Consumentenbond.nl
Beantwoord

voordeelinkoop.eu klachten

  • 3 augustus 2015
  • 81 reacties
  • 1938 Bekeken

afgelopen donderdag werd ik gebeld dat ik wat had gewonnen, "is dat niet fantastisch mevrouw-en u krijgt er ook nog een vakantie bij- en een jaar lang korting.." rebbelde de mevrouw door zonder dat ik iets kon zeggen. ik had er al tien keer geen zin in maar ze heeft het toch voor elkaar dat ik veertien dagen op proef inlogcodes zou krijgen op een site waar ik even rond kon neuzen en dan kon ik altijd nog afzeggen.

Ik vertelde dat ik net op vakantie ging of de inlogcodes dan ook een week later verstuurd konden worden, dan had ik na mijn vakantie nog 7 dagen, dat moest voldoende zijn. Het bandje werd opgenomen, de week later werd verzwegen en de volgende dag ontdekte ik per toeval de inlogcodes... grr

Nu vraag ik mij af of deze site bekend is bij anderen en of het iets is. Het abonnement kost 95 euro per jaar en zou mij goederen kunnen leveren tegen inkoopprijs maar ook korting op de NUON ed.

Nu zit ik zelf al via het consumentenbod collectief bij budgetenergie, dus veel korting zal daar ook niet te halen zijn, verwacht ik. Ik vroeg mij af of er mensen zijn die via deze site echt voordeel hebben ervaren.

[Opmerking redactie: topic verplaatst naar forum Overige Consumentenzaken.]
icon

Beste antwoord door Ex Community Manager 8 januari 2016, 13:00

Consumenten kunnen de ten onrechte afgeschreven bedragen storneren. Binnen 56 dagen nadat het bedrag is afgeschreven, kan dat via internetbankieren. Daarna kan storneren tot 13 maanden na afschrijving via de bank met een MOI-procedure (Melding Onrechtmatige Incasso). De Consumentenbond raadt consumenten die hebben gestorneerd aan om zich niet te laten intimideren door de dreiging met een incassoprocedure. Omdat het om een onrechtmatige overeenkomst en afschrijving gaat, is er geen enkele betalingsverplichting.

Naar aanleiding van jullie meldingen hier op de community en de klachten die zijn binnengekomen op klachtenkompas.nl is vandaag dit nieuwsbericht naar buiten gegaan vanuit de consumentenbond.
Bekijk origineel

Het topic is gesloten voor reacties

81 reacties

Beste mevrouw Geldrop, Omdat we de mening van onze abonnees waarderen, letten wij altijd goed op online reacties. Wij hebben uw bericht doorgenomen en vinden het erg vervelend dat de aanmelding te vroeg is doorgevoerd. Hier bieden wij onze oprechte excuses voor aan, dit had namelijk nooit mogen gebeuren. Er is immers duidelijk afgesproken dat u de inlogcodes pas na uw vakantie zou ontvangen, zodat u voldoende tijd heeft om te bepalen of u het abonnement daadwerkelijk aan wilt gaan. Het is voor ons, maar zeker voor u belangrijk om er zeker van te zijn dat u abonnee wilt worden (of niet uiteraard). Om deze reden wil ik u graag aanbieden dat u in plaats van twee weken bedenktijd, vier weken bedenktijd krijgt. Hierdoor heeft u na uw vakantie ruim de tijd om alles goed door te nemen. Uiteraard wordt er voor het verstrijken van de bedenktijd niets van uw rekening afgeschreven. Nogmaals excuses voor het ongemak en ik hoop u hiermee van dienst te zijn. Ik hoor graag van u of dit voor u een goede oplossing is. Mocht u geen prijs stellen op onze dienstverlening, dan verneem ik dat ook graag van u. Ik zorg er dan voor dat uw aanmelding wordt geannuleerd, uiteraard volledig kosteloos. Tot slot wens ik u een mooie vakantie toe! Met vriendelijke groet, Klantenservice Voordeelinkoop http://www.voordeelinkoop.eu/contact

