Consumentenbond.nl

heeft iemand ervaringen met cruisereizen?

• 8 mei 2020
  • 2 reacties
  • 324 Bekeken

Wij hebben een cruise geboekt bij CruiseReizen. Aanvang medio Mei 2020. Nu wil het bedrijf waar wij hebben geboekt dat wij vouchers nemen, terwijl  er geen kosten zijn gemaakt (het schip ligt stil, het vliegtuig staat aan de grond en de transferbussen  rijden niet)

2 reacties

Hallo, Ook ik had samen met mijn moeder een Cruise geboekt. € 6700-, en daarnaast nog eens de excursies voor € 1000-,. Voor het eerst in ons leven een grote reis (bij D-reizen)

2 weken voordat de lockdown er was, zijn wij naar het reisbureau gegaan om te vragen of de reis nog door zou gaan en ook omdat we de excursies nog moesten boeken.Beide behoren tot de risicogroep COPD. Ze hebben toen voor ons de Holland America Line gebeld en er was niets aan de hand.

2 weken later was het dus allemaal geannuleerd en ook wij zouden in eerste instantie ons geld terug krijgen wat later een voucher is geworden. Ook die is niet geheel juist en was het er totaal niet mee eens en dat heb ik duidelijk laten merken. We worden gewoon aan het lijntje gehouden en hun hebben mooi onze centen in hun zak zitten.

Een volgende reis is voor ons niet meer haalbaar en nu nog maar zien of ik mijn geld terug krijg. En dat pas na een jaar of wat. Ik vind het schofterig.

De KLM is ondertussen door de knieën die gaat alsnog iedereen terugbetalen due geen voucher wil. U hebt gewoon recht op uw geld dus blijf vooral aandringen.

Reageer