Beantwoord

voordeelinkoop.eu klachten

  • 3 August 2015
  • 81 reacties
  • 2115 Bekeken

afgelopen donderdag werd ik gebeld dat ik wat had gewonnen, "is dat niet fantastisch mevrouw-en u krijgt er ook nog een vakantie bij- en een jaar lang korting.." rebbelde de mevrouw door zonder dat ik iets kon zeggen. ik had er al tien keer geen zin in maar ze heeft het toch voor elkaar dat ik veertien dagen op proef inlogcodes zou krijgen op een site waar ik even rond kon neuzen en dan kon ik altijd nog afzeggen.

Ik vertelde dat ik net op vakantie ging of de inlogcodes dan ook een week later verstuurd konden worden, dan had ik na mijn vakantie nog 7 dagen, dat moest voldoende zijn. Het bandje werd opgenomen, de week later werd verzwegen en de volgende dag ontdekte ik per toeval de inlogcodes... grr

Nu vraag ik mij af of deze site bekend is bij anderen en of het iets is. Het abonnement kost 95 euro per jaar en zou mij goederen kunnen leveren tegen inkoopprijs maar ook korting op de NUON ed.

Nu zit ik zelf al via het consumentenbod collectief bij budgetenergie, dus veel korting zal daar ook niet te halen zijn, verwacht ik. Ik vroeg mij af of er mensen zijn die via deze site echt voordeel hebben ervaren.

[Opmerking redactie: topic verplaatst naar forum Overige Consumentenzaken.]
icon

Beste antwoord door Ex Community Manager 8 January 2016, 13:00

Bekijk origineel

Het topic is gesloten voor reacties

81 reacties

Ik werd vandaag ook gebeld door Voordeel inkoop.

Ze zei dat ik begin dit jaar ergens op had gereageerd, ik zei dat weet ik niet meer, maar oke vertel maar...Ze wilde graag mijn gegevens controleren, en dan graag mijn bankrekeningnummer. Ja dat was om mijn mail aan een rekeningnummer te koppelen zodat de kortingen in geld daar op gestort konden worden.Ik zei dat ik dat wel zou doen als ik een leuke actie zag, maar nu niks geef. Toen zei ze dat ze niks met mijn bankrekening konden doen dan alleen geld storten. Maar ik hield voet bij stuk en heb het dus af gekapt. Zij vond het jammer.

Daarna ben ik op google gaan zoeken onder voordeelinkoop.eu

Daar moet je een abonnement op nemen die is over de 140 euro per jaar. Ik ben blij dat ik dus niet mijn banknummer heb gegeven. En ik neem aan dat het dezelfde is als voordeelinkoop.
Vandaag een mail ontvangen van Voordeelinkoop.eu dat ik binnen één dag een bedrag van EU 99,00 moet betalen. Anders incasso plus EU 40,00 erbij ! Word verwezen naar telefonische afspraak op 23-12-2015 dat ik akkoord zou hebben gegeven om gebruik te maken van de aanbieding van Voordeelinkoop om o.a. 25.000 producten tegen inkoopprijs in te kunnen kopen.

Word wel eens vaker opgebeld door een ratelende meneer of mevrouw hierover.. Ben hier nooit op in gegaan. Weet zeker dat ik geen toezeggingen heb gedaan. Kunt u mij zeggen wat ik moet ondernemen om niet in de honderden euro,s te geraken ?
Mijn moeder is onlangs telefonisch benaderd door deze club. Ondanks dat we haar lang geleden toegevoegd hebben aan het bel-me-niet-register, blijven partijen als deze toch steeds haar bellen. Desondanks heeft ze zich laten verleiden om de toegangscodes e.d. op te laten sturen.

Mijn eerste reactie na het zien van de site/deal was, dit is niet pluis.

Ik kan nog niks over de 'gratis' vakantie zeggen, omdat die nog niet heeft plaats gevonden.

Wel valt me op dat je, eenmaal ingelogd, toch €100,- moet betalen voor de reis (geen idee of je dan meteen de jaar contributie hiermee betaalt?).

En... op deze pagina valt me op dat je toch wel van alles moet betalen voor je reis:

http://www.voordeelinkoop.eu/wp-content/uploads/2015/08/15NL_F-VO_Tuscany_D1-page-002.jpg

Over die reis zelf kan ik eigenlijk nog niks echt zinnigs melden.

