Consumentenbond.nl

Restaurant in ziekenhuis nog open ondanks coronavirus

• 17 maart 2020
  • 2 reacties
  • 221 Bekeken

Waarom is ons restaurant nog open?

Vind het belachelijk voor woorden.

Dat wij gewoon moeten werken in het ziekenhuis vind ik onverantwoordelijk.

2 reacties

Dat wij gewoon moeten werken in het ziekenhuis vind ik onverantwoordelijk.

Is de gezondheidszorg niet met man en macht bezig er het beste van de maken? Ik kan mij voorstellen dat het restaurant daar onderdeel van uitmaakt.

Reputatie 7
Badge +7

U bedoelt het hopelijk goed, maar stelt het wat vreemd. Gelukkig melden zich velen, zelfs gepensioneerden zich, om nu in deze tijd, in de zorg te mogen werken. Ik zie en hoor daar alleen positiefs over. En mensen die niet in de zorg werken, die moeten thuis blijven, de hele horeca, denkt u dat ze dat zo leuk vinden. Die gaan liever gisteren nog terug naar hun café en restaurant. Wij gaan iedere week naar het ZHS, het Erasmus. Het restaurant was daar ook gewoon open. Maar het is daar een restaurant voor gasten en patiënten en voor het hele personeel, een soort kantine restaurant. Als ieder zich nou maar aan de regels houdt, en afstand houdt, en alles opruimt en schoon houdt, mag dat van mij zo blijven. Of moeten al die zorgmedewerkers  maar niet eten, of uit en trommeltje of zakje, ergens op een stille plee. A.U.B. geen hysterie, wel streng handhaven van regels en adviezen. Groet Leo.

Reageer