Consumentenbond.nl

Easyjet gooit prijs omhoog

• 22 maart 2020
  • 3 reacties
  • 231 Bekeken

Ik wil de vlucht van mijn man wijzigen. Van Easyjet kreeg ik een mail dat dat vanwege corona kosteloos kan, dus zonder wijzigingskosten, tot een bepaalde datum. Tariefverschil betaal je wel. Nu wil ik de vlucht wijzigen naar een andere datum, op de gewone site staat die voor nagenoeg dezelfde prijs dei ik al betaald had, met een verschil van 45 cent. Echter, als ik hem wil wijzigen, moet ik opeens 21,50 betalen. Heb mail gestuurd met vraag hoe dat kan, maar moet voor dinsdagavond de wijziging doorgeven. Vraag me af of ze voor die tijd reageren. Het gaat maar om een klein bedrag, maar het voelt niet oké. Dit klopt toch niet en vooral; wat doe je eraan?

3 reacties

Reputatie 6
Badge +4

als dit de problemen zijn waar we ons nu druk over maken……. 😳

Er bestaan geen vaste prijzen in de luchtvaart en hoe dichter u bij de datum bent hoe hoger het tarief dus wees niet verbaasd als u de volgende keer kijkt en €40 moet bijbetalen.

Het gaat mij niet om het geld, ik wil best wat extra betalen, maar om het feit dat zo'n maatschappij op die manier toch een graantje mee lijkt te pikken van de ellende die er nu plaats vindt...maar ja, heb weinig keus.

Reageer