kennelijk omdat je goed vond dat hij het toch trachtte op te lossen . Een vriendelijk gebaar van beide kanten dat verkeerd uitpakte. Bedankt voor de waarschuwing . 

Badge

Tja! Ik heb er wel van geleerd!

Badge +1

Voor zomaar een klusje in huis zijn er diverse klusorganisaties. Kies wel de goede, want er zijn altijd bedriegers. Een redelijk goede organisatie is de Klussenier. De Klussenier is een franchiseorganisatie in de bouw, met zo’n 180 aangesloten franchisenemers is De Klussenier de grootste franchisegever in de bouw van Nederland. Omdat een Klussenier onderdeel is van een groter geheel kan hij ook voorwaarden bieden van een grote organisatie. Zo kunt u bij onvoorziene omstandigheden terugvallen op de organisatie die achter de Klussenier staat en heeft een Klussenier collega Klusseniers in zijn omgeving die hierbij kunnen ondersteunen. Daarnaast levert een Klussenier altijd 12 maanden garantie op de uitgevoerde werkzaamheden, ontvangt u vooraf een vrijblijvende offerte en worden geen voorrijkosten doorberekend. 

Ik heb er diverse goede ervaringen mee. Mocht je nog eens wat zoeken, bekijk dan ook deze organisatie.

Badge +1

Betreffende mijn  reactie:  Ik ben door omstandigheden er even tussenuit geweest (gezondheidsomstandigheden), ik wist niet dat ik dan ineens bondsbeginner werd ?????? Zouden de moderatoren dit t.z.t. eens na kunnen gaan??

Betreffende mijn  reactie:  Ik ben door omstandigheden er even tussenuit geweest (gezondheidsomstandigheden), ik wist niet dat ik dan ineens bondsbeginner werd ?????? Zouden de moderatoren dit t.z.t. eens na kunnen gaan??

Die benaming is een beetje een gebbetje en geeft een bonds-"titel" afhankelijk van het aantal posten. Het is automatisch en heeft verder geen enkele betekenis.

Reputatie 7
Badge +4

je naam is veranderd, Leo, andere login gemaakt? zou dat ermee te maken kunnen hebben?

Reputatie 7
Badge +7

Dank weer voor de directe adviezen. Ik vond het ook vreemd en ben het maar eens nagegaan. Ik log meestal ‘automatisch’ in. Hoe het precies werkt weet ik ook niet zo goed, wellicht met google te maken. In elk geval wordt automatisch inlognaam en wachtwoord ingevuld. Ik heb nu achterhaald dat een andere inlognaam en wachtwoord is gebruikt, en hoe dat dan weer kan ?? Ik heb nu door privé berichten via de bond zelf ingelogd en ben benieuwd wat er nu is weergegeven. Groet Leo.

Reputatie 7
Badge +7

Nou weer als vanouds. Groet Leo.

Reputatie 7
Badge +6

Ik dacht al dat jij het was onder een andere naam , Leo . Tja , het systeem ziet je dan als een nieuw lid en dat maakt je automatisch bondsbeginner . Welkom terug , Ruiter Leo en hopelijk goed hersteld van wat je had .

Nou weer als vanouds. Groet Leo.

Ah, nu snap ik dat jij het bent Leo. Ik had je niet herkend met een andere id. Zo te zien is het weer opgelost.

Reputatie 5
Badge +4

Dank weer voor de directe adviezen. Ik vond het ook vreemd en ben het maar eens nagegaan. Ik log meestal ‘automatisch’ in. Hoe het precies werkt weet ik ook niet zo goed, wellicht met google te maken. In elk geval wordt automatisch inlognaam en wachtwoord ingevuld. Ik heb nu achterhaald dat een andere inlognaam en wachtwoord is gebruikt, en hoe dat dan weer kan ?? Ik heb nu door privé berichten via de bond zelf ingelogd en ben benieuwd wat er nu is weergegeven. Groet Leo.

Een jaar geleden heb je blijkbaar een tweede account @RuiterLeo aangemaakt, er zullen dus ook wel 2x inloggegevens in je browser zijn opgeslagen, verwijder daar je inloggegevens van @RuiterLeo  Je kan ook CB vragen je andere account te verwijderen

Badge +1

Geachte Forumleden. Alles nog eens nagezien en alles nog eens gelezen kan het niet anders dat ooit een tweede account is aangemaakt. En die twee accounts blijven dan bestaan. Vreemd dat de problematiek zich dan nu ineens weer voordoet. Ik let nu goed op waarmee ik automatisch dus word ingelogd. Verder is het systeem herkenbaar. Het gebeurt mijn inziens te vaak dat bijv. door fout intikken de melding komt inlognaam of wachtwoord vergeten kiest een nieuwe. En in haast doe je dat dan en in een mum van tijd heb je meerdere inlogmogelijkheden. Het klopt niet, maar de topic gaat over klusbedrijven en Anita heeft niets aan deze problematiek. Ik ben benieuwd of ze nu voortaan naar ‘meest duurdere” professionels gaat of toch betrouwbare klusbedrijven probeert.

Reputatie 7
Badge +7

Het is toch nog niet in orde, nu ben ik weer automatisch met mijn andere account ingelogd. ik zie dat pas als in verstuur.

Reputatie 7
Badge +7

Vergeet.het allemaal maar, ik ga klantenservice vragen het een keer goed in orde te maken, dit is me te lastig. Ik wil gewoon één account met alle gegevens van de twee accounts bij elkaar. Ik vraag het klantenservice wel.

Reageer