Hallo iedereen,
Weet iemand hoe het zit met eventueel een vergoeding terug betaling of zo voor een vaste plaats op de camping?
Wij betalen bijna 2400 euro voor onze plaats voor een seizoen omdat hier veel bij zit zoals binnen en buitenzwembad, binnen en buitenspeeltuin, animatie, restaurant en zo maar nu door de corona mogen wij alleen met gezin naar de caravan en dan daar blijven op je eigen plaats leuk maar denk niet dat veel mensen dat gaan doen aangezien je verder er niet af mag geen internet hebt en wie weet hoeveel kinderen.
Dan is vaak het huis toch iets makkelijk en groter
Wij verheugen ons altijd om vanaf 1 april weer elke weekend en vakantie er heen te gaan maar nu dus iets minder aangezien wij tot in iedere geval 1 juni nergens gebruik van mogen maken.
Is het dan raar dat wij een kleine vergoeding, terug gave, voucher of zo verwachten?
Bedoel wij moeten echt sparen om iedere maand het termijn te kunnen betalen voor de camping en nu betalen we dus zo veel geld om de eerste 3 maanden er alleen te mogen slapen en wie weet hoe lang daarna nog.
Beste antwoord door Pietjeman
Ook voor mij is het afwachten hoe of wat.
Mijn seizoensplek 28 maart tot 28 oktober kost mij 3000 euro .
Camping is gesloten tot 6 april. Wachten dus de volgende crisis overleg af. Ze zeggen 7 april open te gaan, maar ik denk dat het pas 1 juni word voordat het opengaat want hoe moeten ze de veiligheid garanderen met die toilet gebouwen. Steeds meer veiligheidsregio's sluiten campings. Mijn vraag blijft kan er geld teruggevorderd worden ? Het gaat mij echt niet om een paar weken te wachten maar maanden wachten is andere koek. Graag advies van deskundigen . Mogelijk van iemand van Consumentenbond.