Ps. Een kopie van dit bericht is eerder deze week per e-mail naar u verzonden
Beste heer/mevrouw van Rheenen, Bedankt voor uw reactie. Als wij een fout maken, zullen wij deze altijd toegeven en direct herstellen. Wij doen uiteraard ons uiterste best om foutloos te werken, helaas is dat bij mevrouw Geldrop niet helemaal goed gegaan. Vervolgens is het onze taak de zaak naar tevredenheid af te handelen. Het doet me genoegen te kunnen melden dat nieuwe abonnees inderdaad een gratis vakantie ontvangen. Gratis bestaat dus nog steeds in deze wereld 🙂 Verder is het ook goed om te weten dat abonnementen na het eerste jaar altijd maandelijks kunnen worden beËindigd. Tot slot; ook wij maken als bedrijf winst, daar zijn wij transparant over. Echter, op de producten maken wij geen winst. Deze gaat voor 100% naar onze abonnees. Op deze manier profiteert iedereen, de abonnees voorop. Ik hoop u zo voldoende te hebben geÏnformeerd. Uiteraard kunt u ons altijd bellen indien u dit nader wilt bespreken. Met vriendelijke groet,

Klantenservice Voordeelinkoop
Vandaag werd ook ik benaderd door een dame van Vordeelinkoop. Ik vond het een nogal agressieve manier. Mij werd direct een sms gestuurd, waarop ik direct moest antwoorden. Ik heb het niet gedaan. De dame vroeg of ze mij later mocht terugbellen. Ik heb de site bezocht, waarop stond dat het abonnement €149.95 per jaar is... Ik vertrouw het dus ook niet. Op de site staat niets over verzekeringen, waar de dame aan de telefoon het wél over had. Dan zou het maar afwachten zijn of mijn verzekeringsmaatschappij er ook bij is. Verdere consumentengoederen koop ik nooit (geen geld voor). Op vakantie ga ik niet, want ik kan het mij niet veroorloven. Waarom zou ik dan lid worden? Ik zou heel graag ervaringen zien van mensen die daadwerkelijk lid zijn geworden en er op o.a. verzekeringen hebben kunnen besparen. Ik vermoed dat er een luchtje aan zit.

Vooral de agressieve benadering zint mij helemaal niet!
Beste Fadadomar,Wat naar dat u een vervelend gevoel over heeft gehouden aan het gesprek dat u had met een van onze medewerkers. Onze welgemeende excuses hiervoor. Dat is zeker niet onze bedoeling geweest.

Indien u het abonnement online afsluit dan bedraagt het contributiebedrag inderdaad 149,95 euro per jaar. Indien u het abonnement telefonisch afsluit dan bedraagt het contributiebedrag momenteel 95 euro per jaar. U heeft volkomen gelijk dat het niet zinvol is een abonnement te nemen indien u online geen consumentengoederen koopt noch op vakantie gaat. In dat geval raad ik u absoluut af abonnee te worden.Onze abonnees maken wel regelmatig gebruik van de mogelijkheid goedkoop te reizen en kopen regelmatig spullen online. Pas dan biedt het abonnement echt voordeel . Wij gaan direct aan de slag met de door u ervaren agressieve benadering. Dat is absoluut niet de bedoeling geweest en we gaan er voor zorgen dat dit niet nogmaals voorkomt. Nogmaals onze excuses daarvoor.Met vriendelijke groet,Klantenservice Voordeelinkoop
Mijn moeder is onlangs telefonisch benaderd door deze club. Ondanks dat we haar lang geleden toegevoegd hebben aan het bel-me-niet-register, blijven partijen als deze toch steeds haar bellen. Desondanks heeft ze zich laten verleiden om de toegangscodes e.d. op te laten sturen.

Mijn eerste reactie na het zien van de site/deal was, dit is niet pluis.

Ik kan nog niks over de 'gratis' vakantie zeggen, omdat die nog niet heeft plaats gevonden.

Wel valt me op dat je, eenmaal ingelogd, toch €100,- moet betalen voor de reis (geen idee of je dan meteen de jaar contributie hiermee betaalt?).

En... op deze pagina valt me op dat je toch wel van alles moet betalen voor je reis:

http://www.voordeelinkoop.eu/wp-content/uploads/2015/08/15NL_F-VO_Tuscany_D1-page-002.jpg

Over die reis zelf kan ik eigenlijk nog niks echt zinnigs melden.

