Gezondheidsverklaring nodig, geen contact met TUI

• 30 August 2021
  • 2 reacties
  • 56 Bekeken

Ik ben digibeet en denk dat ik in het verkeerde straatje zit, maar hoop dat mijn probleem toch behandeld wordt, ik weet niet waar ik anders terecht kan. Ik had een vacantievlucht naar Griekenland geboekt bij TUI. Ik had de vereiste QR code op mijn phone. Op het vliegveld Rotterdam wilde men mijn gezondheids verklaring hebben, had ik niet want ik dacht dat ik aan alle eisen voldaan had. Niemand bij TUI wilde mij helpen en er was geen informatie desk wat ik TUI kwalijk neem. Ik heb 4 email naar TUI gestuurd maar mijn mail word genegeerd. Ik heb €880 voor de reis, het hotel en de reisverzekering betaald. Achteraf te duur. Ik wil mijn geld terug. Ik ben 80 jaar, begrijp van het computer gebeuren niet veel.ik ben lid bij de consumentenbond   *  Kunt u mij helpen?

*

*[Privacygevoelige informatie verwijderd door beheerder]

2 reacties

Badge +8

Beste @H.B.J. van Rossum, wat een ontzettend vervelende ervaring. Je kunt het beste even bellen met mijn collega's van Advies. Zij helpen je graag snel verder. Je bereikt hen het beste via 070 445 45 45 (op werkdagen tussen 8.30 en 18 uur). Succes!

Reputatie 6
Badge +4

Ik heb de redactie gevraagd uw privégegevens te verwijderen. Daarnaast zit u inderdaad in een verkeerde straat zoals u het noemt.

Dan het slechte nieuws. Ik denk dat u geen kans maakt op uw geld terug. Het vliegtuig ging, de accommodatie was open en er waren geen verdere beperkingen. Echter zonder gezondheidsverklaring mochten ze u niet meenemen. Als u zich vtv even had verdiept had u dit kunnen lezen bij de boeking op de site van TUI. Het is ook veelvuldig in het nieuws geweest. TUI kan hier niets aan doen. Het is zuur maar wel uw eigen schuld.

Dat u 80 bent en digibeet is geen excuus. Dan had u dit niet zelf moeten doen.

Ik hoop voor u dat iemand ander hier nog een gouden tip voor u heeft.

Reageer