Consumentenbond.nl

Bezorging Consumentengids in Coronatijd

• 1 oktober 2020
  • 0 reacties
  • 191 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Enkele jaren geleden werd om het milieu te sparen besloten de Consumentengids niet langer in plastic verpakt te verzenden. Waarom ik dan wel jaar in jaar uit enkele keren per jaar een brief krijg met de aankondiging  van een nieuw verschenen boek is mijn niet duidelijk. Is het milieu dan ineens minder belangrijk ?  Reclame maken voor boeken kan toch ook via de digitale nieuwsbrief ?

Maar goed; dit terzijde en terug naar het onderwerp.

Mijn ervaringen met de nieuwe wijze van verzending waren af en toe de volgende:

• een natte gids op de deurmat.
  • bezorging pas na het begin van de maand en voorzien van vlekken en/of ezelsoren, waardoor sterk de indruk bestond, dat de gids reeds door iemand was gelezen.

En vandaag was het weer raak. Een natte gids met ezelsoren. Hoewel vervelend maak ik er in het algemeen niet zo'n punt van, maar juist nu in coronatijd vind ik het WEL HEEL vervelend niet te weten, wat er tussen het tijdstip van verzending en ontvangst allemaal met de gids is gebeurd. En om voor alle zekerheid en alvorens de gids ter hand te nemen eerst goed met zeep wassen werkt ook niet.

Ik ontvang meerdere week-en maandbladen, die zonder uitzondering allemaal wel in plastic zijn verpakt en pleit er dan ook voor dat ook de consumentengids voortaan weer verpakt wordt verzonden.

Graag uw mening.

Ik heb de klantenservice gebeld, die begrip toonden voor mijn opmerkingen, meedeelden een aantekening te zullen maken en de suggestie deden, dit onderwerp in het forum aan de orde te stellen. Vandaar dus deze bijdrage.

0 reacties

Geen reactie

Reageer