Ik ben lid van een website waar alle leden activiteiten op kunnen organiseren en deelnemen. Ben je lid dan heb je een profiel en kun je met mede leden mail contact hebben. Nu is het zo dat wij weten dat de eigenaar op de achtergrond mee leest. Mag dat? Ik heb nu ook al een paar keer gemerkt dat hij activiteiten die ik erop zet in tekst aanpast zonder dit te overleggen of te melden. Terwijl ik de organisator ben.
Zoals bv activiteit aanpassen op samenstelling. Bv borrel doen in een bepaald horeca waarin zet dat mensen eventueel indien zei willen nog samen kunnen gaan eten. Dan is dat aangepast met een zijn alsof ik nog ga eten en dat ze dan mee kunnen. Terwijl dat niet mijn bedoeling was. Of ik geef aan wat het minimum aantal deelnemers moet zijn en dan is het minimum ineens gewijzigd. (Site is: www.NMLK.nl)
Beste antwoord door E.B.F. Stroeve
ik lees dat het over onderling mail gaat en niet over berichten op een forum. en het is not done om mee te lezen en aanpassen is natuurlijk helemaal fout. ik zou dit direct openbaar maken en vertrekken