Beantwoord

voordeelinkoop.eu klachten

  • 3 August 2015
  • 81 reacties
  • 2116 Bekeken


Toon eerste bericht
Het topic is gesloten voor reacties

81 reacties

Tjaaaa E.F. Geldrop



Ik heb ongeveer het zelfde mee gemaakt ook op vakantie gegaan kort na het irritante telefoontje.Ik had ook gewonnen en kreeg er ook geen spelt tussen. En zou ook een tijdelijke inlogcode van ze krijgen. Heb ik ook een dag later gekregen maar wat ik niet gezien had omdat deze in mijn spambox was gelanceerd. Dit kunnen hun zo versturen dat het meteen geregistreerd word als spam. En wie kijkt er nu in zijn spambox. Toen hete het Finaldealz en nu OnlineKortingen. Ze zijn namelijk van naam veranderd. Ik heb mijn rechtsbijstand meteen gebeld en die zeggen ook dat via telefoon eigenlijk niet rechtsgeldig is. Je kunt ook een collega hebben die jou eens geld heeft overgemaakt en je bankreknum bij de hand heeft en wat niet toevallig is jou geboortedatum weet. Jij hebt je telefoontje laten liggen en die neemt op leest die 2 dingen voor en antwoord ja .ja. ja. enz alleen ja en jij hangt er zogenaamd tussen aanhalingstekens aan vast. Bij een rechtzaak kom je er dan wel onderuit. Het zijn donkere praktijken wat ze uitvoeren. Ik vroeg ze hoe ze aan mijn nummer waren gekomen. Ik zou aan een internet ankette hebben meegedaan. Mooi niet dus ik hou me er niet aan op en heb me al jaren geregistreerd bij het bel me niet register. Als ze me via de telefoon nu nog wat willen aansmeren hang ik meteen acuut op.Ik zeg ook wat ik gewonnen heb MAG U van mij hebben en dan de hoorn er op.
Ik heb net exact het zelfde meegemaakt. Ik werd gebeld op mijn 06, wat ik nooit aan onbekenden geef of op een formulier invul.. De met een fors accent sprekende vrouw wilde me bedanken dat ik iets had ingevuld en nu recht had op cashback kortingen tot wel 50%.. Waarvoor precies werd me niet duidelijk. Toen ik aangaf dat ik verbaasd was omdat ik me geen invullen van zo'n formulier herinnerde, en ook zei dat ik nog nooit gehoord had van haar bedrijf, reageerde ze verongelijkt, alsof ik tegen haar uitviel ofzo.Ik heb haar toch maar even eea. laten uitleggen, en al snel kwamen er vragen over naam, geboortedatum, emailadres (Ik snap dit niet, want als ik al ooit zo'n formulier zou hebben ingevuld, zal dit daarop toch ook gewoon gevraagd zijn) Ze noemde vervolgens een foutieve postcode, die ik in mijn naiviteit verbeterde, en toen vroeg ze inderdaad om een rekeningnummer. Ik ben toen afgehaakt, waarna ze netjes ophing.Later realiseerde me dat je je telefonisch bij banken en creditkaartmaatschappijen vaak moet " legitimeren" met postcode en geboortedatum. Ik ben blij dat ik afgehaakt ben, want ik vermoed een Phishing actie..
Ben ook net door ze gebeld, en vond het ook erg vreemd dat ze mijn adres en 06 hadden waarvan ik me alleen bewust ben dat ik dit wel correct bij een een Tivall cashback actie heb ingevuld... Ze begon ermee dat ik op een vragenlijst had ingevuld dat ik mogelijk interesse zou hebben in cashback acties, wat echt volstrekt onjuist is! Ik doe niet aan die vervelende vragenlijstjes. Vervolgens zeg ik "geen interesse" maar ze moest en zou haar verhaal uitleggen, waarop ik twijfelde om meteen op te hangen.



Maar mij heeft ze dus niks uitgelegd over dat dit een abonnement zal zijn, alleen dat je een gratis vakantie kan krijgen en voor x aantal dagen van hun diensten vrijblijvend gebruik kon maken..



Na ze alles had uitgelegd noemt ze mijn adres en geboortedatum op ter controle om vervolgens om mijn bankrekening te vragen, ik schrok al van het feit dat ze dit allemaal wist en al helemaal dat ze naar mijn bankrekeningnummer vroeg... in het mom van "anders kan ik geen inloggegevens opsturen" wat ik nog vreemder vond, waarop ik meteen zei dat ik mijn bankrekeningnummer nooit zal geven en al helemaal niet telefonisch... zegt ze dat ze morgen zelfde tijd terug zal bellen, zodat ik hun site kon bezoeken en kon zien dat ik ze kon vertrouwen... Zal morgen in ieder geval erg duidelijk maken dat ik hier helemaal niks mee te maken wil hebben.
Mijn "overeenkomst" is uiteindelijk door Voordeelinkoop.eu ongedaan gemaakt en geen geld afgeschreven. Netjes. Ben enkele maanden later, dacht in december wéér gebeld door Voordeelinkoop.eu weer of ik interesse had, de vrouw had geen idee wat hier zich al had afgespeeld.. Ik zei dat ik al door hen benaderd was geweest en het had afgezegd. in januari ben ik gebeld door Beneluxoutlet, zelfde verhaal uiteraard, ik zei: Zijn jullie hetzelfde als Voordeelinkoop? Nee we zijn anders, was het antwoord.. Ik heb weer nee gezegd. Vorige week weer gebeld door een bedrijf, wat gewonnen, bla bla.. door een enquete.. Het is toch niet te geloven!!? Hoe vaak rouleert mijn nummer nog onder die louche bedrijven terwijl ik in het BMNregister sta!?



Nog een tip voor mensen die moeilijk NEE kunnen zeggen, zeg gewoon dat je in de schuldsanering zit dan mogen ze geen aanbieding doen ben je er ook van af.



Dan vraag ik me net als de heer Reenen nog eens af: Wie heeft er nou eens een positieve ervaring mee? Ik denk toch helemaal niemand, want ik heb éven op hun site (kortingen.nl of zoiets) gesnuffeld met die inlogcodes van voordeelinkoop, en zomaar een tv bekeken. dit zelfde typenummer op google gezet en zie daar zelfde prijs of lager. Niks voordeel of inkoopprijs! Zelfde als met die rentepunten van de ING inderdaad.. Maar mocht toch iemand de vakantie hebben genomen.. Ik hoor het graag!
heb een mail gestuurd vorige week ,reageren ze niet op maar dreigen wel met een incasso...nou trap er niet in.
eind vorig jaar ook benaderd,verhaal aangehoord maar zei dat ik t niet wilde....om een lang verhaal kort



kort te maken....schrijven gewoon af,geen inlogcodes helemaal niks...wie of wat of hoe t kan weet ik niet maar heb t geld gestoneerd,en morgen even bellen.