Consumentenbond.nl
Vraag

Hoe kan je een klacht indien bij Transavia niet kunnen omboeken vanwege corona?

• 29 april 2020
  • 3 reacties
  • 330 Bekeken

Ik heb op vrijdagavond 13 maart om 21:00 uur mijn vlucht vanwege corona geannuleerd. Ik kon mijn vlucht niet omboeken naar later dit jaar. Dit kon volgens Transavia niet kosteloos.Ik moest hier € 200 voor betalen, hetzelfde bedrag bijna als de vlucht zelf. Ik heb daarom besloten te annuleren met alleen terugbetaling van de tax.

Echter binnen 12 uur, de volgende ochtend voor 9:00 uur kregen klanten van Transavia de mededeling dat ze kosteloos konden omboeken. Voor mij ging dit echter niet meer op.

Een vraag stellen of een klacht hierover indienen is niet mogelijk. Transavia houdt alle communicatie tegen. Behalve telefoon of Whatsapp tijdens kantooruren

Weten jullie hoe ik een schriftelijke klacht kan indienen?

3 reacties

Niet dat ik niet begrijp dat je er de pee over in heb maar wat verwacht je daar voor ander antwoord van dan via Whatsapp? Ben je bekend met klachtenkompas.nl?

Reputatie 7
Badge +7

Dit is inderdaad wat Transavia meldt: We krijgen veel vragen over het coronavirus. Om iedereen op tijd te kunnen helpen, beantwoorden we alleen nog vragen via WhatsApp en telefoon. We beantwoorden tijdelijk geen e-mails.. Persoonlijk ben ik ook voorstander van e-mail, maar waar het niet mogelijk is, kies dan voor het gebodene. Of Voor klachtenkompas, of voor zovele andere sociale media, schrijf een review enz.

Reputatie 3
Badge +3

Feit blijft dat uzelf heeft geannuleerd. Dat Transavia daarna met een anders oplossing komt is naar mijn mening voor u helaas te laat. U had moeten wachten tot Transavia uw vlucht had gecanceld.

Reageer