Consumentenbond.nl

Lufthansa annuleert tickets: verzoek terugbetaling

• 6 juli 2020
  • 1 reactie
  • 232 Bekeken

• Bondsbeginner
  • 8 reacties

Goedemorgen,

deze maand zouden wij naar Canada vliegen met Lufthansa. Wij hebben de boeking de afgelopen periode gevolgd via “My booking” op de website van Lufthansa. Zodra de vlucht geannuleerd werd, hebben wij een online formulier ingevuld om een refund te vragen. Overigens ontvingen wij van Lufthansa geen bericht via telefoon of e-mail dat de vlucht was geannuleerd. 

Ook na het invullen van het online formulier geen bevestiging ontvangen dat ons verzoek in behandeling is genomen. Wel na het verzenden van het online verzoek de melding dat het was ontvangen. Het is dat we screenshots hebben gemaakt, anders zouden we geen bewijs hebben dat we het verzoek hebben ingediend. Nu, na 10 dagen nog geen enkel bericht. Dat terugbetaling langer kan duren dan normaal begrijp ik, maar het zou fijn zijn IETS te horen. Vandaag probeer ik te bellen met de klantenservice. Ik sta inmiddels 1 uur en 45 minuten in de wacht…. and counting.

Heeft iemand dezelfde ervaring? Heeft iemand tips, of inmiddels meer duidelijkheid over hoe het verder gaat met de afhandeling en terugbetaling bij Lufthansa?

Alvast bedankt voor de reacties.

Met vriendelijke groet,

WQN

1 reactie

Ik ben een kwartier verder en na 2 uur aan de telefoon wordt de verbinding dus gewoon verbroken :slight_frown:

Reageer