Wie heeft er nog meer slechte ervaringen opgedaan met de boxers van On That Ass?
Na een paar maanden hebben we, in overleg met hen, de maat verandert, maar ook dit mocht niet baten. Ook nu wordt er geen passende oplossing geboden en zit ik met mijn handen in het haar.
Je hebt de leverancier van dit product al de kans gegeven om dit aan te passen, maar als de kwaliteit niet beter wordt, dan moet de koop ontbonden worden en is een compensatie redelijk alsmede ontbinding van het contract.
Plaats je klacht eerst op Klachtenkompas.nl , dit is een initiatief van de Consumentenbond. Op dit online klachtenplatform kun je gratis een klacht indienen. Doel is dat je samen met het betreffende bedrijf of instantie tot een oplossing komt. Deelname van bedrijven is vrijblijvend en alle klachten worden openbaar gemaakt. Zo kan iedereen zien of er klachten over bedrijven zijn en hoe die daar mee omgaan.
Mocht dit geen effect hebben, dan de volgende mogelijkheden:
Ben je lid van de Consumentenbond, dan kun je daar juridisch advies inwinnen.
Zo niet, staan er toch veel mogelijkheden om je op gang te helpen: Zelf aan de slag
Lukt dit niet, dan kun je ook terecht bij: Het Juridisch Loket geeft gratis eerste hulp bij juridische vragen.
On that ass geeft aan, je moet een grotere maat aanschaffen en bij andere gebruikers wordt geadviseerd ze minder warm te wassen.
Vorige maand een grotere maat aangeschaft en meteen de vuurdoop gegeven, 14 dgn gedragen en gewassen, en ook bij deze onderbroek kwam het bekende gaatje in het kruis.
Per direct het contract beëindigd.
Wat ik zelf erg storend vind, wil je een nette review schrijvenop de site van ON THAT ASS, dan moeten zij de review goedkeuren.
Met andere woorden, de slager keurt zijn eigen vlees!
Kaliteit klantenservice en boxers is een stuk minder dan de marketing.
Van een boxer gingen de naden los, slecht gestikt, foto's gemaakt, reactie is dat de boxer een gebruiksvoorwerp is en ze verder niets voor mij konden doen.
Dus wanneer je een gebruiksvoorwerp koopt bij ONTHATASS heb je garantie tot aan de brievenbus.
Ik heb inmiddels 17 boxer shorts en ben er erg blij mee. Elke maand kijk ik uit naar het nieuwe model. Het is elke keer weer een verassing wat ze nu weer verzonnen hebben. Ik was ze met de hand en gebruik geen wasverzachter waardoor de kwaliteit goed blijft,dat is ook wat ze geadviseerd hebben.
Vandaag weer een nieuwe on that ass bezorgd gekregen. Mijn zoon pakte hem uit en zegt tegen mij:” mam , kijk eens, deze boxershort is vies. “
Dat klopte, en hij ruikt ook naar poep. Het klinkt onmogelijk, maar het is echt waar. Hoe het kan , ik heb echt geen idee, we haalden hem zo uit de verpakking!
ik heb opgezocht waar ik hierover een klacht kan indienen, maar ik ben er nog niet achter. Mensen met soortgelijke ervaringen?
Na 12 maanden lidmaatschap heb ik nog maar 2 hele boxers over. Nagenoeg alle geleverde boxers werden binnen enkele weken vaal en de gaten vielen er in.
Na een paar maanden hebben we, in overleg met hen, de maat verandert, maar ook dit mocht niet baten. Ook nu wordt er geen passende oplossing geboden en zit ik met mijn handen in het haar.
Klopt, zelfde ervaring
Al jaren lid van On That Ass, eerst voor mijn zoon en nu voor mijn man.
Nooit geen problemen gehad, ik vind ze van goede kwaliteit! Ik herken de verhalen hier totaal niet! Wat vreemd dat er zo een groot verschil in ervaringen ligt.
Ik doe ze wassen op 40 graden, en ik doe ze niet in de droger.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.