Consumentenbond.nl

waarschuwing voor verkoopsite Oslobrands.com

• 13 mei 2020
  • 35 reacties
  • 15427 Bekeken

Toon eerste bericht

35 reacties

Mijn bestelling van 65 euro is nooit geleverd. Bij politie aangifte gedaan wegens oplichting. Politie adviseerde mij dringend dat het belangrijk is dat mensen aangifte doen. Als er 5 aangiftes zijn over hetzelfde bedrijf wordt er een zaak opgestart tegen dit bedrijf!

Heb bij die nepfirma 2x iets besteld maar niks geleverd gekregen. 

Contact gehad via email, ze hebben het zgn druk..

Heb geld terug gevorderd, betaald via PayPal. 

Zal een claim indienen. 

Als dat niet werkt, zal ik een klacht indienen via Politie. 

Ze zijn inderdaad in actie geschoten … hetzelfde verhaal hier. Na mijn “annulatie” mail (en bericht via het webformulier én een mail via test-aankoop)

Beste '665’ ben even benieuwd waar je dat webformulier hebt gevonden, wat het mailadres van ‘testaankoop’ was en welke ‘EU-regelementen’je hebt geciteerd.

mvg Alex

Badge +8

Hi @Laar13, ik heb je reactie verplaatst naar dit topic dat als bestond over Oslobrands.

Altijd scherp en allergisch voor Aliexpress, zijn ook wij erin getrapt. Simpelweg omdat de advertentie op een voor ons betrouwbare website verscheen. Dom dom dom. Schoenen ontvangen, maar te klein. Nu eens kijken of we reactie krijgen.

Toch nog de broeken (apart) ontvangen, maar doodgewone 97% katoenen broeken, terwijl geadverteerd werd met waterdicht, ademend, sneldrogend superlicht enz. Nu maar eens kijken hoe het teruggestuurd kan worden, want er zit geen enkel formuliertje bij… Iemand ervaring?

Toch nog de broeken (apart) ontvangen, maar doodgewone 97% katoenen broeken, terwijl geadverteerd werd met waterdicht, ademend, sneldrogend superlicht enz. Nu maar eens kijken hoe het teruggestuurd kan worden, want er zit geen enkel formuliertje bij… Iemand ervaring?

Ja, als dat naar China moet kun je dat beter niet proberen. Het betaalt de hoofdprijs en je hebt een goede kans dat je het uiteindelijk weer retour (retour) krijgt.

Ik heb de Evelyn bag normaal ontvangen, zag er goed uit. Prettig, stevig enzo. Alleen nu blijken alle naden van de binnen tas het te begeven waardoor je je kleinere spullen moet zoeken in dat gat. Erg slechte kwaliteit dus toch...

Ook ik heb 2 S.W.A.T. broeken besteld. De marketing is super gelikt, maar het spul komt gewoon rechtstreeks uit China, waar je ze voor veel minder kunt bestellen.

Ik heb de broeken na ongeveer 2 weken wel ontvangen en vind de kwaliteit redelijk. De een is echter te kort en de andere te groot. Ik wil ze retourneren en geld terug ontvangen, maar hoor niets meer op mijn email en als je het zwitserse nummer belt krijg je alleen een aadig muziekje en wordt na 2 minuten de verbinding verbroken.

NIET KOPEN HIER!

Ik heb eind april een Evelyn bag besteld. Op 19 mei zou deze verstuurd zijn.

Op 8 juni zou het pakketje terug gestuurd zijn omdat het adres niet klopte. 
(34 track and trace mutaties)

Op 9 juni mijn adres door gegeven.

Geen bericht ontvangen dat het pakketje weer zou zijn verzonden.

Op 5 juli nog eens gemaild.

Op 26 juli een “boze” mail gestuurd omdat ik er niet meer in geloofde dat er wat zou worden gestuurd.

Op 28 juli een excuusmail ontvangen waarin de bestelling wordt geannuleerd en met de vermelding dat het aankoopbedrag wordt

terug gestort. Ja, ja en dat geloof je zelf!! Ik in ieder geval niet meer.

Maar wonder boven wonder!!!
Nog dezelfde dag stond het bedrag € 37,95 op mijn rekening.
Ik stond paf.

De wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Reageer