Beantwoord

voordeelinkoop.eu klachten

• 3 August 2015
  • 81 reacties
  • 2115 Bekeken

Toon eerste bericht
Het topic is gesloten voor reacties

81 reacties

Ze opereren ook onder de naam Megaprices/de grote prijzenpot en My Save
Reputatie 1

De nieuwe voordeelinkoop.eu heet mogelijk nu beneluxoutlet.com

Geplaatst door H.G. van Rheenen op Jan 26, 2016.

Ze opereren ook onder de naam Megaprices/de grote prijzenpot en My Save

Geplaatst door floornoa op Jan 30, 2016.

Bedankt voor jullie oplettendheid! Ik zal deze namen maandag meteen doorgeven aan mijn collega's.
Hallo,

Ook ik heb een onterechte incasso gehad van dit bedrijf, ik werd telefonisch benaderd over een gewonnen prijs en was mij tijdens dit gesprek totaal niet bewust van een machtiging of een overeenkomst, er is ook geen bedrag genoemd in dit gesprek. De incasso is geweigerd en nu krijg ik mailtjes dat het word doorgestuurd naar een incassobureau. Ik heb het bedrijf opgebeld en deze zeggen doodleuk dat ze een bandopname hebben waarin ik akkoord ga met de afschrijving.

Wat nu?
Ik heb ooit wel eens zo'n opname in mogen spreken en dat was best uitgebreid, iets in de trend van "gaat u mijnheer X akkoord met bla bla bla" en dan mag jij ja zeggen. Ik kan mij niet voorstellen dat je je dat niet zou herinneren. Meld dat je géén akkoord hebt gegeven en graag een kopie van de opname wil ontvangen.

Hallo,

Ook ik heb een onterechte incasso gehad van dit bedrijf, ik werd telefonisch benaderd over een gewonnen prijs en was mij tijdens dit gesprek totaal niet bewust van een machtiging of een overeenkomst, er is ook geen bedrag genoemd in dit gesprek. De incasso is geweigerd en nu krijg ik mailtjes dat het word doorgestuurd naar een incassobureau. Ik heb het bedrijf opgebeld en deze zeggen doodleuk dat ze een bandopname hebben waarin ik akkoord ga met de afschrijving.

Wat nu?

Geplaatst door A2unit op Feb 1, 2016.
Reputatie 1

Wat nu?

Geplaatst door A2unit op Feb 1, 2016.
Er is geen getekende overeenkomst, dus geen geldige overeenkomst (de bandopname doet niet ter zake, die kan niet de vereiste getekende overeenkomst vervangen). Ongetwijfeld zal het incassobureau doorgaan met dreigen. Ons advies is je niet te laten intimideren. Je hoeft immers niet te betalen. En het incassobureau kan niets meer (of minder) dan je aanmaningen sturen. Alle praatjes over hoge kosten door rechtszaken, loonbeslag en andere flauwekul moet je negeren. Alleen een rechter kan na een rechtszaak waarvoor je een dagvaarding krijgt van een deurwaarder (en dus niet een incassobureau) bepalen of er betaald moet worden. En een bedrijf zal een dergelijke kansloze zaak echt niet voor de rechter brengen (dan mogen ze als ze verliezen zelf namelijk de hoge kosten van de rechtszaak waar ze zo mee dreigen betalen).
Ik heb inmiddels weer gebeld met de klantenservice van voordeelinkoop.eu en deze mevrouw heeft me de opname van een gesprek gestuurd waarin ik inderdaad een aantal keer met ja antwoord, maar ook dat ik per mail of per post gegevens zou ontvangen die ik nooit heb ontvangen. Alleen de incasso aanvragen ontvang ik ineens wel!

Ik vind dit echt een hele smerige manier van verkopen.
Beste,

Namens voordeelinkoop wil ik hierbij alvast mijn excuses aanbieden en we vinden het jammer dat sommige van u een vervelend gevoel hiervan heeft gekregen. Voordeelinkoop is een organsatie die ervoor zorgt dat u als klant gebruik kunt maken van tien duizenden producten tegen de inkoopprijs en vakanties kunt boeken voor een last minute prijzen.