Dan de korting op producten. Daar kan ik heel erg duidelijk over zijn: Dat is pure onzin.

Ik citeer van de website:

"Voordeelinkoop maakt GEEN WINST op de aangeboden producten en diensten".

Dat is dus niet waar. Als je eenmaal ingelogd bent op het 'ledengedeelte', dan krijg je dus een overzicht te zien van winkels waar je korting kunt krijgen. De korting die je dan krijgt wordt omgezet in een soort spaartegoed.

Dat overzicht vindt je dan weer op (vrij toegankelijk):

http://nl.onlinekortingen.com/

Dat is eigenlijk een kortingscode website waar er eigenlijk heel veel van zijn, met als enige verschil dat je hier €100,-/€150 per jaar voor moet betalen om lid van te worden terwijl al die andere sites geen abonnementskosten rekenen. Zij zijn affiliate van al deze winkels, dat betekent dus als iemand via jouw link een aankoop doet, dan krijg je als affiliate commissie. Zelf ben ik ook affiliate, dus ik weet ook exact hoeveel winst zij per aankoop zullen maken. Op zich niks mis mee, maar ik houdt niet van geblaat dat je er geen winst op maakt, dat is echt pure onzin.

Dus enige voordeel zou zijn, die vakantie :)

Daarnaast zie ik dat deze website onderdeel is van een LTD (hesap Ltd.), en ik zie bij hun kortingssite weer een andere bv, namelijk CashbackService B.V.

Verder zie ik dat de website voordeelinkoop.eu pas op 6 juli 2015 is geregistreerd

De website onlinekortingen.com is geregistreerd op 16 juni 2015

Wat wel opvallend is: Beide sites hebben op 16-08-2015 tegelijkertijd een dns update gehad. Wat kan betekenen dat dat de datum is waarop beide sites live zijn gegaan. (Dat weet ik niet 100% zeker, maar het is wel een indicatie).

Het postadres is dus hier:

https://www.google.nl/maps/place/Spangesekade+163,+3026+GW+Rotterdam/@51.9145057,4.4450701,3a,75y,248.01h,93.84t/data=!3m7!1e1!3m5!1s9lmB-kUhE_3CBAcVvo2koQ!2e0!6s%2F%2Fgeo0.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%3D9lmB-kUhE_3CBAcVvo2koQ%26output%3Dthumbnail%26cb_client%3Dsearch.TACTILE.gps%26thumb%3D2%26w%3D203%26h%3D100%26yaw%3D255.52112%26pitch%3D0!7i13312!8i6656!4m2!3m1!1s0x47c434ea2fd0d0af:0x84bcb1c709586d4a!6m1!1e1,+3026+GW+Rotterdam/@51.9145057,4.4450701,3a,75y,248.01h,93.84t/data=!3m7!1e1!3m5!1s9lmB-kUhE_3CBAcVvo2koQ!2e0!6s%2F%2Fgeo0.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%3D9lmB-kUhE_3CBAcVvo2koQ%26output%3Dthumbnail%26cb_client%3Dsearch.TACTILE.gps%26thumb%3D2%26w%3D203%26h%3D100%26yaw%3D255.52112%26pitch%3D0!7i13312!8i6656!4m2!3m1!1s0x47c434ea2fd0d0af:0x84bcb1c709586d4a!6m1!1e1

(copy paste hele url in adresbalk)

Spangensekade 163 3026GW Rotterdam

Ik kan hier niet zien of dit een van die garageboxen is of een van die woningen bovenin...

Het klinkt allemaal heel mooi, maar ik ben altijd heel huiverig als ik dit soort constructies voorbij zie komen.