Dan de korting op producten. Daar kan ik heel erg duidelijk over zijn: Dat is pure onzin.

Ik citeer van de website:

"Voordeelinkoop maakt GEEN WINST op de aangeboden producten en diensten".

Dat is dus niet waar. Als je eenmaal ingelogd bent op het 'ledengedeelte', dan krijg je dus een overzicht te zien van winkels waar je korting kunt krijgen. De korting die je dan krijgt wordt omgezet in een soort spaartegoed.

Dat overzicht vindt je dan weer op (vrij toegankelijk):

http://nl.onlinekortingen.com/

Dat is eigenlijk een kortingscode website waar er eigenlijk heel veel van zijn, met als enige verschil dat je hier €100,-/€150 per jaar voor moet betalen om lid van te worden terwijl al die andere sites geen abonnementskosten rekenen. Zij zijn affiliate van al deze winkels, dat betekent dus als iemand via jouw link een aankoop doet, dan krijg je als affiliate commissie. Zelf ben ik ook affiliate, dus ik weet ook exact hoeveel winst zij per aankoop zullen maken. Op zich niks mis mee, maar ik houdt niet van geblaat dat je er geen winst op maakt, dat is echt pure onzin.

Dus enige voordeel zou zijn, die vakantie :)

Daarnaast zie ik dat deze website onderdeel is van een LTD (hesap Ltd.), en ik zie bij hun kortingssite weer een andere bv, namelijk CashbackService B.V.

Verder zie ik dat de website voordeelinkoop.eu pas op 6 juli 2015 is geregistreerd

De website onlinekortingen.com is geregistreerd op 16 juni 2015

Wat wel opvallend is: Beide sites hebben op 16-08-2015 tegelijkertijd een dns update gehad. Wat kan betekenen dat dat de datum is waarop beide sites live zijn gegaan. (Dat weet ik niet 100% zeker, maar het is wel een indicatie).

Het postadres is dus hier:

https://www.google.nl/maps/place/Spangesekade+163,+3026+GW+Rotterdam/@51.9145057,4.4450701,3a,75y,248.01h,93.84t/data=!3m7!1e1!3m5!1s9lmB-kUhE_3CBAcVvo2koQ!2e0!6s%2F%2Fgeo0.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%3D9lmB-kUhE_3CBAcVvo2koQ%26output%3Dthumbnail%26cb_client%3Dsearch.TACTILE.gps%26thumb%3D2%26w%3D203%26h%3D100%26yaw%3D255.52112%26pitch%3D0!7i13312!8i6656!4m2!3m1!1s0x47c434ea2fd0d0af:0x84bcb1c709586d4a!6m1!1e1,+3026+GW+Rotterdam/@51.9145057,4.4450701,3a,75y,248.01h,93.84t/data=!3m7!1e1!3m5!1s9lmB-kUhE_3CBAcVvo2koQ!2e0!6s%2F%2Fgeo0.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%3D9lmB-kUhE_3CBAcVvo2koQ%26output%3Dthumbnail%26cb_client%3Dsearch.TACTILE.gps%26thumb%3D2%26w%3D203%26h%3D100%26yaw%3D255.52112%26pitch%3D0!7i13312!8i6656!4m2!3m1!1s0x47c434ea2fd0d0af:0x84bcb1c709586d4a!6m1!1e1

(copy paste hele url in adresbalk)

Spangensekade 163 3026GW Rotterdam

Ik kan hier niet zien of dit een van die garageboxen is of een van die woningen bovenin...

Het klinkt allemaal heel mooi, maar ik ben altijd heel huiverig als ik dit soort constructies voorbij zie komen.

Als dit een goed willende ondernemer is, dan is het niet mijn bedoeling deze kapot te maken. Wel wordt ik erg huiverig als ik dit allemaal zo bij elkaar optel...
Enige tijd geleden gebeld door voordeel.nl. zouden een mail sturen zodat ik alles nog eens op mijn gemak door kon nemen. Als ik het er mee eens was hoefde ik niets te doen en betaalde ik een bedrag van €95,00. Kon ik van alle voordeel profiteren. Nooit een mail gekregen en nu wordt er dus dat geld van mijn rekening afgehaald. Heb het gestorneert want heb geen kans gekregen om me te reageren of ik er mee eens was of niet. Zo kan ik ook gemakkelijk aan geld en abonnees komen.
Ook mij is hetzelfde overkomen. Heb mij uiteindelijk in de call laten overhalen tot opsturen van een mail. Ik dacht, die lees ik dan en reply ik zeer waarschijnlijk dat ik het toch niet doe. Echter, ik kreeg geen mail en heb me toen rot gezocht wie mij dit aanbod had gedaan. En ja hoor, gisteren werd 99,= afgeschreven en heb het direct gestorneerd. Ben nu inloggend in mijn gmail-account erachter gekomen dat de mail daar wel was binnengekomen op 21-12, maar niet in de "normale" inbox waar ik doorgaans in kijk.