Wij hebben inderdaad u een aanbod gedaan om hiervan gebruik te maken. Voor een eenmalig bedrag van € 99,00 kunt u onbeperkt bestemmingen boeken en producten bestellen. Wij willen als bedrijf natuurlijk alleen tevreden klanten die er gebruik van willen maken. Bent u ontevreden of u wilt er geen gebruik van maken hebben we natuurlijk begrip voor en daarom willen wij u graag verder helpen.

Het enige wat we van u verwachten is dat u ons uw probleem laat weten. Wij kunnen u namelijk niet verder helpen als wij niks van u horen of ontvangen. Hierbij wil ik u nogmaals onze contactgegevens doorgeven:

Ik hoor graag van u.KLANTENSERVİCE: 085-7325787 (bereikbaar tussen 09:00 - 13:00) E-MAIL: klantenservice@voordeelinkoop.eu / info@voordeelinkoop.eu

VoordeelinkoopMarcel Kaya
Beste meneer Kaya,

Ik waardeer dat u reageert op dit forum, maar het zou veel constructiever zijn om gewoon op de mails te reageren die naar het door u aan gegeven e-mail adres worden gestuurd. Het probleem van alle die op dit forum een klacht deponeren is de onrechtmatige incasso's die u int of tracht te innen. En als dat niet lukt incasso-mails te sturen. Ik heb u inmiddels een verwijzing naar de wetsartikelen gestuurd, die mail is in ieder geval geopend. Mijn advies stop met de onzinnige incasso mails, schoon uw systeem op en (verwijder ieder account dat door u zelf of uw organisatie is gecreëerd en dat niet schriftelijk is bevestigd, zoals de wet voorschrijft en stop met telkens dit zelfde bericht op dit forum te plaatsen). Laat zien dat u meent wat u in uw reactie beweert.

mvgr Rob Eebes
via deze weg wil ik mensen graag informeren dat voordeelinkoop tegenwoordig ook te 'werk' gaat onder de naam DealsandTravels. Mocht men door hen gebeld zijn met de toezegging binnen 1 werkdag een email te krijgen, die je uiteraard vaak pas 1 week later of gewoon niet ontvangt, mail dan naar ; klantenservice@dealsandtravels.com of bel naar (+31) 85 732 55 91 om bij voorbaat al de annulering te verzenden/door te geven.

Steeds meer mensen raken bekend met hun oplichtings praktijken via voordeelinkoop dus wat is nou makkelijker dan een nieuwe naam verzinnen!?

Ik heb veel op google gezocht na aanleiding van het gesprek en de daarna genoemde naam maar kon niets vinden. Ik hoop dat als er nu mensen via Google gaan zoeken naar deals en travels / deals and travels / dealsandtravels dat zij direct op deze pagina terecht komen en weten dat zij direct actie moeten ondernemen en ook weten hoe.

Bewaar je email of zorg voor een programma dat je telefoongesprek opneemt, want er zijn vele gevallen waarbij opzegging ontkent wordt en men uiteindelijk afschrijving krijgt en na terugstorting een agressief werkend incassobureau op hun dak krijgen. Men mag absoluut niet incasseren bij u. Al niet via de wijze waarop zij u aan de telefoon oplichten maar zeer zeker al niet na opzegging!
heb een mail gestuurd vorige week ,reageren ze niet op maar dreigen wel met een incasso...nou trap er niet in.
Beste R.M Eebes,Bedankt voor u reactie. Zoals u het ook al heeft gezien hadden wij u al een reactie gegeven op uw mail. U kunt vanuit gaan dat uw probleem is opgelost. Als u nog vragen heeft dan zien we uw mail en/of u telefoontje tegemoet.Alvast bedankt.Marcel
Beste Heer Brons,Deze website en de eerder genoemde concurrenten, zijn niet een onderdeel van Voordeelinkoop. Het zijn concepten die op elkaar lijken en waarschijnlijk zijn dit concurrenten, die dit concept ook van dezelfde uitgever als whitelabelproduct afnemen.

Wij van Voordeelinkoop zijn bereid om al uw vragen en opmerkingen op te pakken en naar een oplossing te werken, waar u en wij tevreden mee kunnen zijn.Indien u vragen heeft graag contact opnemen met de onderstaande gegevens.

