Top-Klusser platform stuurt hoge rekening en verkeerde vakman!

• 16 maart 2021
  • 14 reacties
  • 152 Bekeken

Badge

Beste mensen,

In mijn nieuwe woining had ik een elektriciteit storing. De lamp boeven mijn eettafel deed het niet. Op het internet vond ik de firma Top-klussers.nl Deze leek me erg vertrouwd overkomen. Ik legde mijn klacht voor en hoopte op goede hulp. Vertelde DUIDELIJK wat mijn probleem was, het gaat om ELECTRISCHE probleem. Daarbij zouden zij mij wel kunnen helpen.  

Op de afgesproken tijd kwam een medewerker van Top-klussers aan mijn deur. Ik liet hem binnen en liet de tafellamp zien, "Maar mevrouw ik ben timmerman!! Dat wil niet zeggen dat ik u niet kan helpen/ Een vakman is van meerdere markten thuis. Ik wil er wel naar kijken!!” Hij kon het probleem niet verhelpen. Hij stond nog even te praten in mijn keuken. En was zo één uurtje binnen.  

Het probleem was niet opgelost en ik vroeg waarom zijn baas niet de juiste vakman had gestuurd?

Geen duidelijk antwoord maar ik kreeg wel een factuur van € 48,34 via de mail binnen. Ik schrok ervan en vroeg om tekst en uitleg. “Ja mevrouw er is een vakman geweest en die moet u betalen.” Alles uitgelegd en het antwoord was “Ik zal het doorgeven". Dat was de enige antwoord dat ik kreeg op al mijn vragen. Zo kreeg ik meerdere bedreigingen via da app en de mails.  Ook het incassobureau MM incasso kwam met meerdere bedreigingen.

Het ging me te ver en ik nam contact op met de consumentenbond. Daar werd ik te woord gestaan door een aller aardigste juriste.  Maar helaas moet ik de rekening wel betalen. Want de timmerman had naar de lamp gekeken. En hij was langer dan een half uur binnen geweest. Mijn fout, ik had hem meteen moeten wegsturen en geen kop koffie geven. Door vriendelijke te zijn voor andere moet je gewoon de gevraagde kosten betalen!  Hoe onredelijk of gemeen het ook is.