Consumentenbond.nl

CheapTickets komt afspraken niet na

• 21 oktober 2020
  • 2 reacties
  • 228 Bekeken

Vanwege de coronacrisis werd  twee keer een bij CheapTickets geboekte en betaalde vlucht geannuleerd. Sinds mei jl. zijn we bezig ons geld (of een voucher) terug te krijgen. Inmiddels vijf keer een verzoek ingediend bij CheapTickets, zelfs met een aangetekende brief. Geen reactie! Van de belofte dat ze contact opnemen is na bijna zes maanden nog niets terechtgekomen. Alle begrip voor de ontstane drukte, maar wel beloven en na zes maanden nog niet reageren is onbehoorlijk. Er bestaan regels om binnen een bepaalde tijd te reageren en die gelden ook voor CheapTickets.    

2 reacties

Er bestaan regels om binnen een bepaalde tijd te reageren en die gelden ook voor CheapTickets.    

Even uit mijn hoofd, er is dacht ik regelgeving die bepaalt hoe snel het geld weer op uw rekening moet staan, maar wat is uw vraag?

Reputatie 7
Badge +6

Als u zelf heeft geannuleerd dan moet u uw annuleringsverzekering aanspreken en niet Cheaptickets. Volgens mij is dat het probleem. Ook al is er een negatief reisadvies, maar u annuleert zelf, dan gelden de voorwaarden die op uw vliegticket staan.

Reageer