KLANTENSERVİCE: 085-7325787 (bereikbaar tussen 09:00 - 13:00)E-MAIL: klantenservice@voordeelinkoop.eu / info@voordeelinkoop.eu

Voordeelinkoop

Marcel Kaya

via deze weg wil ik mensen graag informeren dat voordeelinkoop tegenwoordig ook te 'werk' gaat onder de naam DealsandTravels. Mocht men door hen gebeld zijn met de toezegging binnen 1 werkdag een email te krijgen, die je uiteraard vaak pas 1 week later of gewoon niet ontvangt, mail dan naar ; klantenservice@dealsandtravels.com of bel naar (+31) 85 732 55 91 om bij voorbaat al de annulering te verzenden/door te geven.

Steeds meer mensen raken bekend met hun oplichtings praktijken via voordeelinkoop dus wat is nou makkelijker dan een nieuwe naam verzinnen!?

Ik heb veel op google gezocht na aanleiding van het gesprek en de daarna genoemde naam maar kon niets vinden. Ik hoop dat als er nu mensen via Google gaan zoeken naar deals en travels / deals and travels / dealsandtravels dat zij direct op deze pagina terecht komen en weten dat zij direct actie moeten ondernemen en ook weten hoe.

Bewaar je email of zorg voor een programma dat je telefoongesprek opneemt, want er zijn vele gevallen waarbij opzegging ontkent wordt en men uiteindelijk afschrijving krijgt en na terugstorting een agressief werkend incassobureau op hun dak krijgen. Men mag absoluut niet incasseren bij u. Al niet via de wijze waarop zij u aan de telefoon oplichten maar zeer zeker al niet na opzegging!

Geplaatst door KBrons op Feb 2, 2016.
Beste Mevrouw van Hemert,Wij van Voordeelinkoop betreuren het ten zeerste, dat u nog geen antwoord heeft gehad op uw mail. Echter hebben wij tot op heden geen enkel mail ontvangen onder de naam van ''van Hemert''. Wij zouden het erg op prijs stellen en tevens willen wij u hierbij verzoeken om uw mail nogmaals te sturen naar:E-MAIL: klantenservice@voordeelinkoop.eu / info@voordeelinkoop.eu

Of u kunt bellen naar:KLANTENSERVİCE: 085-7325787 (bereikbaar tussen 09:00 - 13:00)Wij zien uw reactie tegemoet.

Voordeelinkoop

Marcel Kaya

heb een mail gestuurd vorige week ,reageren ze niet op maar dreigen wel met een incasso...nou trap er niet in.

Geplaatst door silvia van hemert op Feb 2, 2016.
Reputatie 1
Het is goed dat Voordeelinkoop excuses aanbiedt, maar in tegenstelling tot wat zij stellen hoef je in het geheel geen contact op te nemen als je geen gebruik wil maken van de dienst. De overeenkomsten van Voordeelinkoop zijn namelijk niet geldig, zie ons http://www.consumentenbond.nl/actueel/nieuws/nieuwsoverzicht-2016/voordeelinkoop.eu-en-consumenten-voordeel-schrijven-onterecht-geld-af/ . Je bent dus niet afhankelijk van het feit of het bedrijf je al dan niet wil helpen, er is immers geen enkele overeenkomst tussen jou en voordeelinkoop. Je kunt ten onrechte afgeschreven bedragen storneren en aanmaningen negeren.
Beste Lotte,

Juist omdat wij alles goed proberen te doen hanteren wij de voorschriften van het DDMA.Zie ook de DDMA checklist die wij 100% naleven.https://www.acm.nl/nl/onderwerpen/verkoopmethode/consumentenregels/specifieke-regels-voor-telemarketing/

Als mensen het oneens zijn met een overeenkomst zijn wij altijd zeer coulant, maar de overeenkomst is rechtsgeldig. Belangrijk hierbij is dat het geen doorlopend abonnement is. Je koopt als het ware toegang tot de site voor eenmalig en daar blijft het bij.

Ik sta er natuurlijk voor open om hierover persoonlijk met je in gesprek te treden. Zo wordt het misverstand denk ik het snelst de wereld uitgeholpen.

