Wij gaan 6 juli op "vakantie" naar Spanje met onze peuter. Hebben een vakantie geboekt bij Prijsvrij. Een hotel met peuterzwembad, kindgericht strand op loopafstand etc. Half pension dus lopende buffetten. Daarnaast vlakbij Barcelona om er een leuke dagtrip naar te maken.
Nu wegens Corona loopt het een en ander in de soep. Spanje zegt 1 Juli weer open te gaan. Wij hebben het hotel gemaild wat de restricties in het hotel zullen zijn.
Helaas geven ze te kennen dat het zwembad bezocht mag worden in timeframes. Dus bv een uur bij het zwembad en vervolgens plaats maken voor de volgende gasten.
Lopende buffetten gaan ook niet door. Ook hier zal je een verplichte tijd voor krijgen om te gaan eten. Ipv van bv van 18.00 tot 22.00
Ze zullen minder capaciteit toelaten.
Strand 2 meter afstand en ook timeframes.
Barcelona is zwaar getroffen dus gaat voorlopig nog niet open.
Allemaal goede maatregelen natuurlijk voor je veiligheid/gezondheid. Maar laat ik nu net om die redenen mijn vakantie geboekt hebben. Met mijn kleine lekker bij het zwembad te liggen etc.
Nu is mijn vraag wat zijn mijn rechten?! De vakantie is niet meer zoals eerder geboekt.
Prijsvrij heb ik meerdere malen contact mee gehad maar schuiven alles af. Zijn al weken bezig en nog steeds geen andwoors gehad.
Heb gevraagd te annuleren of omboeken. Maar dit kost je haast je gehele reissom. Daarnaast wachten ze zo lang met andwoorden dat alle annuleringskosten omhoog gaan.
Je boekt bij Prijsvrij, je denkt de annuleringsvoorwaarden te hebben bij Prijsvrij. Annuleringsvoorwaarden van ANVR. Maar je komt bedrogen uit NADAT je geboekt heb word je onderverdeeld onder een andere firma. Bij ons is dit sunmix ( eigen label prijsvrij ) en krijg je opeens hele andere annuleringsvoorwaarden.
Met ons handen in ons haar. De frustraties dat Prijsvrij niet of nauwelijks reageert.
Wat zijn onze rechten?