Beantwoord

voordeelinkoop.eu klachten

  • 3 August 2015
  • 81 reacties
  • 2116 Bekeken


Toon eerste bericht
Het topic is gesloten voor reacties

81 reacties

ik werd vandaag ook opgebeld door inkoopvoordeel. Ze begon mij te vertellen dat ik een tijdje geleden een vragen formulier had ingevuld en dat ze daarvoor belde. Kon mij niks meer herinneren hierover. Toen ze het adres vertelde waar het was ingevuld bleek het dus om zo 4-5 jaar geleden te zijn vanwege ik daar destijds heb gewoond. Beetje vreemd dat ik dan nu pas werd terug gebeld...des al niet te min, heb ik het gesprek maar aangehoord. Kon de vrouw moeilijk volgen soms, had een buitenlands accent wat het dus soms lastig maakte. Nu komt dus het issue; ze vroeg mij om mijn nieuwe adres gegevens. Dit door gegeven maar...toen vroeg ze opeens om mijn REKENINGNUMMER dit vond ik erg vreemd. Ze moest persé dit hebben anders kon ze mij geen mail versturen om het te kunnen bekijken. Heeft één van jullie ook dit ervaren??? Heb dit niet gegeven, vertrouw dit niet telefonisch en heb dus terug bel afspraak gemaakt om zo dus eerst onderzoek te doen. Hebben jullie enig advies?
Mijn moeder is onlangs telefonisch benaderd door deze club. Ondanks dat we haar lang geleden toegevoegd hebben aan het bel-me-niet-register, blijven partijen als deze toch steeds haar bellen. Desondanks heeft ze zich laten verleiden om de toegangscodes e.d. op te laten sturen.



Mijn eerste reactie na het zien van de site/deal was, dit is niet pluis.



Ik kan nog niks over de 'gratis' vakantie zeggen, omdat die nog niet heeft plaats gevonden.



Wel valt me op dat je, eenmaal ingelogd, toch €100,- moet betalen voor de reis (geen idee of je dan meteen de jaar contributie hiermee betaalt?).



En... op deze pagina valt me op dat je toch wel van alles moet betalen voor je reis:



http://www.voordeelinkoop.eu/wp-content/uploads/2015/08/15NL_F-VO_Tuscany_D1-page-002.jpg



Over die reis zelf kan ik eigenlijk nog niks echt zinnigs melden.



Dan de korting op producten. Daar kan ik heel erg duidelijk over zijn: Dat is pure onzin.



Ik citeer van de website:



"Voordeelinkoop maakt GEEN WINST op de aangeboden producten en diensten".



Dat is dus niet waar. Als je eenmaal ingelogd bent op het 'ledengedeelte', dan krijg je dus een overzicht te zien van winkels waar je korting kunt krijgen. De korting die je dan krijgt wordt omgezet in een soort spaartegoed.



Dat overzicht vindt je dan weer op (vrij toegankelijk):



http://nl.onlinekortingen.com/



Dat is eigenlijk een kortingscode website waar er eigenlijk heel veel van zijn, met als enige verschil dat je hier €100,-/€150 per jaar voor moet betalen om lid van te worden terwijl al die andere sites geen abonnementskosten rekenen. Zij zijn affiliate van al deze winkels, dat betekent dus als iemand via jouw link een aankoop doet, dan krijg je als affiliate commissie. Zelf ben ik ook affiliate, dus ik weet ook exact hoeveel winst zij per aankoop zullen maken. Op zich niks mis mee, maar ik houdt niet van geblaat dat je er geen winst op maakt, dat is echt pure onzin.



Dus enige voordeel zou zijn, die vakantie :)



Daarnaast zie ik dat deze website onderdeel is van een LTD (hesap Ltd.), en ik zie bij hun kortingssite weer een andere bv, namelijk CashbackService B.V.



Verder zie ik dat de website voordeelinkoop.eu pas op 6 juli 2015 is geregistreerd



De website onlinekortingen.com is geregistreerd op 16 juni 2015



Wat wel opvallend is: Beide sites hebben op 16-08-2015 tegelijkertijd een dns update gehad. Wat kan betekenen dat dat de datum is waarop beide sites live zijn gegaan. (Dat weet ik niet 100% zeker, maar het is wel een indicatie).



Het postadres is dus hier:



https://www.google.nl/maps/place/Spangesekade+163,+3026+GW+Rotterdam/@51.9145057,4.4450701,3a,75y,248.01h,93.84t/data=!3m7!1e1!3m5!1s9lmB-kUhE_3CBAcVvo2koQ!2e0!6s%2F%2Fgeo0.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%3D9lmB-kUhE_3CBAcVvo2koQ%26output%3Dthumbnail%26cb_client%3Dsearch.TACTILE.gps%26thumb%3D2%26w%3D203%26h%3D100%26yaw%3D255.52112%26pitch%3D0!7i13312!8i6656!4m2!3m1!1s0x47c434ea2fd0d0af:0x84bcb1c709586d4a!6m1!1e1,+3026+GW+Rotterdam/@51.9145057,4.4450701,3a,75y,248.01h,93.84t/data=!3m7!1e1!3m5!1s9lmB-kUhE_3CBAcVvo2koQ!2e0!6s%2F%2Fgeo0.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%3D9lmB-kUhE_3CBAcVvo2koQ%26output%3Dthumbnail%26cb_client%3Dsearch.TACTILE.gps%26thumb%3D2%26w%3D203%26h%3D100%26yaw%3D255.52112%26pitch%3D0!7i13312!8i6656!4m2!3m1!1s0x47c434ea2fd0d0af:0x84bcb1c709586d4a!6m1!1e1



(copy paste hele url in adresbalk)



Spangensekade 163 3026GW Rotterdam



Ik kan hier niet zien of dit een van die garageboxen is of een van die woningen bovenin...



