Consumentenbond.nl
Straatvraag

Bestel je door corona meer online?

• 19 juni 2020
  • 6 reacties
  • 886 Bekeken
Bestel je door corona meer online?
Badge +8
  • Moderator
  • 1446 reacties

De afgelopen periode hebben we met z'n allen veel thuis gezeten. Wel zo makkelijk om dan vanuit je luie stoel een nieuwe outfit te bestellen, de wekelijkse boodschappen te doen of een lekkere avondmaaltijd uit te kiezen. Hoe zit dit bij jou?

Bestel je door corona meer online? Praat mee!

We stelden deze vraag ook op straat. Bekijk de reacties hier.

:point_right:Bekijk ook de andere Straatvraag van deze maand: Hoe ga je om met de 1,5m in winkels?

6 reacties

Reputatie 6
Badge +5

Ik doe zoveel mogelijk dingen zoals voorheen.
Het hele corona gedoe begint me aardig te irriteren.
De regeltjes worden steeds ingewikkelder en zijn onlogisch.
Op tv, is het ook continu corona drammen.
Al die deskundigen die elkaar tegen spreken.
https://youtu.be/cgz2SLHhW30

Ik bestel zo vaak mogelijk online. Wel zo veilig.

Badge +8

:point_right: We hebben deze vraag ook op straat gesteld. Bekijk de reacties hier.

Ik bestel evenveel via het internet als voorheen! Ik ben het met wortelstamper (durft zeker niet onder zijn eigen naam te reageren?) eens dat welhaast alle berichtgeving aan het coronavirus wordt gerelateerd en dat dat de geloofwaardigheid van de juiste berichtgeving niet ten goede komt!

Jos van der Haar!

De afgelopen periode heb ik zeker veel meer van uit huis besteld dan dat ik er voor deed. Ik merk dat dit langzamerhand wel steeds meer aan het afnemen is :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +6

Supermarktboodschappen aan huis laten bezorgen blijven we waarschijnlijk eens per week doen . Dan hebben we voldoende om geen bezorgkosten te hebben . Er is wel altijd wat mee. Er ontbreekt vaak wat . Verder gebroken eieren en beschadigde verpakkingen gehad  en meermalen niet kunnen betalen doordat hun pinapparaat niet werkte. Tussentijds gaan we ook naar de winkel om vers te halen en het ontbrekende aan te vullen. Inmiddels is denk ik wel duidelijk dat in de winkels geen besmettingen optreden voor zover bekend . Dus geen reden meer om zo veel mogelijk online te winkelen lijkt me . 

Ik bestel evenveel via het internet als voorheen! Ik ben het met wortelstamper (durft zeker niet onder zijn eigen naam te reageren?) eens dat welhaast alle berichtgeving aan het coronavirus wordt gerelateerd en dat dat de geloofwaardigheid van de juiste berichtgeving niet ten goede komt!

Jos van der Haar!

@josvdhaar  Beetje kort door de bocht , die conclusie , Jos. Eigen naam voeren heeft voordelen en nadelen die iedereen zelf moet en mag afwegen . Niks mis mee . 

Reageer