Webshop Miss Etam geeft geen geld terug!

• 18 January 2017
  • 2 reacties
  • 325 Bekeken

Beste consumentenbond,

Ik heb op 2 december 2016 via de winkel online een aankoop gedaan. Online het artikel betaald. Meteen daarna kreeg ik het bericht dat het artikel uitverkocht was, wat vreemd was omdat het wel op voorraad was.....Dus hebben ze mijn artikel geannuleerd. Helaas wacht ik tot vandaag nog steeds op mijn geld. Ze geven de schuld aan Buckaroo omdat Buckaroo schijnbaar achterloopt met betalingen??? Ik heb toch bij miss etam een artikel gekocht en betaald??Ik heb diverse mailtjes gestuurd en steeds beloven ze dat het geld overgemaakt gaat worden. Niet dus!!

Mijn medestanders bij het radarforum hebben mij geadviseerd om mijn klacht kenbaar te maken bij de klachtencompas van de consumentenbond.

Groet

Cynthia Sietaram

2 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hoi Cynthia, dank je wel voor het delen van je ervaring, goed dat je het op www.klachtenkompas.nl gaat melden. Laat je nog weten hoe het af is gelopen?
Dit is hun antwoord: Uiteraard neem ik geen genoegen met het antwoord. Op 10 januari mailen ze dat het geld zichtbaar moest zijn op mijn afschriften....Niet dus. nu komen ze nadat ik gezegd heb dat ik bij klantencompas een klacht ga indienen met dit antwoord. Dat is toch gelogen!

From: klantenservice@missetam.nl Sent: Thursday, January 19, 2017 12:52:19 PMTo: Cynthia SietaramSubject: Re: NMN terugbetaling retour 102417080 [ticket:78721]

Beste mevrouw Sietaram,

Hartelijk dank voor uw email berichten.

Wij betreuren deze gang van zaken zeer. Wij hebben inmiddels een bewijs van afschrijving onzerzijds bij stichting derdengelden Buckaroo voor u opgevraagd.

Zodra wij deze ontvangen zullen wij het bewijs van de terugstorting op uw rekeningnummer aan u toezenden.

Voor nu onze welgemeende excuses voor al het ondervonden ongemak.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice

--------------------------------------------------------------------------------------

Reageer