Consumentenbond.nl

NS Voordeelurenabonnement

  • 3 december 2020
  • 1 reactie
  • 246 Bekeken

Zijn er nog meer mensen die, net als ik, een NS voordeelurenabonnement + keuzedagen 2020 hebben en daar afgelopen jaar nauwelijks gebruik van hebben kunnen maken? Ik behoor tot de corona risico-groep en heb op dringend advies van de overheid om geen niet-noodzakelijke reizen te maken dit abonnement en de daar extra bij gekochte keuzedagen bijna niet gebruikt. Heel weinig klantgericht en ook onterecht dat de NS nu heeft bericht dat de ongebruikte keuzedagen per 1-1-2021 vervallen. Ik zou de geleden schade graag vergoed zien door een reductie op heb abonnement 2021 + de mogelijkheid de ongebruikte keuzedagen mee te nemen naar 2021.

 


1 reactie

zelfde probleem. kreeg eerst 2 coupons tot 31.12.2020. toen ik in december belde werd gezegd in nieuwe jaar terug te bellen omdat systeem niet in 2021 kon. belde ik vorige week terug werd er gezegd dat besloten was dat de coupons vervallen waren.

 

Reageer