Word jij ons nieuwe panellid?

• 20 October 2021
  • 13 reacties
  • 1380 Bekeken
Word jij ons nieuwe panellid?
Badge +8
  • Community Manager
  • 2161 reacties

Wij zoeken nieuwe leden voor ons Consumentenbondpanel. Iedereen kan meedoen. Je hoeft dus geen lid te zijn van de Consumentenbond om jouw mening te geven over onderwerpen die voor alle consumenten belangrijk zijn.

Als panellid help je ons door het delen van jouw mening en ervaring bij onderzoek naar producten en diensten. In je persoonlijke panelomgeving kun je bovendien zien aan welke publicaties het panel heeft meegewerkt. Als dank voor je hulp krijg je van ons hulp bij kwesties over aankoop, garantie en voorwaarden.

Enthousiast geworden? Meld je dan hier aan!

13 reacties

Hallo Imke,

Kun je er ook gemakkelijk van af als het niet bevalt?

Badge +8

Jazeker, @Léonz. Je kunt een mailtje sturen naar cbipanel@onderzoek.consumentenbond.nl of je afmelden via je persoonlijke Panelomgeving (via tabblad Extra).

U heeft mij overtuigd, Imke. Aanmelding voltooid.

Reputatie 1
Badge +2

Hallo, 

Is aanmelden nog mogelijk?

Grt

Badge +8

Hi @DeJuan, leuk dat je interesse hebt om panellid te worden. Je kunt je zeker nog aanmelden, dat kan via deze link.

Badge +1

Beste Imke,

Ik kan niet goed overzien wat het betekent om panellid te zijn, wat wordt van panellid verwacht?

Zelf sta ik als lid steeds kritischer tegenover CB: teveel mails, naam mail is vaak misleidend gezien de genoemde onderwerpen, teveel onderwerpen en vooral dat leden niet zelf kunnen kiezen waarover ze geïnformeerd willen, zeker 50% en soms nog meer gaat over onderwerpen die voor mij niet van belang zijn, daar wil ik iets aan veranderen. Heb het gemeld, hele tijd geleden, en ik hoor er niets meer over.

Belangrijkste voorbeeld: wie een duurzaam huishoudelijk apparaat koopt, die al gauw 15 jaar meegaat, wil niet in lengte van jaren hierover info krijgen: vorig jaar inductieplaat, koelkast, wasemkap, wasmachine gekocht. Het lijkt mij duidelijk dat ik het uitermate hinderlijk vind. Ik heb geen hypotheek(meer), ik heb geen rijbewijs, wat moet ik met kinderzitjes op de achterbank? en ga zo maar door, hoogst irritant !!

Met vriendelijke groet,

Joep Besteman

Beste Imke,

Ik kan niet goed overzien wat het betekent om panellid te zijn, wat wordt van panellid verwacht?

Zelf sta ik als lid steeds kritischer tegenover CB: teveel mails, naam mail is vaak misleidend gezien de genoemde onderwerpen, teveel onderwerpen en vooral dat leden niet zelf kunnen kiezen waarover ze geïnformeerd willen, zeker 50% en soms nog meer gaat over onderwerpen die voor mij niet van belang zijn, daar wil ik iets aan veranderen. Heb het gemeld, hele tijd geleden, en ik hoor er niets meer over.

Belangrijkste voorbeeld: wie een duurzaam huishoudelijk apparaat koopt, die al gauw 15 jaar meegaat, wil niet in lengte van jaren hierover info krijgen: vorig jaar inductieplaat, koelkast, wasemkap, wasmachine gekocht. Het lijkt mij duidelijk dat ik het uitermate hinderlijk vind. Ik heb geen hypotheek(meer), ik heb geen rijbewijs, wat moet ik met kinderzitjes op de achterbank? en ga zo maar door, hoogst irritant !!

Met vriendelijke groet,

Joep Besteman

Waarom zet u mail dan niet gewoon helemaal uit?

Badge +5

Hoi @Besteman Goed dat je je vragen aan ons stelt en je feedback deelt.

Wanneer je lid wordt van ons panel wordt regelmatig gevraagd om je mening over verschillende onderwerpen. Je wordt via e-mail uitgenodigd voor vragenlijsten. Je medewerking is uiteraard vrijblijvend. Je kunt jezelf op elk moment weer uitschrijven. Als je meer informatie wilt over hoe dit precies werkt kan je ook onze veelgestelde vragen pagina bekijken :relaxed:

Reputatie 2
Badge +1

Ik wil wel een nieuw panellid worden.

Reputatie 2
Badge +2

Hi @AKY, leuk dat je panellid wil worden. Je kunt je aanmelden via deze link.

Hoi Imke. Ik heb mij zojuist aangemeld als panellid maar weet niet of ik een goede keuze zal zijn. Omdat ik net anderhalf jaar terug ben in Nederland na 26 jaar hoofdzakelijk verblijf in Azie, ik digibeet ben en 80 jaar oud vraag ik mij af ik geschikt ben. Kan ik zelf ook vragen stellen bij het panel?

Met vriendelijke groet.  Herman

Je kunt alleen af en toe een commentaar schrijven als toelichting op een gemaakte keuze.

Er zal ook wel een contactmogelijkheid zijn als u dat bedoelt.

Reputatie 2
Badge +2

@H.B.J. van Rossum Hartstikke mooi dat je je hebt aangemeld als panellid! Vragen stellen kan door te e-mailen naar cbipanel@onderzoek.consumentenbond.nl.

Reageer