Ik hoor graag van je!VoordeelinkoopMarcel Kaya

Het is goed dat Voordeelinkoop excuses aanbiedt, maar in tegenstelling tot wat zij stellen hoef je in het geheel geen contact op te nemen als je geen gebruik wil maken van de dienst. De overeenkomsten van Voordeelinkoop zijn namelijk niet geldig, zie ons http://www.consumentenbond.nl/actueel/nieuws/nieuwsoverzicht-2016/voordeelinkoop.eu-en-consumenten-voordeel-schrijven-onterecht-geld-af/ . Je bent dus niet afhankelijk van het feit of het bedrijf je al dan niet wil helpen, er is immers geen enkele overeenkomst tussen jou en voordeelinkoop. Je kunt ten onrechte afgeschreven bedragen storneren en aanmaningen negeren.

Geplaatst door Lotte Witty op Feb 2, 2016.
Badge +1
@ Marcel Kaya: zoals u al door ons gemeld is de Consumentenbond zeer terughoudend met het overleggen met partijen die door middel van een kennismakingsperiode consumenten trachten vast te leggen aan dure niet tussentijds opzegbare overeenkomsten als zij niet tijdig annuleren, omdat de Consumentenbond dit een laakbare handelspraktijk vindt. Er is wat de Consumentenbond betreft zeker geen sprake van een ‘misverstand’. In de wet (artikel 6:230v sub 6) staat dat het schriftelijkvereiste geldt bij het telefonisch aanbieden van een overeenkomst tot het geregeld verrichten van diensten. De Consumentenbond is van mening dat daar sprake van is bij de dienst die u levert. Dat de betaling voor de dienst eenmalig is, doet daar niets aan af. De Consumentenbond zal klagers dus in deze lijn blijven adviseren en zo nodig de toezichthouder Autoriteit Consument en Markt om handhaving verzoeken. De Consumentenbond sluit bij deze de discussie met u op dit forum.
Beste heer Rheenen,We hebben gisteren als bedrijf ons ingeschreven bij Klachtenkompas. We hebben vandaag een akkoord gekregen voor de inlog.We zullen vandaag ons best doen om alles zo goed mogelijk op te pakken.Bedankt voor uw advies.Groet,Marcel

Ik vroeg mij af of er mensen zijn die via deze site echt voordeel hebben ervaren.

Geplaatst door E.F. Geldrop op Aug 3, 2015.

OPMERKELIJK: 70 posts verder is er nog géén enkel antwoord gekomen op de vraag van E.F. Geldrop. Inplaats daarvan gaat de discussie uitsluitend over de manier waarop er gecommuniceerd wordt tussen klanten, niet-klanten, vermeende klanten, opgebelde niet-klanten, Lotte en voordeelinkoop.eu

De topic is gekaapt.....zou Lotte (moeten) zeggen en doet er intussen zelf ook aan mee! Rommelig dus.

Daarom de TS-vraag opnieuw: wie heeft er uiteindelijk gebruik gemaakt van een aangeboden gratis reis en van de vele voordelen bij de aankoop van artikelen die voordeelinkoop.eu ter beschikking stelt. Als NIET lid blijft het nog steeds absoluut onduidelijk waarom men lid zou moeten worden om met succes te kunnen participeren van het voordeel-aanbod. Hebben we nu uiteindelijk misschien wèl met echte klant-voordelen te maken, maar wordt er daarbij te ongelukkig gecommuniceerd?

Marcel Kaya, die zich enkele malen heeft gemeld, zou er overigens goed aan doen om de groeiende lijst op Klachtenkompas.nl eerst af te handelen, waarmee/waardoor aangetoond kan worden hoe serieus voordeelinkoop.eu de klachtenafhandeling werkelijk neemt. Als ik me niet vergis, beweegt zich daar inmiddels ook iets.........

http://www.klachtenkompas.nl/voordeelinkoopeu

Geplaatst door H.G. van Rheenen op Feb 3, 2016.
Ook ik ben slachtoffer . Ik zou een mail krijgen en dan 14 dagen bedenktijd hebben.

Maar die mail heb ik nooit gehad, wel zag ik net dat er 90 euro is afgegaan van mijn rekening.