Als dit een goed willende ondernemer is, dan is het niet mijn bedoeling deze kapot te maken. Wel wordt ik erg huiverig als ik dit allemaal zo bij elkaar optel...
ik werd vandaag ook opgebeld door inkoopvoordeel. Ze begon mij te vertellen dat ik een tijdje geleden een vragen formulier had ingevuld en dat ze daarvoor belde. Kon mij niks meer herinneren hierover. Toen ze het adres vertelde waar het was ingevuld bleek het dus om zo 4-5 jaar geleden te zijn vanwege ik daar destijds heb gewoond. Beetje vreemd dat ik dan nu pas werd terug gebeld...des al niet te min, heb ik het gesprek maar aangehoord. Kon de vrouw moeilijk volgen soms, had een buitenlands accent wat het dus soms lastig maakte. Nu komt dus het issue; ze vroeg mij om mijn nieuwe adres gegevens. Dit door gegeven maar...toen vroeg ze opeens om mijn REKENINGNUMMER dit vond ik erg vreemd. Ze moest persé dit hebben anders kon ze mij geen mail versturen om het te kunnen bekijken. Heeft één van jullie ook dit ervaren??? Heb dit niet gegeven, vertrouw dit niet telefonisch en heb dus terug bel afspraak gemaakt om zo dus eerst onderzoek te doen. Hebben jullie enig advies?
Ik heb net exact het zelfde meegemaakt. Ik werd gebeld op mijn 06, wat ik nooit aan onbekenden geef of op een formulier invul.. De met een fors accent sprekende vrouw wilde me bedanken dat ik iets had ingevuld en nu recht had op cashback kortingen tot wel 50%.. Waarvoor precies werd me niet duidelijk. Toen ik aangaf dat ik verbaasd was omdat ik me geen invullen van zo'n formulier herinnerde, en ook zei dat ik nog nooit gehoord had van haar bedrijf, reageerde ze verongelijkt, alsof ik tegen haar uitviel ofzo.Ik heb haar toch maar even eea. laten uitleggen, en al snel kwamen er vragen over naam, geboortedatum, emailadres (Ik snap dit niet, want als ik al ooit zo'n formulier zou hebben ingevuld, zal dit daarop toch ook gewoon gevraagd zijn) Ze noemde vervolgens een foutieve postcode, die ik in mijn naiviteit verbeterde, en toen vroeg ze inderdaad om een rekeningnummer. Ik ben toen afgehaakt, waarna ze netjes ophing.Later realiseerde me dat je je telefonisch bij banken en creditkaartmaatschappijen vaak moet " legitimeren" met postcode en geboortedatum. Ik ben blij dat ik afgehaakt ben, want ik vermoed een Phishing actie..
Ben ook net door ze gebeld, en vond het ook erg vreemd dat ze mijn adres en 06 hadden waarvan ik me alleen bewust ben dat ik dit wel correct bij een een Tivall cashback actie heb ingevuld... Ze begon ermee dat ik op een vragenlijst had ingevuld dat ik mogelijk interesse zou hebben in cashback acties, wat echt volstrekt onjuist is! Ik doe niet aan die vervelende vragenlijstjes. Vervolgens zeg ik "geen interesse" maar ze moest en zou haar verhaal uitleggen, waarop ik twijfelde om meteen op te hangen.

Maar mij heeft ze dus niks uitgelegd over dat dit een abonnement zal zijn, alleen dat je een gratis vakantie kan krijgen en voor x aantal dagen van hun diensten vrijblijvend gebruik kon maken..

Na ze alles had uitgelegd noemt ze mijn adres en geboortedatum op ter controle om vervolgens om mijn bankrekening te vragen, ik schrok al van het feit dat ze dit allemaal wist en al helemaal dat ze naar mijn bankrekeningnummer vroeg... in het mom van "anders kan ik geen inloggegevens opsturen" wat ik nog vreemder vond, waarop ik meteen zei dat ik mijn bankrekeningnummer nooit zal geven en al helemaal niet telefonisch... zegt ze dat ze morgen zelfde tijd terug zal bellen, zodat ik hun site kon bezoeken en kon zien dat ik ze kon vertrouwen... Zal morgen in ieder geval erg duidelijk maken dat ik hier helemaal niks mee te maken wil hebben.
Badge
Ik werd van middag gebeld door voordeel.inkoop.eu. Het begint al dat ze zeggen dat ik een vragenlijst zou hebben ingevuld op internet. Dit doe ik nooit als de organisatie mij niet bekend voor komt en zeker niet van een commerciele organisatie. Dit is nu de tweede keer dat ik wordt gebeld door een organisatie die mij onbekend voorkomt. Eerst was het Hotelplan en nu dus voordeelinkoop.eu. Beide hebben de zelfde manier van handelen. Ze beginnen met dat je een vragenlijst zou hebben ingevuld en doen je een reis cadeau. Wat in dit voorgesprek waarschijnlijk terloops heel vlug wordt gezegd, dat er kosten aan dit lidmaatschap zijn verbonden. Pas na deze inleiding starten ze, terwijl ik dan al van alles heb gevraagd, het bandje om je gegevens door te nemen en of je het hier mee eens en op dat moment komt dan opeens het bedrag van 65 euro ter sprake.

