Consumentenbond.nl
Vraag

Ryanair - onbereikbaar voor compensatie

• 7 april 2020
  • 4 reacties
  • 750 Bekeken

Ik heb een retourvlucht geboekt bij Ryanair, welke door de corona-maatregelen in het land van bestemming (Malta) niet door kon gaan. De vlucht was niet gecanceld, dus moest ik zelf een verplaatsing regelen online. Echter kreeg ik daar een foutmelding waardoor ik niets meer kon. Via telefoon (gaat niet eens over) en verschillende social media valt er geen contact te leggen met het bedrijf, en heb ik dus niet op tijd restitutie of omboeking kunnen aanvragen. Wat kan ik hieraan doen? Het lijkt me niet eerlijk dat ik de dupe ben van een foutief platform..

4 reacties

Wat kan ik hieraan doen?

Niets, blijven proberen contact te krijgen.

Aangetekende brief: in gebreke stelling wegens wanprestatie, dreig met rechtszaak; schakel evt. rechtsbijstandverzekering in. Dit soort bedrijven verstaat alleen duidelijke taal.

Reputatie 7
Badge +7

Ik heb even gewacht met een reactie, omdat ik nog wel een terugkoppeling verwachtte.  Immers momenteel zijn de vouchers zo in, althans diverse maatschappijen hebben aldus besloten. Heeft u @Daan Thomas  helemaal niets meer gehoord? Geen enkel alternatief. Ik kan meegaan met de andere forumleden, blijven proberen, volhouden, de rechtsbijstandverzekering en rechtszaak is een oplossing, maar schakel eerst alle sociale media in,  laat u overal horen, schrijf reviews.  Op negatieve publiciteit zitten ze niet te wachten.  Heeft u nog meer pogingen gewaagd en heeft u al iets gehoord. Groet Leo.

Reputatie 2
Badge +2

Dit gaat niet werken. Als er één luchtvaartmaatschappij immuun is voor ‘negatieve publiciteit’ is het deze wel. Good for them!

Reageer