Ik heb het direct teruggeboekt. Ik ga niet ergens voor betalen wat ik nooit gehad heb.
Tjaaaa E.F. Geldrop

Ik heb ongeveer het zelfde mee gemaakt ook op vakantie gegaan kort na het irritante telefoontje.Ik had ook gewonnen en kreeg er ook geen spelt tussen. En zou ook een tijdelijke inlogcode van ze krijgen. Heb ik ook een dag later gekregen maar wat ik niet gezien had omdat deze in mijn spambox was gelanceerd. Dit kunnen hun zo versturen dat het meteen geregistreerd word als spam. En wie kijkt er nu in zijn spambox. Toen hete het Finaldealz en nu OnlineKortingen. Ze zijn namelijk van naam veranderd. Ik heb mijn rechtsbijstand meteen gebeld en die zeggen ook dat via telefoon eigenlijk niet rechtsgeldig is. Je kunt ook een collega hebben die jou eens geld heeft overgemaakt en je bankreknum bij de hand heeft en wat niet toevallig is jou geboortedatum weet. Jij hebt je telefoontje laten liggen en die neemt op leest die 2 dingen voor en antwoord ja .ja. ja. enz alleen ja en jij hangt er zogenaamd tussen aanhalingstekens aan vast. Bij een rechtzaak kom je er dan wel onderuit. Het zijn donkere praktijken wat ze uitvoeren. Ik vroeg ze hoe ze aan mijn nummer waren gekomen. Ik zou aan een internet ankette hebben meegedaan. Mooi niet dus ik hou me er niet aan op en heb me al jaren geregistreerd bij het bel me niet register. Als ze me via de telefoon nu nog wat willen aansmeren hang ik meteen acuut op.Ik zeg ook wat ik gewonnen heb MAG U van mij hebben en dan de hoorn er op.
nadat ik in januari dit jaar benaderd ben en er een automatische incasso gepland stond voor de 19e waar ik geen schriftelijke toestemming voor heb gegeven heb ik deze gelijk laten annuleren.

Volgende email gestuurd plus reactie van hun kant

/> /> Beste heer, mevrouw, /> /> Op 21 januari ben ik telefonisch door u benaderd, waarbij u mij een aanbod /> heeft gedaan voor een gratis vakantie en de mogelijkheid tot het voordelig /> afnemen van producten en diensten. Daarna zou mij vrijblijvend een e-mail /> met inlogcode worden toegestuurd. Ik heb mijn persoonsgegevens doorgegeven /> omdat mij werd verteld dat het een vrijblijvend aanbod betrof. Ik was dan /> ook in de veronderstelling dat ik een mail zou ontvangen met informatie /> waarna ik wel of niet zou kunnen instemmen met het aangaan van een /> overeenkomst. Omdat ik in die dagen erna geen e-mail ontving, heb ik hier /> verder ook niet bij stil gestaan. /> /> Op 14 februari zag ik per toeval dat er een automatische incasso gepland /> stond van 99 euro namens uw bedrijf; deze heb ik direct gestorneerd. Na /> het doorkijken van mijn spamfolder in mijn mailbox, kwam ik toch een /> e-mail tegen van uw bedrijf. Tot mijn grote verbazing werd hierin /> gesproken van een lidmaatschap wat ik zou zijn aangegaan. /> /> Ten eerste heb ik nooit schriftelijk toestemming verleend tot de /> automatische incasso waar uw bedrijf gebruik van maakt voor het innen van /> de vermeende lidmaatschapskosten. Op grond van Europese regelgeving kan /> pas na uitdrukkelijke schriftelijke toestemming gebruik worden gemaakt van /> een automatische incasso. Ik heb nooit schriftelijke toestemming aan uw /> bedrijf verleend voor enige soort van automatische incasso. Omdat ik de /> automatische incasso zie als onterecht, en ik hier geen machtiging voor /> heb afgegeven, zal ik deze in de toekomst ook blokkeren tot u niet langer /> tracht het bedrag van mijn rekening af te halen. /> /> Veel belangrijker is het feit dat er op grond van het Burgerlijk Wetboek /> boek 6, artikel 230v, lid 6, sprake dient te zijn van een schriftelijk /> akkoord van mijn kant, wil een overeenkomst van deze aard rechtsgeldig /> zijn. Ik heb nooit schriftelijk akkoord gegeven tot het aangaan van een /> overeenkomst met uw bedrijf voor het afnemen van enige diensten of /> producten. Hierdoor is de overeenkomst waar u over spreekt in uw vorige /> e-mails nooit tot stand gekomen, en hiermee zeker niet rechtsgeldig. U /> kunt mij dus ook op geen enkele manier verplichten tot het betalen van de /> lidmaatschapskosten of enige andere kosten die u mij in rekening wilt /> brengen. /> /> De consumentenbond adviseert consumenten momenteel ook om de automatische /> incasso van uw bedrijf te storneren en geeft aan dat de overeenkomst /> ongeldig is indien deze tot stand is gekomen via de weg die ik hierboven /> heb beschreven. Ook zij benadrukken dat er sprake dient te zijn van een /> schriftelijke bevestiging voor het aangaan van een aanbod dat via de /> telefoon is gedaan voor de diensten en producten die u tracht te verkopen. /> Zij gaan daarnaast in op de onrechtmatige incasso en benadrukken dat een /> eventuele dreiging met een incassobureau genegeerd dient te worden. Ik zal /> deze adviezen ook zeer zeker ten harte nemen. /> /> Gezien het feit dat er nooit een rechtsgeldige overeenkomst tot stand is /> gekomen en ik daarnaast ook nooit toestemming heb gegeven voor de /> automatische incasso, wil ik u hierbij vriendelijk, doch uitdrukkelijk, /> vragen de automatische incasso​​’s te stoppen en mijn gegevens uit uw /> database te verwijderen. /> /> Ik hoop spoedig een akkoord van uw kant te mogen ontvangen op mijn /> schrijven. /> /> Met vriendelijke groeten