Het klinkt allemaal heel mooi, maar ik ben altijd heel huiverig als ik dit soort constructies voorbij zie komen.



Als dit een goed willende ondernemer is, dan is het niet mijn bedoeling deze kapot te maken. Wel wordt ik erg huiverig als ik dit allemaal zo bij elkaar optel...
Beste Fadadomar,Wat naar dat u een vervelend gevoel over heeft gehouden aan het gesprek dat u had met een van onze medewerkers. Onze welgemeende excuses hiervoor. Dat is zeker niet onze bedoeling geweest.



Indien u het abonnement online afsluit dan bedraagt het contributiebedrag inderdaad 149,95 euro per jaar. Indien u het abonnement telefonisch afsluit dan bedraagt het contributiebedrag momenteel 95 euro per jaar. U heeft volkomen gelijk dat het niet zinvol is een abonnement te nemen indien u online geen consumentengoederen koopt noch op vakantie gaat. In dat geval raad ik u absoluut af abonnee te worden.Onze abonnees maken wel regelmatig gebruik van de mogelijkheid goedkoop te reizen en kopen regelmatig spullen online. Pas dan biedt het abonnement echt voordeel . Wij gaan direct aan de slag met de door u ervaren agressieve benadering. Dat is absoluut niet de bedoeling geweest en we gaan er voor zorgen dat dit niet nogmaals voorkomt. Nogmaals onze excuses daarvoor.Met vriendelijke groet,Klantenservice Voordeelinkoop
Vandaag werd ook ik benaderd door een dame van Vordeelinkoop. Ik vond het een nogal agressieve manier. Mij werd direct een sms gestuurd, waarop ik direct moest antwoorden. Ik heb het niet gedaan. De dame vroeg of ze mij later mocht terugbellen. Ik heb de site bezocht, waarop stond dat het abonnement €149.95 per jaar is... Ik vertrouw het dus ook niet. Op de site staat niets over verzekeringen, waar de dame aan de telefoon het wél over had. Dan zou het maar afwachten zijn of mijn verzekeringsmaatschappij er ook bij is. Verdere consumentengoederen koop ik nooit (geen geld voor). Op vakantie ga ik niet, want ik kan het mij niet veroorloven. Waarom zou ik dan lid worden? Ik zou heel graag ervaringen zien van mensen die daadwerkelijk lid zijn geworden en er op o.a. verzekeringen hebben kunnen besparen. Ik vermoed dat er een luchtje aan zit.



Vooral de agressieve benadering zint mij helemaal niet!
Beste heer/mevrouw van Rheenen, Bedankt voor uw reactie. Als wij een fout maken, zullen wij deze altijd toegeven en direct herstellen. Wij doen uiteraard ons uiterste best om foutloos te werken, helaas is dat bij mevrouw Geldrop niet helemaal goed gegaan. Vervolgens is het onze taak de zaak naar tevredenheid af te handelen. Het doet me genoegen te kunnen melden dat nieuwe abonnees inderdaad een gratis vakantie ontvangen. Gratis bestaat dus nog steeds in deze wereld 🙂 Verder is het ook goed om te weten dat abonnementen na het eerste jaar altijd maandelijks kunnen worden beËindigd. Tot slot; ook wij maken als bedrijf winst, daar zijn wij transparant over. Echter, op de producten maken wij geen winst. Deze gaat voor 100% naar onze abonnees. Op deze manier profiteert iedereen, de abonnees voorop. Ik hoop u zo voldoende te hebben geÏnformeerd. Uiteraard kunt u ons altijd bellen indien u dit nader wilt bespreken. Met vriendelijke groet,



Klantenservice Voordeelinkoop
Beste mevrouw Geldrop, Omdat we de mening van onze abonnees waarderen, letten wij altijd goed op online reacties. Wij hebben uw bericht doorgenomen en vinden het erg vervelend dat de aanmelding te vroeg is doorgevoerd. Hier bieden wij onze oprechte excuses voor aan, dit had namelijk nooit mogen gebeuren. Er is immers duidelijk afgesproken dat u de inlogcodes pas na uw vakantie zou ontvangen, zodat u voldoende tijd heeft om te bepalen of u het abonnement daadwerkelijk aan wilt gaan. Het is voor ons, maar zeker voor u belangrijk om er zeker van te zijn dat u abonnee wilt worden (of niet uiteraard). Om deze reden wil ik u graag aanbieden dat u in plaats van twee weken bedenktijd, vier weken bedenktijd krijgt. Hierdoor heeft u na uw vakantie ruim de tijd om alles goed door te nemen. Uiteraard wordt er voor het verstrijken van de bedenktijd niets van uw rekening afgeschreven. Nogmaals excuses voor het ongemak en ik hoop u hiermee van dienst te zijn. Ik hoor graag van u of dit voor u een goede oplossing is. Mocht u geen prijs stellen op onze dienstverlening, dan verneem ik dat ook graag van u. Ik zorg er dan voor dat uw aanmelding wordt geannuleerd, uiteraard volledig kosteloos. Tot slot wens ik u een mooie vakantie toe! Met vriendelijke groet, Klantenservice Voordeelinkoop http://www.voordeelinkoop.eu/contact



Ps. Een kopie van dit bericht is eerder deze week per e-mail naar u verzonden