Wie kent Zavvi.nl?

• 6 March 2017
  • 0 reacties
  • 216 Bekeken

Ik heb in de week voor kerst 2016 een aantal dvd-boxen besteld bij Zavvi.nl. Tot mijn grote spijt waren de meeste dvd's niet Nederlands ondertiteld (waarom geven zij dit bij de productinformatie niet aan?).Ik heb ze toen terug willen sturen en Zavvi gaf aan dat dat gratis via DHL kon. Ik ben naar een DHLfiliaal gegaan en kreeg daar te horen dat er een retouradres op moest komen te staan.Die kreeg ik na aanvraag opgestuurd door Zavvi,maar hier staat geen logo van DHL op en dan accepteeerd DHL het pakje niet,plus dat ik het pakje moest afgeven bij een filiaal,die pakketten naar het buitenland verzend! DHL is hier niet duidelijk in op hun site,want ik heb een aantal winkels moeten aflopen om er 1 te vinden,maar omdat er geen DHLlogo opzat moest ik hem gewoon via het postkantoor verzenden met de nodige kosten,13 euro om het terug te sturen naar Engeland.Nu ben ik een aantal maanden verder en heb wel een bevestiging gekregen dat het pakket in goede staat was ontvangen en ze zouden nog contact opnemen of er nieuwe dvd's gestuurd zouden worden of dat er terugbetaald zou worden.Ik heb voor dat laatste gekozen,maar na een aantal mailtjes van mijn kant is er geen reactie meer gekomen en blijft de terugbetaling uit!Wie herkend er iets in het handelen van Zavvi.nl?

0 reacties

Geen reactie

Reageer