Sta ik met de stornering in mijn recht? Moet ik alsnog ook een klacht bij voordeelinkoop indienen?
en hierbij de reactie van voordeelinkoop:

Geachte Meneer / Mevrouw,

Hierbij bevestigen wij de ontvangst van uw afmelding .

De bedenktermijn van Voordeel inkoop is 14 dagen, deze termijn is reeds

verstreken.

U bent namelijk op 18 december 2015 benaderd door Voordeelinkoop waarin u

akkoord bent gegaan met de gemaakte afspraken.

Omdat wij van u binnen de bedenktermijn geen afmelding hebben ontvangen,

is het bedrag eenmalig van uw rekeningnummer afgeschreven. Wij verwachten

dan ook de eenmalige betaling.

Indien u vragen heeft naar aanleiding van deze bericht kunt u tijdens

kantooruren contact opnemen met onze klantenservice.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Zojuist deze mail gestuurd naar voordeelinkoop (en die gang naar de rechter: die ga ik zéker maken als dit niet wordt opgelost, I'm a tiger!)

Eind december ben ik door uw bedrijf gebeld en heb ik mij na agressieve telefonische verkoop toch laten overhalen tot opsturen van een mail. Ik dacht, die lees ik dan en reply ik zeer waarschijnlijk dat ik het toch niet doe. Echter, ik kreeg geen mail en heb me toen rot gezocht wie mij dit aanbod had gedaan. En ja hoor, gisteren werd 99,= afgeschreven en heb het direct gestorneerd. Ben nu inloggend in mijn gmail-account erachter gekomen dat de mail daar wel was binnengekomen op 21-12, maar niet in de "normale" inbox waar ik doorgaans in kijk.

Ik ga er van uit dat u niet nogmaals tot incassering van het bedrag overgaat, zeker nu ook de consumentenbond deze gang van zaken ten zeerste afkeurt en zelfs stornering aanraadt. Mocht u alsnog toch tot weer een incasso overgaan dan zal ik niet rusten voordat ik deze werkwijze tot aan de hoogste rechter in Nederland heb laten toetsen, daar kunt u op rekenen!

Graag uw bevestiging van akkoord!

h
Ook wij zijn gebeld door deze boevenbende nooit toezeggingen gedaan, voor de zekerheid zelfs nog een keer telefonisch doorgegeven geen interesse te hebben gehad. Alsnog 99,- geincasseerd van mijn rekening en nu dreigmails met incassobureau's. Ordinaire oplichters zijn het!! laat dat incassobureau maar komen hoor, mij maken ze niet gek.
nee natuurlijk niet, dat incassobureau is ook een wassen neus, zoek maar eens op! niet druk om maken en anders laten escaleren tot aan de gerechtsdeurwaarder, zijn gewoon cowboys. Niet druk maken fijn kerst vieren en dit soort partijen negeren.
Na eerst aan de lijn geen steek verder gekomen te zijn met de incompetente medewerker van dit oplichtersbedrijf krijg ik na meerdere malen per mail mijn beklas te hebben gedaan de volgende mail:

Geachte heer/mevrouw,Hierbij bevestigen wij de ontvangst van uw reactie naar aanleiding van deontvangen aankondiging.Wij hebben besloten om, uit coulance de kosten te crediteren. Dit betekentdat wij geen geld van uw rekening zullen incasseren.Indien er als nog een bedrag is afgeschreven door Voordeel İnkoopraden wij u aan om een opdracht te geven aan uw bank om te storneren.Wij stellen het zeer op prijs dat u de moeite heeft genomen ons een mailte schrijven.Indien u vragen heeft naar aanleiding van deze mail kunt u contact opnemenmet onze klantenservice.Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Marcel Kaya.Team VoordeelinkoopWebsite: www. voordeelinkoop.euE-mail: klantenservice@voordeelinkoop.euTel: Nederland https://tel:0031%20%280%2985-7325787 België https://tel:0032%20%280%292%20808%203902. (lokaaltarief) bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 13:00 tot 17:00 uur.Voor mij is het in ieder geval weer opgelost, veel succes voor de rest.
Ook ik werd vandaag gebeld door een medewerker (met een accent) van Voordeel.inkoop. Zoals ook in andere reacties, werd mij verteld dat ik een vragenlijst had ingevuld. Waarna ze mijn naam noemde en vroeg of ik dat was (naam klopte inderdaad). Waarna ik verward vroeg van welk bedrijf ze was, aangezien ik haar de eerste keer niet goed had verstaan. Daarna vroeg ze of mijn postcode klopte, ze noemde een postcode van mijn oude huis (dit was alweer twee jaar geleden). Toen ik haar vertelde dat ze de verkeerde postcode had, mompelde ze iets onverstaanbaar en excuseerde zich waarna ze ophing. Ik heb niet eens de kans gehad om mijn recht van verzet te willen aangeven. Nu vraag ik mij echt af waar ze mijn naam, postcode en telefoonnummer vandaan heeft gehaald, aangezien het verouderde gegevens waren.
Vandaag werd ook ik benaderd door een dame van Vordeelinkoop. Ik vond het een nogal agressieve manier. Mij werd direct een sms gestuurd, waarop ik direct moest antwoorden. Ik heb het niet gedaan. De dame vroeg of ze mij later mocht terugbellen. Ik heb de site bezocht, waarop stond dat het abonnement €149.95 per jaar is... Ik vertrouw het dus ook niet. Op de site staat niets over verzekeringen, waar de dame aan de telefoon het wél over had. Dan zou het maar afwachten zijn of mijn verzekeringsmaatschappij er ook bij is. Verdere consumentengoederen koop ik nooit (geen geld voor). Op vakantie ga ik niet, want ik kan het mij niet veroorloven. Waarom zou ik dan lid worden? Ik zou heel graag ervaringen zien van mensen die daadwerkelijk lid zijn geworden en er op o.a. verzekeringen hebben kunnen besparen. Ik vermoed dat er een luchtje aan zit.

Vooral de agressieve benadering zint mij helemaal niet!
Ik wil even laten weten dat alles naar wens is geregeld door de firma Voodeelinkoop. De zaak is ongedaan gemaakt en het bedrag is gestorneerd. Voor mij is hiermee de zaak opgelost ben enorm opgelucht.

Lona
Mij overkwam vandaag hetzelfde, maar dan via een afschrijving van 95 euro. Ik kan me dit helemaal niet permitteren en ik weet al helemaal niet waar het over gaat. Heb meteen het telefoonnummer op de afschrijving gebeld. Krijg je een alleraardigste dame aan de lijn die verteld doodleuk dat er een bandje bestaat waarop ik een toezegging gedaan zou hebben. Ik sloeg meteen op tilt. Ze belt me binnen 48 uur terug. Ben dus heel benieuwd hoe dit opgelost gaat worden. Mijn man heeft het terug laten boeken maar of dit daadwerkelijk lukt. Wie kan mij vertellen wat Voordeelinkoop is en wat het inhoudt.

Groetjes

Lona
Kreeg vandaag een afschrijving van 95 euro, is dat schrikken vooral als je niet weet wat Voordeel inkoop is. Meteen het telefoonnummer gebeld, kreeg een alleraardigste dame aan de lijn die kon mij eerst helemaal niet vinden in het systeem maar vond later wel een bandje waarop ik akkoord zou zijn gegaan met alle voorwaarden en is aan mij een mail en brief gestuurd met de voorwaarden. Dan geloof je je oren toch niet. Hoe komen ze in vredesnaam aan mijn bankrekeningnummer. Over 48 uur wordt er teruggebeld, intussen wel door mijn man laten storneren....
Beste R.M Eebes,Bedankt voor u reactie. Zoals u het ook al heeft gezien hadden wij u al een reactie gegeven op uw mail. U kunt vanuit gaan dat uw probleem is opgelost. Als u nog vragen heeft dan zien we uw mail en/of u telefoontje tegemoet.Alvast bedankt.Marcel
Beste leden van dit forum,

Om u (en anderen) goed te kunnen helpen met uw vraag, opmerking of klacht is het van belang dat wij contact met u kunnen hebben. Om deze reden vragen we u dan ook contact met ons op te nemen via: 0857325787 (NL) of 028083902 (BE). Wij zijn tevens bereikbaar via e-mail: klantenservice@voordeelinkoop.eu. Wij waarderen alle input (positief en minder positief) en wij streven er altijd naar uw vraag naar volle tevredenheid te beantwoorden. We komen dan ook graag rechtstreeks met u in contact. Langs deze weg wensen we u tevens een prachtig 2016 toe!