Ook ik sta in het bel-me-niet-register en toch wordt ik regelmatig telefonisch benaderd. Ik heb me voor de zekerheid alles aangevinkt, dus ik begrijp niet hoe ze aan mijn telefoonnummer komen.
Ik durf te stellen dat ze in overtreding van het belmeniet register zijn. U telefoonnummer kunnen ze wellicht kopen maar ze mogen niet bellen. Bestaat er geen mogelijkheid daar een klacht te deponeren?



Ik werd van middag gebeld door voordeel.inkoop.eu. Het begint al dat ze zeggen dat ik een vragenlijst zou hebben ingevuld op internet. Dit doe ik nooit als de organisatie mij niet bekend voor komt en zeker niet van een commerciele organisatie. Dit is nu de tweede keer dat ik wordt gebeld door een organisatie die mij onbekend voorkomt. Eerst was het Hotelplan en nu dus voordeelinkoop.eu. Beide hebben de zelfde manier van handelen. Ze beginnen met dat je een vragenlijst zou hebben ingevuld en doen je een reis cadeau. Wat in dit voorgesprek waarschijnlijk terloops heel vlug wordt gezegd, dat er kosten aan dit lidmaatschap zijn verbonden. Pas na deze inleiding starten ze, terwijl ik dan al van alles heb gevraagd, het bandje om je gegevens door te nemen en of je het hier mee eens en op dat moment komt dan opeens het bedrag van 65 euro ter sprake.

Ook ik sta in het bel-me-niet-register en toch wordt ik regelmatig telefonisch benaderd. Ik heb me voor de zekerheid alles aangevinkt, dus ik begrijp niet hoe ze aan mijn telefoonnummer komen.

Geplaatst door J.S.F. Kortman op Okt 19, 2015.
Beste gebruikers van dit forum,

Graag wil ik beginnen met te melden dat uw mening wordt gewaardeerd. Wij zullen er alles aan doen om vragen of eventuele ongemakken altijd naar tevredenheid te beantwoorden / op te lossen.

Het snelst gaat dit overigens door rechtstreeks contact met ons op te nemen. Dit kan telefonisch of via e-mail (zie contactgegevens onderaan dit bericht).

Dan ga ik nu graag in op de vragen uit uw berichten:

Iedere nieuwe abonnee krijgt een reis voor twee personen van ons cadeau. Aan een vliegreis zit vaak een luchthavenbelasting vast. Hier kunnen wij helaas niets aan doen. Aangaande de aangeboden producten: wij maken absoluut geen winst op de in de winkel aangeboden producten. Op producten van externe webshops wordt inderdaad wel een kleine winst gemaakt door ons.

Achterdocht is zeker nooit slecht, zeker niet bij telefonische verkoop. De reden dat onze collega om het rekeningnummer heeft gevraagd, is zodat wij na uw akkoord het abonnementsgeld vervolgens kunnen incasseren. Dit had onze collega goed uit moeten leggen, mocht dit niet gebeurd zijn bied ik hiervoor bij dezen mijn oprechte excuses aan. Wij trekken ons dit voorval zeer aan en gaan intern direct actie ondernemen richting onze telefonisch adviseurs.

