UPS pakket wordt vernietigd

• 20 February 2021
  • 5 reacties
  • 105 Bekeken

Ik heb in December 2020 een bestelling gedaan bij een bedrijf in Engeland en dat is begin Jan met UPS verstuurt. DE EUVAT was bij de bestelling voldaan en een bevestiging was door gestuurd via email. UPS liet weten dat er belasting moest worden betaalt, en toen ik belde lieten ze weten dat er niets verschuldigd was. Toen het aan de deur geleverd werd moest €347 betaalt worden dat heb ik geweigerd omdat ik door zowel de verkoper/verzender als UPS te horen had gekregen dat dit niet nodig was en dat het al voldaan was. Vervolgens uiteindelijk de betaald belasting/EUVAT terug gekregen van de verkoper en de belasting aan UPS betaalt maar toen werd het pakket niet geleverd. Laatse update die ik kreeg door op de tracking nummer te klikken was “Verzender en ontvanger hebben afstand gedaan van dit pakket het zal worden overhandig voor vernietiging!! Een besteling/pakket terwaarde van € 1400 plus €347 btw!! Het maakt niet uit wat ik zeg, ik kom geen stap verder ik heb elke dag aan de telefoon gehangen met UPS en er gebeurt helemaal niets, ik weet niet wat ik moet doen. Vervolgens krijg ik vandaag een rekening voor €27.50 voor laat betaling!! Waar zijn ze in gods naam mee bezig daar!

5 reacties

Waar zijn ze in gods naam mee bezig daar!

Brexit, het einde van frictionless trade. Maar u heeft natuurlijk nog steeds recht op uw spullen. Is de rechtsbijstand nog een optie?

Geen idee ik wacht even tot maandag om te kijken of ze reageren op de “case” die ze zelf hebben aangemaakt hier over, maar ze schijnen niet erg goed te kunnen communiceren binnen dat bedrijf. ik heb weinig hoop op een goede oplosing. dan zal ik inderdaad rechtsbijstand zoeken. bedankt.

Sanne gebeurt met mijn pakket een maand geleden

Weet iemand hoe ik deze kan vervangen?

Weet iemand hoe ik deze kan vervangen?

Wat wilt u vervangen?

Reageer