Consumentenbond.nl

Niet kunnen reizen met Dal voordeel uren 65+ door corona

• 12 augustus 2020
  • 9 reacties
  • 270 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2
  • Nieuwe deelnemer
  • 148 reacties

Wij zitten met een soortgelijk verhaal, mijn vrouw en ik hebben beide Dal voordeel uren 65+ gekocht met vrije reizen, bijna alle vrije reizen zijn verlopen omdat we door de corona uitbraak niet konden reizen wie betaald de schade? Zelf denk ik de hele handel maar op te zeggen en niet meer met de trein te reizen

9 reacties

Reputatie 3
Badge +3

@Luiks, je kan beter een eigen topic openen. Nu wordt dit topic gekaapt, voor een toch wel allesbehalve ‘soortgelijk verhaal’. Toch een antwoord: waarom niet uw eigen ‘schade’ gedragen? Die lijkt mij minimaal in relatie tot wat er aan de hand was. Wat u precies bedoelt met ‘door de corona-uitbraak konden we niet reizen’ begrijp ik niet. Is dat geen persoonlijke keuze? De treinen reden bij mijn weten gewoon.

Reputatie 3
Badge +2

Je bent niet goed geinformeerd AA je mocht niet reizen als het niet heel erg noodzakelijk was, en zeker ouderen , ik ben 84 werd dat heel erg afgeraden

Reputatie 3
Badge +3

@Luiks Ik ben volgens mij uitstekend geïnformeerd en daarom weet ik dat er nooit een verbod geweest is op welke reis met het openbaar vervoer dan ook. Op een niet-bestaand verbod kunt u zich natuurlijk niet beroepen. Dat u gezien uw leeftijd in een risico-groep valt en daarom uw reisgedrag aanpast, lijkt mij bijzonder verstandig, maar ook dat is de NS niet aan te rekenen. Is zie nog steeds niet wat de door u geleden schade is die u meent op een ander te kunnen verhalen.

Reputatie 3
Badge +2

Wat je niet ziet moet je niet over praten

Reputatie 7
Badge +7

Beste @Luiks,

Bedankt voor het delen van je ervaring. Omdat je verhaal niet geheel hetzelfde was als het topic waarin je je bericht geplaatst had, heb ik hier een nieuw topic van gemaakt. Zo houden we de verschillende onderwerpen gescheiden en de community overzichtelijk. :slight_smile:

Reputatie 3
Badge +2

Monique bedankt dat kreeg ik met mijn 84 jaar niet voor elkaar

Reputatie 7
Badge +7

Geen probleem hoor, daar zijn we voor!

Inderdaad lijkt mij de beste oplossing: alles zo spoedig mogelijk opzeggen en vervolgens wachten op betere tijden.

Reputatie 3
Badge +3

Wat je niet ziet moet je niet over praten

De argumenten zijn zo te zien op. Jammer.

Reageer