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Voordeelinkoop.eu
Beste gebruikers van dit forum,

Graag wil ik beginnen met te melden dat uw mening wordt gewaardeerd. Wij zullen er alles aan doen om vragen of eventuele ongemakken altijd naar tevredenheid te beantwoorden / op te lossen.

Het snelst gaat dit overigens door rechtstreeks contact met ons op te nemen. Dit kan telefonisch of via e-mail (zie contactgegevens onderaan dit bericht).

Dan ga ik nu graag in op de vragen uit uw berichten:

Iedere nieuwe abonnee krijgt een reis voor twee personen van ons cadeau. Aan een vliegreis zit vaak een luchthavenbelasting vast. Hier kunnen wij helaas niets aan doen. Aangaande de aangeboden producten: wij maken absoluut geen winst op de in de winkel aangeboden producten. Op producten van externe webshops wordt inderdaad wel een kleine winst gemaakt door ons.

Achterdocht is zeker nooit slecht, zeker niet bij telefonische verkoop. De reden dat onze collega om het rekeningnummer heeft gevraagd, is zodat wij na uw akkoord het abonnementsgeld vervolgens kunnen incasseren. Dit had onze collega goed uit moeten leggen, mocht dit niet gebeurd zijn bied ik hiervoor bij dezen mijn oprechte excuses aan. Wij trekken ons dit voorval zeer aan en gaan intern direct actie ondernemen richting onze telefonisch adviseurs.

Tot slot nodig ik u allen graag uit uw contactgegevens bij ons achter te laten. Een van mijn collega’s neemt dan contact met u op om deze gebeurtenissen te bespreken en persoonlijk excuses aan te bieden voor het eventuele ongemak. Tevens zorgen wij ervoor dat u niet nogmaals wordt benaderd. Wij proberen ons werk zo goed mogelijk te doen, spijtig genoeg maken ook wij daarin soms fouten. We nemen uw feedback serieus en dragen er zorg voor dat deze met de gehele organisatie wordt gedeeld.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Voordeelinkoop
Beste,

Namens voordeelinkoop wil ik hierbij alvast mijn excuses aanbieden en we vinden het jammer dat sommige van u een vervelend gevoel hiervan heeft gekregen. Voordeelinkoop is een organsatie die ervoor zorgt dat u als klant gebruik kunt maken van tien duizenden producten tegen de inkoopprijs en vakanties kunt boeken voor een last minute prijzen.

Wij hebben inderdaad u een aanbod gedaan om hiervan gebruik te maken. Voor een eenmalig bedrag van € 99,00 kunt u onbeperkt bestemmingen boeken en producten bestellen. Wij willen als bedrijf natuurlijk alleen tevreden klanten die er gebruik van willen maken. Bent u ontevreden of u wilt er geen gebruik van maken hebben we natuurlijk begrip voor en daarom willen wij u graag verder helpen.

Het enige wat we van u verwachten is dat u ons uw probleem laat weten. Wij kunnen u namelijk niet verder helpen als wij niks van u horen of ontvangen. Hierbij wil ik u nogmaals onze contactgegevens doorgeven:

Ik hoor graag van u.KLANTENSERVİCE: 085-7325787 (bereikbaar tussen 09:00 - 13:00) E-MAIL: klantenservice@voordeelinkoop.eu / info@voordeelinkoop.eu

VoordeelinkoopMarcel Kaya
Beste gebruikers van dit forum,

Graag wil ik beginnen met te melden dat uw mening wordt gewaardeerd. Wij zullen er alles aan doen om vragen of eventuele ongemakken altijd naar tevredenheid te beantwoorden / op te lossen.

Het snelst gaat dit overigens door rechtstreeks contact met ons op te nemen. Dit kan telefonisch of via e-mail (zie contactgegevens onderaan dit bericht).