Tot slot nodig ik u allen graag uit uw contactgegevens bij ons achter te laten. Een van mijn collega’s neemt dan contact met u op om deze gebeurtenissen te bespreken en persoonlijk excuses aan te bieden voor het eventuele ongemak. Tevens zorgen wij ervoor dat u niet nogmaals wordt benaderd. Wij proberen ons werk zo goed mogelijk te doen, spijtig genoeg maken ook wij daarin soms fouten. We nemen uw feedback serieus en dragen er zorg voor dat deze met de gehele organisatie wordt gedeeld.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Voordeelinkoop
Ook ik ben gebeld door voordeelinkoop..

De 12e een mail gekregen met inloggegevens en ik heb toen gelijk geannuleerd. Dit was dus binnen 5 dagen. Ik heb hier de dag later reactie op gehad dat dit in goede orde ontvangen was en dat het geld, €95 niet van mijn rekening gehaald zou worden..

Vandaag toch €95 van mijn rekening afgehaald, die ik op dit moment niet kan missen
Beste gebruikers van dit forum,

Graag wil ik beginnen met te melden dat uw mening wordt gewaardeerd. Wij zullen er alles aan doen om vragen of eventuele ongemakken altijd naar tevredenheid te beantwoorden / op te lossen.

Het snelst gaat dit overigens door rechtstreeks contact met ons op te nemen. Dit kan telefonisch of via e-mail (zie contactgegevens onderaan dit bericht).

Wij verzoeken u dan ook graag om al uw contactgegevens bij ons achter te laten. Een van mijn collega’s neemt dan contact met u op om deze gebeurtenissen te bespreken en persoonlijk excuses aan te bieden voor het eventuele ongemak. Wij proberen ons werk zo goed mogelijk te doen, spijtig genoeg maken ook wij daarin soms fouten. We nemen uw feedback serieus en dragen er zorg voor dat deze met de gehele organisatie wordt gedeeld.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Voordeelinkoop
Ook ik werd vandaag gebeld door een medewerker (met een accent) van Voordeel.inkoop. Zoals ook in andere reacties, werd mij verteld dat ik een vragenlijst had ingevuld. Waarna ze mijn naam noemde en vroeg of ik dat was (naam klopte inderdaad). Waarna ik verward vroeg van welk bedrijf ze was, aangezien ik haar de eerste keer niet goed had verstaan. Daarna vroeg ze of mijn postcode klopte, ze noemde een postcode van mijn oude huis (dit was alweer twee jaar geleden). Toen ik haar vertelde dat ze de verkeerde postcode had, mompelde ze iets onverstaanbaar en excuseerde zich waarna ze ophing. Ik heb niet eens de kans gehad om mijn recht van verzet te willen aangeven. Nu vraag ik mij echt af waar ze mijn naam, postcode en telefoonnummer vandaan heeft gehaald, aangezien het verouderde gegevens waren.
Beste Mensen,

Dit zijn zuivere oplichterspraktijken.

ALLEMAAL WAKKER WORDEN AUB!!!

Om jullie een plezier te doen heb ik even gemaild met een verborgen url en ben erachter gekomen dat deze mens of mensen opereren vanuit turkije.

Dank u voor uw opmerking. Wij waarderen de input van onze (potentiële) leden uiteraard altijd. We kunnen uw opmerking aangaande oplichterspraktijken echter niet plaatsen. U heeft volkomen gelijk dat onze collega’s, die het eerste contact met (potentiële) leden hebben, deels vanuit Turkije werken. U zult begrijpen dat wij er alles aan doen de kosten zo laag mogelijk te houden om zo de voordelen voor onze leden zo groot mogelijk te kunnen maken. Dat is immers waar wij voor staan; zoveel mogelijk voordeel bieden aan onze leden. Het contact met de leden is vanuit Turkije goedkoper uit te voeren dan vanuit Nederland, daarom onze keuze om het grootste deel vanuit Turkije te doen.

Uiteraard zorgen we dat alle geldende Nederlandse wet- en regelgeving strikt gevolgd worden, dat spreekt voor zich. Om te zorgen dat onze leden, als ze vragen, suggesties of opmerkingen hebben, niet helemaal naar Turkije hoeven te bellen, hebben we ook nog een kantoor in Nederland, in Rotterdam.

Ik hoop u zo wat meer duidelijkheid te hebben verschaft. Mocht u vragen of opmerkingen hebben dan horen wij die uiteraard erg graag van u.