De reactie die ik kreeg ging als volgde.

Geachte Heer/Mevrouw, Hierbij bevestigen wij de ontvangst van uw reactie naar aanleiding van de ontvangen aankondiging. Wij hebben besloten om, uit coulance de kosten te crediteren. Dit betekent dat wij geen geld van uw rekening zullen incasseren. Indien er als nog een bedrag is afgeschreven door Voordeel İnkoop raden wij u aan om een opdracht te geven aan uw bank om te storneren. Wij stellen het zeer op prijs dat u de moeite heeft genomen ons een mail te schrijven. Indien u vragen heeft naar aanleiding van deze mail kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Ria Visser Team Voordeelinkoop

Voor zover de persoonlijke standaard reactie van hun
Mijn "overeenkomst" is uiteindelijk door Voordeelinkoop.eu ongedaan gemaakt en geen geld afgeschreven. Netjes. Ben enkele maanden later, dacht in december wéér gebeld door Voordeelinkoop.eu weer of ik interesse had, de vrouw had geen idee wat hier zich al had afgespeeld.. Ik zei dat ik al door hen benaderd was geweest en het had afgezegd. in januari ben ik gebeld door Beneluxoutlet, zelfde verhaal uiteraard, ik zei: Zijn jullie hetzelfde als Voordeelinkoop? Nee we zijn anders, was het antwoord.. Ik heb weer nee gezegd. Vorige week weer gebeld door een bedrijf, wat gewonnen, bla bla.. door een enquete.. Het is toch niet te geloven!!? Hoe vaak rouleert mijn nummer nog onder die louche bedrijven terwijl ik in het BMNregister sta!?

Nog een tip voor mensen die moeilijk NEE kunnen zeggen, zeg gewoon dat je in de schuldsanering zit dan mogen ze geen aanbieding doen ben je er ook van af.