Wij verzoeken u dan ook graag om al uw contactgegevens bij ons achter te laten. Een van mijn collega’s neemt dan contact met u op om deze gebeurtenissen te bespreken en persoonlijk excuses aan te bieden voor het eventuele ongemak. Wij proberen ons werk zo goed mogelijk te doen, spijtig genoeg maken ook wij daarin soms fouten. We nemen uw feedback serieus en dragen er zorg voor dat deze met de gehele organisatie wordt gedeeld.

U kunt het snelst contact opnemen door te mailen naar klantenservice@voordeelinkoop.eu of te bellen naar 085 - 732 57 87 Mag ik u er aan herinneren dat we telefonisch niet bereikbaar zijn ivm feestdagen. Wij wensen iedereen dan ook nog fijne feestdagen

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Voordeelinkoop
Beste mevrouw Geldrop, Omdat we de mening van onze abonnees waarderen, letten wij altijd goed op online reacties. Wij hebben uw bericht doorgenomen en vinden het erg vervelend dat de aanmelding te vroeg is doorgevoerd. Hier bieden wij onze oprechte excuses voor aan, dit had namelijk nooit mogen gebeuren. Er is immers duidelijk afgesproken dat u de inlogcodes pas na uw vakantie zou ontvangen, zodat u voldoende tijd heeft om te bepalen of u het abonnement daadwerkelijk aan wilt gaan. Het is voor ons, maar zeker voor u belangrijk om er zeker van te zijn dat u abonnee wilt worden (of niet uiteraard). Om deze reden wil ik u graag aanbieden dat u in plaats van twee weken bedenktijd, vier weken bedenktijd krijgt. Hierdoor heeft u na uw vakantie ruim de tijd om alles goed door te nemen. Uiteraard wordt er voor het verstrijken van de bedenktijd niets van uw rekening afgeschreven. Nogmaals excuses voor het ongemak en ik hoop u hiermee van dienst te zijn. Ik hoor graag van u of dit voor u een goede oplossing is. Mocht u geen prijs stellen op onze dienstverlening, dan verneem ik dat ook graag van u. Ik zorg er dan voor dat uw aanmelding wordt geannuleerd, uiteraard volledig kosteloos. Tot slot wens ik u een mooie vakantie toe! Met vriendelijke groet, Klantenservice Voordeelinkoop http://www.voordeelinkoop.eu/contact

Ps. Een kopie van dit bericht is eerder deze week per e-mail naar u verzonden
Beste heer Rheenen,We hebben gisteren als bedrijf ons ingeschreven bij Klachtenkompas. We hebben vandaag een akkoord gekregen voor de inlog.We zullen vandaag ons best doen om alles zo goed mogelijk op te pakken.Bedankt voor uw advies.Groet,Marcel


Ik vroeg mij af of er mensen zijn die via deze site echt voordeel hebben ervaren.

Geplaatst door E.F. Geldrop op Aug 3, 2015.


OPMERKELIJK: 70 posts verder is er nog géén enkel antwoord gekomen op de vraag van E.F. Geldrop. Inplaats daarvan gaat de discussie uitsluitend over de manier waarop er gecommuniceerd wordt tussen klanten, niet-klanten, vermeende klanten, opgebelde niet-klanten, Lotte en voordeelinkoop.eu

De topic is gekaapt.....zou Lotte (moeten) zeggen en doet er intussen zelf ook aan mee! Rommelig dus.

Daarom de TS-vraag opnieuw: wie heeft er uiteindelijk gebruik gemaakt van een aangeboden gratis reis en van de vele voordelen bij de aankoop van artikelen die voordeelinkoop.eu ter beschikking stelt. Als NIET lid blijft het nog steeds absoluut onduidelijk waarom men lid zou moeten worden om met succes te kunnen participeren van het voordeel-aanbod. Hebben we nu uiteindelijk misschien wèl met echte klant-voordelen te maken, maar wordt er daarbij te ongelukkig gecommuniceerd?