Dank u voor uw opmerking. Wij waarderen de input van onze (potentiële) leden uiteraard altijd. We kunnen uw opmerking aangaande oplichterspraktijken echter niet plaatsen. U heeft volkomen gelijk dat onze collega’s, die het eerste contact met (potentiële) leden hebben, deels vanuit Turkije werken. U zult begrijpen dat wij er alles aan doen de kosten zo laag mogelijk te houden om zo de voordelen voor onze leden zo groot mogelijk te kunnen maken. Dat is immers waar wij voor staan; zoveel mogelijk voordeel bieden aan onze leden. Het contact met de leden is vanuit Turkije goedkoper uit te voeren dan vanuit Nederland, daarom onze keuze om het grootste deel vanuit Turkije te doen.

Uiteraard zorgen we dat alle geldende Nederlandse wet- en regelgeving strikt gevolgd worden, dat spreekt voor zich. Om te zorgen dat onze leden, als ze vragen, suggesties of opmerkingen hebben, niet helemaal naar Turkije hoeven te bellen, hebben we ook nog een kantoor in Nederland, in Rotterdam.

Ik hoop u zo wat meer duidelijkheid te hebben verschaft. Mocht u vragen of opmerkingen hebben dan horen wij die uiteraard erg graag van u.

Geplaatst door voordeelinkoop op Nov 11, 2015.


HEHE Blijven volhouden is inderdaad de beste optie die je hebt om je bestaand opgelichte klanten te blijven sussen.
Eind september ben ik telefonisch benaderd en in eerste instantie heb ik het telefoongesprek gevolgd en ook laten bevestigen met een bandopname. Vervolgens volgt er een emailbevestiging met een welkom en de benodigde inloggegevens gestuurd. Bij het nader bekijken de email en van de GRATIS 8-daagse vakantie voor 2 personen naar keuze, kom je toch niet helemaal zo gratis uit... Een 2-daagse mini-cruis naar New Castle (excl. excursie), waarbij geen data of dergelijke worden vermeld, een 3-daagse reis naar Toscane waarvoor de nodige extra's moeten worden betaald en dan toch als laatste een 8-daagse reis naar Turkije, waarvoor uiteindelijk nog wel de nodige belastingen, etc. moeten worden betaald... Als reactie hierop krijg je dan te horen dat "de regering wil", dat dat alsnog betaald wordt. Vervolgens maak ik op de laatste moment gebruik van de mogelijkheid tot annuleren, maar dat is helaas niet helemaal goed verlopen... Het bedrag wordt toch van mijn rekening geschreven.Echter na een paar korte mailtjes over en weer wordt er dan toch netjes ingegaan op mijn annulering en wordt het bedrag terug gestort op mijn rekening.

Wat mij echter nog wel vreemd bij blijft is de geheimzinnigheid van het gehele concept... Waarom kun je alleen zien welk "moois" je wordt aangeboden als je bent ingelogd !? Het lijkt me toch dat wanneer je een dergelijk interessant concept hebt, dat je dat wilt delen met iedereen !? Laat een ieder zien welke interessante aanbiedingen je kunt bieden, zodat iedereen lid wordt !? Gelukkig ben ik er op tijd vanaf gekomen, want deze geheimzinnigheid baart me dan alsnog wel een beetje zorgen...

"Een gewaarschuwd mens telt voor twee...!"
Ik werd vandaag ook gebeld door Voordeel inkoop.

Ze zei dat ik begin dit jaar ergens op had gereageerd, ik zei dat weet ik niet meer, maar oke vertel maar...Ze wilde graag mijn gegevens controleren, en dan graag mijn bankrekeningnummer. Ja dat was om mijn mail aan een rekeningnummer te koppelen zodat de kortingen in geld daar op gestort konden worden.Ik zei dat ik dat wel zou doen als ik een leuke actie zag, maar nu niks geef. Toen zei ze dat ze niks met mijn bankrekening konden doen dan alleen geld storten. Maar ik hield voet bij stuk en heb het dus af gekapt. Zij vond het jammer.