Dan vraag ik me net als de heer Reenen nog eens af: Wie heeft er nou eens een positieve ervaring mee? Ik denk toch helemaal niemand, want ik heb éven op hun site (kortingen.nl of zoiets) gesnuffeld met die inlogcodes van voordeelinkoop, en zomaar een tv bekeken. dit zelfde typenummer op google gezet en zie daar zelfde prijs of lager. Niks voordeel of inkoopprijs! Zelfde als met die rentepunten van de ING inderdaad.. Maar mocht toch iemand de vakantie hebben genomen.. Ik hoor het graag!
Enige tijd geleden gebeld door voordeel.nl. zouden een mail sturen zodat ik alles nog eens op mijn gemak door kon nemen. Als ik het er mee eens was hoefde ik niets te doen en betaalde ik een bedrag van €95,00. Kon ik van alle voordeel profiteren. Nooit een mail gekregen en nu wordt er dus dat geld van mijn rekening afgehaald. Heb het gestorneert want heb geen kans gekregen om me te reageren of ik er mee eens was of niet. Zo kan ik ook gemakkelijk aan geld en abonnees komen.
Begin februari 2016 had ik een e-mail ontvangen van Voordeelinkoop.nl Deze heb ik, omdat ik het niet vertrouwde meteen geblokkeerd. Dacht er van af te zijn, maar werd daarna gebeld met de mededeling, dat er artikelen via Voordeelinkoop voor 100% terug betaald zouden worden zodat de artikelen gratis zouden zijn. Er zou wel een bedrag van € 99,- betaald moeten worden jaarlijks. Meteen zei ik dat ik NIETS WILDE BETALEN. Daarna praatte deze mevrouw zo op mij in, zei dat ze de informatie mij zou sturen per post, dan kon ik alles goed door lezen en dan pas een keuze mocht maken, zei er wel bij, als ik nu de gegevens al kan invullen met daarbij je rekeningnummer is dat alvast geregeld.Je mag mij alles weer retour zenden als je een keuze maakt als je er van af wilt zien. Ik dacht, ik heb geen handtekening gezet of een bevestiging gegeven dus er kan mij niets overkomen.

Kreeg niets op papier thuis gezonden, maar wel werd er 25 februari j. l. € 99,- van mijn rekening afgeschreven. Heb daarna meteen de bank gebeld, mijn verhaal gedaan en er is door de bank geregeld dat het bedrag € 99,- meteen teruggestort is en zij hebben METEEN VOORDEELINKOOP GEBLOKKEERD, ZODAT MIJ NIETS MEER KAN OVERKOMEN. Later zag ik bij mijn afschrift van de bank nog een telefoonnummer staan van Voordeelinkoop: 085-7325787 Consumentenbond waar wij al 34 jaar lid van zijn, heb ik 22 maart j.l. gebeld, naar aanleijding van een artikel wat er geschreven stond in het blad van april 2016 over deze praktijken. Zij adviseerde mij dit op de e-mail te zetten gericht aan Voordeelinkoop.

Zo denk je ik zal hier NOOIT IN TRAPPEN, maar toch !!!!!!!

C.Asselman

Ook ik ben op een agressieve wijze benaderd door een telemarketeer van Voordeelinkoop.Van nature ben ik wel wat achterdochtig en vond het aanbod 'geld krijgen als je spullen koopt', al té mooi om waar te zijn. Ik heb dan ook scherp opgelet op de antwoorden van de verkoper en ik heb begrepen dat de overeenkomst (en kosten) pas in zouden gaan nadat ik op hun site zou inloggen en gebruik zou maken van hun diensten. Dit heb ik extra nagevraagd en dit is me verzekerd.Vervolgens heb ik mijn gegevens wel gegeven in de voicelog. (Het is geen excuus, maar ik was ziek, zat net in een chemo-kuur, wat me een stuk onnozeler maakte dan ik normaal ben)Maar ik heb vervolgens niét ingelogd op hun site / gebruik gemaakt van de 'diensten' en zodoende is er - mijns inziens - geen overeenkomst en ben ik Voordeelinkoop niets verschuldigd. Toch heb al een paar incasso-mails gekregen.Hoe kom ik het beste van dit lastige verhaal af ? Kan ik het gewoon negeren ? En kan ik de incasso laten blokkeren ?
Vandaag een mail ontvangen van Voordeelinkoop.eu dat ik binnen één dag een bedrag van EU 99,00 moet betalen. Anders incasso plus EU 40,00 erbij ! Word verwezen naar telefonische afspraak op 23-12-2015 dat ik akkoord zou hebben gegeven om gebruik te maken van de aanbieding van Voordeelinkoop om o.a. 25.000 producten tegen inkoopprijs in te kunnen kopen.

Word wel eens vaker opgebeld door een ratelende meneer of mevrouw hierover.. Ben hier nooit op in gegaan. Weet zeker dat ik geen toezeggingen heb gedaan. Kunt u mij zeggen wat ik moet ondernemen om niet in de honderden euro,s te geraken ?