Marcel Kaya, die zich enkele malen heeft gemeld, zou er overigens goed aan doen om de groeiende lijst op Klachtenkompas.nl eerst af te handelen, waarmee/waardoor aangetoond kan worden hoe serieus voordeelinkoop.eu de klachtenafhandeling werkelijk neemt. Als ik me niet vergis, beweegt zich daar inmiddels ook iets.........

http://www.klachtenkompas.nl/voordeelinkoopeu

Geplaatst door H.G. van Rheenen op Feb 3, 2016.
Beste heer/mevrouw van Rheenen, Bedankt voor uw reactie. Als wij een fout maken, zullen wij deze altijd toegeven en direct herstellen. Wij doen uiteraard ons uiterste best om foutloos te werken, helaas is dat bij mevrouw Geldrop niet helemaal goed gegaan. Vervolgens is het onze taak de zaak naar tevredenheid af te handelen. Het doet me genoegen te kunnen melden dat nieuwe abonnees inderdaad een gratis vakantie ontvangen. Gratis bestaat dus nog steeds in deze wereld 🙂 Verder is het ook goed om te weten dat abonnementen na het eerste jaar altijd maandelijks kunnen worden beËindigd. Tot slot; ook wij maken als bedrijf winst, daar zijn wij transparant over. Echter, op de producten maken wij geen winst. Deze gaat voor 100% naar onze abonnees. Op deze manier profiteert iedereen, de abonnees voorop. Ik hoop u zo voldoende te hebben geÏnformeerd. Uiteraard kunt u ons altijd bellen indien u dit nader wilt bespreken. Met vriendelijke groet,

Klantenservice Voordeelinkoop
Beste gebruikers van dit forum,

Graag wil ik beginnen met te melden dat uw mening wordt gewaardeerd. Wij zullen er alles aan doen om vragen of eventuele ongemakken altijd naar tevredenheid te beantwoorden / op te lossen.

Het snelst gaat dit overigens door rechtstreeks contact met ons op te nemen. Dit kan telefonisch of via e-mail (zie contactgegevens onderaan dit bericht).

Wij verzoeken u dan ook graag om al uw contactgegevens bij ons achter te laten. Een van mijn collega’s neemt dan contact met u op om deze gebeurtenissen te bespreken en persoonlijk excuses aan te bieden voor het eventuele ongemak. Wij proberen ons werk zo goed mogelijk te doen, spijtig genoeg maken ook wij daarin soms fouten. We nemen uw feedback serieus en dragen er zorg voor dat deze met de gehele organisatie wordt gedeeld.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Voordeelinkoop
Beste Heer Brons,Deze website en de eerder genoemde concurrenten, zijn niet een onderdeel van Voordeelinkoop. Het zijn concepten die op elkaar lijken en waarschijnlijk zijn dit concurrenten, die dit concept ook van dezelfde uitgever als whitelabelproduct afnemen.

Wij van Voordeelinkoop zijn bereid om al uw vragen en opmerkingen op te pakken en naar een oplossing te werken, waar u en wij tevreden mee kunnen zijn.Indien u vragen heeft graag contact opnemen met de onderstaande gegevens.

KLANTENSERVİCE: 085-7325787 (bereikbaar tussen 09:00 - 13:00)E-MAIL: klantenservice@voordeelinkoop.eu / info@voordeelinkoop.eu

Voordeelinkoop

Marcel Kaya





via deze weg wil ik mensen graag informeren dat voordeelinkoop tegenwoordig ook te 'werk' gaat onder de naam DealsandTravels. Mocht men door hen gebeld zijn met de toezegging binnen 1 werkdag een email te krijgen, die je uiteraard vaak pas 1 week later of gewoon niet ontvangt, mail dan naar ; klantenservice@dealsandtravels.com of bel naar (+31) 85 732 55 91 om bij voorbaat al de annulering te verzenden/door te geven.

Steeds meer mensen raken bekend met hun oplichtings praktijken via voordeelinkoop dus wat is nou makkelijker dan een nieuwe naam verzinnen!?

Ik heb veel op google gezocht na aanleiding van het gesprek en de daarna genoemde naam maar kon niets vinden. Ik hoop dat als er nu mensen via Google gaan zoeken naar deals en travels / deals and travels / dealsandtravels dat zij direct op deze pagina terecht komen en weten dat zij direct actie moeten ondernemen en ook weten hoe.

Bewaar je email of zorg voor een programma dat je telefoongesprek opneemt, want er zijn vele gevallen waarbij opzegging ontkent wordt en men uiteindelijk afschrijving krijgt en na terugstorting een agressief werkend incassobureau op hun dak krijgen. Men mag absoluut niet incasseren bij u. Al niet via de wijze waarop zij u aan de telefoon oplichten maar zeer zeker al niet na opzegging!

Geplaatst door KBrons op Feb 2, 2016.