Consumentenbond.nl
Vraag

Cheaptickets is onbereikbaar voor vragen

• 23 juni 2020
  • 3 reacties
  • 491 Bekeken

In november en december 2019 3x verschillende vliegtickets geboekt bij cheap tickets. In maart werd onze vlucht naar Manilla (werk)geannuleerd. we zouden geld terug krijgen. China Southern aitlines zegt ons herhaaldelijk dat Cheap tickets dit moet aanvragen. als we cheaptickets willen bereiken krijgen we alleen een standaard mail. het gaat hiet om 3600 euro. In mei werd onze vlucht naar bordeaux (werk) via KLM geannuleerd. Weer een standaard mail.Van de huurauto die we annuleerden hadden we de volgende dag het geld op onze rekening staan.

Nu is de vlucht in augustus naar LA geannuleerd (vakantie), ook bij Cheap tickets geboekt. het gaat hier in totaal om 6500 euro. Dit hebben we niet zomaar liggen om een andere vlucht te boeken.

Cheap tickets doet niets, zijn niet bereikbaar en bij mails krijg je dezelfde standaard mail toegestuurd.

Ik begrijp dat ze het druk hebben maar ik begrijp niet dat iets 3 maanden moet duren.

1. Weeren

3 reacties

Wij hebben hetzelfde probleem. Via Supersaver ticket geboekt naar Zuid-Afrika met South African Airlines. South African Airlines heeft de vlucht geannuleerd. Wij willen ook graag ons geld terug. Dit zou via Supersaver moeten. Op hun site staat echter: bel en mail ons niet gezien de drukte.

Op welke manier kun je dan geld terugvragen?

Helpt het om een aangetekende brief te sturen met verzoek om geld terug te vragen?

Op hun site staat dat als ze bij annulering geld terug moeten vragen bij de vliegtuigmaatschappij, zij hiervoor 30 euro in rekening brengen. Mag dat zomaar? 

Ben heel benieuwd naar ervaringen van anderen.

1. Biemans

Ook ik ben al maanden bezig om 2 geannuleerde retourtickets Niederrhein-Malaga op 20/27 april 2020 van Ryanair, geboekt via Cheaptickets, gerestitueerd te krijgen. Diverse mailtjes aan Cheaptickets bljjven onbeantwoord. Ryanair verwijst naar een Duits bemiddelingsbureau als wij onze ontevredenheid aangeven ipv een instructie of formulier waardoor wij ons geld terugkrijgen. Toch 455€. Is er een gezamenlijke actie mogelijk?

Ik lees hier berichten over Cheaptickets, ze zijn niet te bereiken. Ik zie veel problemen voorbij komen feit is dat Chieptickets nergens op reageer. mail, telefoon, website, brief, niets. NOOIT MEER CHEAPTICKETS!

Reageer