Daarna ben ik op google gaan zoeken onder voordeelinkoop.eu

Daar moet je een abonnement op nemen die is over de 140 euro per jaar. Ik ben blij dat ik dus niet mijn banknummer heb gegeven. En ik neem aan dat het dezelfde is als voordeelinkoop.
Het aanbod van voordeelinkoop lijkt te mooi om waar te zijn. DAT IS HET OOK!!! Trap hier niet in. Je kan pas zien waarvoor je korting krijgt NADAT je je hebt aangemeld en dus aan betaling vastzit. Dit zegt toch al genoeg. De meneer van Voordeelinkoop zal hier wel weer heel vriendelijke en meelevend op gaan reageren. Het enige waar hij op uit is is zo veel mogelijk geld binnenhalen en de boel oplichten. Als je hier in trapt is het je eigen schuld en moet je achteraf niet verbaasd zijn.
Ik ben zojuist bezig geweest met de financiën en zie tot mijn grote verbazing dat dit zelfde bedrijf een aankomende incasso heeft ingesteld bij ons van 99,-

Gelukkig ontzettend blij dat ik dit heb kunnen onderscheppen, en jullie berichten heb gelezen. Alleen nu mijn vraag hoe kan dit zomaar gebeuren??

Mijn partner en ik zijn beide niet op de hoogte van ingevulde formulieren of dergelijk.

Hoe komen hun aan ons rekeningnummer?
voordeelinkoop.eu zijn naar mijn idee gewoon oplichters.

Ik belde ze, want wie wil er geld van me rekening af halen ik snapte er niks van. Toen ik ze sprak wist ik waar het over ging, maar mijn probleem is dat ik nooit de mail heb gehad met de inlof gegevens en er werd bij het eerste gesprek aan de telefoon gezegd dat als de mail niet aankomt komt de info via de post. Dus daar heb ik niet meer opgelet. Nu zeggen ze dus dat de email is verstuurd en mijn tijd om te reageren is vertreken dus zit ik er aan vast, maar ik heb nooit wat gehad!
Ben ook benaderd door deze aggressieve telefonische verkoop boeven. Na herhaaldelijk gezegd te hebben geen enkele telefonische overeenkomst met hen aantegaan sloten ze vrolijk af met een bandje hartelijk gefeliciteerd met uw aankoop!

Daarna volgde een rekening van € 95,- per mail en na zes weken aanmaning van incassoteam @ mkbusines . nu met dreigen van verhogen met incasso kosten etc.

Wat kan ik doen tegen deze hardnekkige lieden die suggeren dat ze een terechte claim kunnen uitoefenen?
Ook ik ben telefonisch benaderd door dit bedrijf. Ik heb aangegeven weinig tijd te hebben daar ik op het werk was. Mij toch over laten halen (doordat ik er met mijn hoofd niet bij was) om deel te nemen. Dit daar ik ook hoorde dat er een mail zo komen waarin ik bedenktijd had van 7 dagen om te annuleren.

Mijn gedachte was dat ik dit dan direct stop zou kunnen zetten (domme gedachte natuurlijk in dit geval).

Er ging een hele poos voorbij zonder enig bericht ontvangen te hebben. Tot ik plots een mail van een incassobureau kreeg. Ik heb toen bezwaar aangetekend daar zij zich niet aan hun afspraken gehouden hebben.

In de mail geven ze aan mij wel gemaild te hebben, ik heb echter niets ontvangen. Er word wel gewoon van mij verwacht dat ik betaal. Als ze in het systeem kijken zullen ze kunnen zien dat ik niet 1 maal ingelogd heb op hun site, daar ik nooit iets van gegevens ontvangen heb. Ik vind dit echt belachelijk. Ik heb ook aangegeven dat ik ga onderzoeken of er meer klachten zijn. Zoals ik hier op deze site zie zijn dat er behoorlijk wat!
Ook wij zijn gebeld door deze boevenbende nooit toezeggingen gedaan, voor de zekerheid zelfs nog een keer telefonisch doorgegeven geen interesse te hebben gehad. Alsnog 99,- geincasseerd van mijn rekening en nu dreigmails met incassobureau's. Ordinaire oplichters zijn het!! laat dat incassobureau maar komen hoor, mij maken ze niet gek.