Consumentenbond.nl

Probleem met KLM restitutie vanwege Corona

  • 16 oktober 2020
  • 3 reacties
  • 282 Bekeken

ik heb van KLM het bedrag teruggekregen van de geannuleerde reis, maar dat bedrag is lager dan de betaalde kosten, het lijkt wel of de stoelreservering en bagage niet worden vergoed. Is dat rechtvaardig, kan het niet in hun policy terugvinden?


3 reacties

heb de restitutie-procedure opgestart door te chatten, dan wordt er redelijk snel gereageerd.

Het is op dit moment erg druk. Onze excuses dat we hierdoor niet zo snel antwoorden als we zouden willen. Alle antwoorden op veelgestelde vragen over het coronavirus (COVID-19) kunt u vinden via: https://klmf.ly/2FybhGu.
Als u hier geen antwoord op uw vraag kan vinden, deel dan uw boekingscode en volledige naam (indien van toepassing) zodat we u kunnen helpen. Bedankt voor uw geduld en begrip.

Hier hetzelfde,

In januari 2020, 3 tickets (buiten europa) gekocht, vluchten in mei geannuleerd, verzet naar september, wederom geannuleerd. Bedrag teruggevraagd volgens KLM restitutie procedure. Nu eindelijk een bedrag ontvangen maar veel lager dan de betaalde kosten. Telefonisch niet goed bereikbaar, dus maar een mail gestuurd in afwachting van reactie. Het gaat hier toch echt om een behoorlijk bedrag!  

Nee, dat zou niet zo moeten. Heeft u de tickets en de andere dingen tegelijkertijd geboekt? Zo ja of nee informeer bij de KLM wat er aan de hand is.

Reageer