Consumentenbond.nl

Reisannulering bij Corendon en cashflow

• 3 juli 2020
  • 4 reacties
  • 295 Bekeken

Wij hadden via Corendon een vlucht geboekt en volledig betaald. (2600 Euro). Vanwege Corona hebben we besloten niet te reizen en hebben via Corendon de vlucht geannuleerd. Omdat dit 14 dagen voor vertrekdatum is, kost dit 50%. Via de service desk van Corendon werd gezegd dat we een voucher krijgen die we na 6 maanden kunnen omzetten in geld. Ik ging er van uit dat wij dus een voucher krijgen van 1300 Euro, en ben hiermee accoord gegaan. Nu krijg ik een factuur van Corendon om 1300 Euro aan kosten te betalen. Kennelijk is de voucher een waarde van 2600 Euro, en is dit een extra cashflow voor Corendon…...

Heeft iemand anders deze ervaring ook?

Ik heb inmiddels opnieuw gebeld met Correndon, en kennelijk is de informatie via de email en op Mijn Correndon incorrect, en hoef ik niet per ommegaande te betalen en krijg ik een voucher van 1300 euro. Wel verwarrend, en maar even afwachten totdat ik de voucher daadwerkelijk krijg.

4 reacties

Heel vreemd, die variant heb ik nog nergens gezien en persoonlijk zou ik daar ook niet mee akkoord gaan. Zijn ze te bereiken voor een toelichting?

Ik heb inmiddels opnieuw gebeld met Correndon, en kennelijk is de informatie via de email en op Mijn Correndon incorrect, en hoef ik niet per ommegaande te betalen en krijg ik een voucher van 1300 euro. Wel verwarrend, en maar even afwachten totdat ik de voucher daadwerkelijk krijg.

Badge +8

Hou je ons hier op de hoogte van de ontwikkelingen, @Gebruiker1593769261:slight_smile:

Dag Imke, zal ik doen.

Reageer