waar vind ik de laatste test van de schuurmachines

• 18 maart 2021
  • 12 reacties
  • 469 Bekeken

Waar kan ik de laatste test vinden voor schuurmachines type muis model.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Denk niet dat die getest is . Ik heb vele jaren plezier van het veel gebruikte ding gehad .Tot hij door mijn eigen schuld verbrand is . Te veel druk uitgeoefend . De tweede  ( Black&Decker ) doet ook al weer vele jaren wat hij doen moet . 

Beste Hr. Wiersum,bedankt voor Uw tip en ga nog verder snuffelen hiervoor Vr.gr.Wim

Badge +8

Beste @W.A.L. van der Meij, dank voor je vraag! We hebben inderdaad helaas geen schuurmachines getest. 

waar vind ik testen van schuurmachines met stofafzuigers

Reputatie 7
Badge +4

Ik zou google proberen, hier zijn ze niet getest

Reputatie 3
Badge +3

Ik ook al, maar dan een goede delta schuurmachines voor de hoekjes. De test via Google daar kom je vaak op bronnen die niet onafhankelijk zijn helaas.

Reputatie 7
Badge +4

klopt, en daar moet je een beetje doorheen laveren. dus nooit op testen afgaan die winkels doen, of andere sites die overduidelijk gesponsord worden. Dan combineren met reviews, geldt overigens hetzelfde voor, en dan hopen dat een beeld ontstaat waar je wat mee kunt.

En andere manier is alles van 1 merk kopen waar je vertrouwen in hebt. Ook nog makkelijk met de uitwisselbaarheid van de accu's

Let ook op de verkrijgbaarheid van het schuurpapier. Als het systeem over een tijd wordt afgeschaft wordt het papier misschien lastig of niet meer verkrijgbaar of duur.

Let ook op de prijs van het schuurpapier. Een beetje apparaat zoals mijn simpele blekkendekker gaat al zo lang meer dat de aanschafprijs veel lager is dan de prijs van alle schuurpapier dat je ermee doorheen kunt jagen.

Reputatie 3
Badge +3

dan hopen dat een beeld ontstaat waar je wat mee kunt

Dat had ik ook al verwacht, vandaar mijn opmerking over het gebrek aan onafhankelijke testen…
Dan ga ik liever af op een ervaring van iemand die ik ken en ik weet dat deze onafhankelijk is. 

Hopen vind ik persoonlijk geen benadering bij technische spullen. 

Reputatie 7
Badge +4

mee eens, daarom (kies ik) het alternatief van alle ballen op 1 goed merk. en er zijn meerdere goede merken, kies er gewoon 1.

Bedankt voor de goede tips ! Vr.gr.Wim

Reputatie 7
Badge +6

We zijn in de loop van ons leven gewoon die goedkope merken gereedschap gaan proberen zoals in de bakken van de Lidl en de Aldi en bij de vestiging van Cranenbroek. Het zijn onbekende merken, 2-Force, Topcraft, Parkside, Lotus. We hebben er alleen maar prima ervaring mee.

Zo'n muis-schuurmachientje was iets van €12 of €15, we doen er al meer dan tien jaar mee. We lenen het soms ook uit, dus er zijn al iets van vijf huizen mee geschuurd. Die schuurpapiertjes zijn strandaard maat, dus je kan ze altijd overal krijgen. Dikwijls kan je twee of drie van die machientjes kopen voor de prijs van zo'n duur bekend merk. We hebben zelden een tweede hoeven te kopen, ze gaan bijna net zo lang mee.

Ik had een schroefboormachine uit een supermarkt van het merk Carrefour voor €29, daar doe ik al tien jaar mee, prima ding. Een handcirkelzaagmachine van 1250Watt voor €37,50 zaag ik wel vier jaar elk jaar 13 kuub hout mee. Je moet de schroef van het zaagblad niet al te strak aandraaien, want dan is het geen slipkoppeling meer en verbrandt de motor.

Waar ik van weg blijf is gereedschap bij Kijkshop en van het merk Kinzoo. Dat is van zacht staal gemaakt, dat kan je bijna met je handen buigen. Dat is rommel. 

Reageer