Consumentenbond.nl
Vraag

Coronavoucher Ajax

  • 14 juli 2020
  • 0 reacties
  • 189 Bekeken

Badge

Goedemorgen,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, ik zit namelijk met het volgende probleem:

Als trouwe supporter van Ajax (jarenlang seizoenkaarthouder) kreeg ook ik de mogelijkheid om een keuze te maken tussen een donatie voor de club of een compensatie. Ik heb voor de compensatie gekozen: echter is er blijkbaar in de afwikkeling iets misgegaan waardoor ik geen bevestiging heb gekregen en de compensatie door mijn neus is geboord.
Ik was in de veronderstelling dat ik alles goed had afgerond, er stond ook in mijn account 2 vouchers twv in totaal 300 euro als actief (geldig t/m 31-03-2021). Dus ik had alvast de 2 nieuwe uittenues voor mijn zoontjes aangeschaft in de veronderstelling dat ik hiermee mijn coronavoucher kon verzilveren. Toen ik een paar dagen later keek was de coronavoucer verdwenen, maar had nog geen geld op mijn rekening ontvangen.

Echter volgens de klantenservice heb ik geen keuze gemaakt en heb ik dus geen recht meer op de compensatie, aangezien ik voor 12 juni een keuze moest maken. Ze kunnen niets meer voor me doen. Daar sta je dan als supporter in de kou. Ik heb het gevoel dat ik niet wordt gehoord of serieus wordt genomen.

Bij de klantenservice verschuilen ze zich dus achter het feit dat ik volgens hen de afwikkeling van de aanmelden voor de coronavoucher niet zou hebben afgerond, maar dit is volgens mij niet zo. (plus: dit is toch de omgekeerde wereld?)

De kwaliteit van de klantenservice is ook uitermate slecht te noemen. Ze blijven gewoon bij hun standpunt dat ik nergens recht op heb en verwijzen me door voor klachten naar de klantenservice. (waar ik dus weer nul op rekest krijg).

Ik vestig nu mijn hoop op jullie en hopelijk kunnen we dit op één of andere manier aankaarten. Zijn er meer mensen met dit probleem?

Volgens mij sta ik gewoon in mijn recht en heb ik recht op die 300 euro.


0 reacties

Geen reactie

Reageer