Consumentenbond.nl
Vraag

procedure tegen Topticketshop

• 8 juni 2020
  • 5 reacties
  • 194 Bekeken

Topticketshop geeft geen reactie op een claim om betaalde theaterkaarten terug te vergoeden. Ik wil samen met anderen een vordering instellen om via de rechter terugbetaling af te dwingen voor mezelf en voor de anderen die met me mee doen. Wie heeft het zelfde probleem met Toptickeshop, en wil met mij langs gerechtelijke weg terugbetaling van wat ze betaald hebben afdwingen?

5 reacties

Heb je al een advocaat geraadpleegd of een groepsvordering überhaupt mogelijk is en of je een zaak hebt in het geval je dit eist van een wederverkoper?

De procedure is: Ik span een zaak aan, en anderen die dat willen voegen zich daarin. Je spant de zaak niet als groep aan.

Reputatie 7
Badge +7

Topticketshop staat gezien de hoeveelheid klachten, de slechte reviews en gemelde zaken bij TV Kassa en Radar, kennelijk niet best bekend.

In ieder geval kan u altijd een klacht indienen bij Klachtenkompas van de Consumentenbond. Ook op klacht.nl kunt u informatie over topticketshop (72 klachten aldaar) vinden. En via de diverse sociale media kunt u uw ongenoegen over de topticketshop ook nog kwijt. Maar gezien al het reeds gemelde zal de juridische weg wel noodzakelijk zijn. Maar informeer dan eerst bij uw rechtsbijstandverzekering of uw advocaat…. wat de mogelijkheden zijn. Groet Leo.

De procedure is: Ik span een zaak aan, en anderen die dat willen voegen zich daarin. Je spant de zaak niet als groep aan.

Zeg het maar als ik iets doms zeg, maar dat kan toch alleen in een strafproces, dit wordt toch een civiele vordering?

Reputatie 4
Badge +3

U heeft er zelf voor gekozen om 2 tot 5 x de ticket prijs te betalen bij deze partij. Wat zit u nu dwars, dat u veel te veel heeft betaald of dat ze u niet direct kunnen terug betalen.

Ik zou zeggen verzamel een grote groep, dan is faillissement niet te voorkomen en krijgt u zeker niets terug.

Dat dreigen met rechtszaken is leuk maar doe het dan voor uzelf.

Reageer