Consumentenbond.nl
Vraag

via internet bij thesecretroos gekocht

• 20 februari 2020
  • 1 reactie
  • 185 Bekeken

Hoi.

Mijn man heeft voor mijn vetjaardag een geprepereerde roos gekocht bij thesecretroos op facebook.

Ik heb nu aangegeven sinds ik hem dinsdag heb uitgepakt bij de verkoper niet tevreden te zijn over de kwaliteit.

Hij claimt nooit geen klachten te krijgen, en ik zou het allemaal zelf kunnen herstellen.

Hij stelde voor een filmphe te sturen hoe? Alleen filmphe kwam niet.

Hem hierop aa gesproken vandaag, masr hij claimt het druk te hebben en het maandag te doen.

Ik ben er niet blij mee dat ik zelf aan een cadeau van bijna 100, euro moet gaan sleuteken. Heb hem nu want gaat allemaal via messe ger eroverdenk de koop ongedasn te maken.. heb ik dat recht??

Heb namelijk geen adres verpakking al weggegooid…

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

U hebt kennelijk iets geleverd gekregen waarover u niet tevreden bent. Als u kunt aantonen dat er geen goede kwaliteit geleverd is, het dus een miskoop is (schuld bij de verkoper), moet de leverancier dat in orde maken. Een nieuwe roos sturen is dan het simpelst en effectiefst.  Maar hij mag ook materiaal sturen om het artikel te repareren.. In elk geval mag u enige service verwachten, en nooit geen klachten en geen tijd spelen daarbij geen rol.

Wel indien u wilt retourneren, is de verpakking (origineel) essentieel, ook het adres enz. Maar U heeft contact met de verkoper en het komt van facebook, dan heeft u in elk geval iets. En probeer eerst facebook uw klacht te laten opnemen, sociale media kunnen een hoop bereiken. Succes, groet Leo.

Reageer