Consumentenbond.nl

Ticketgeld KLM terugvragen

  • 8 oktober 2020
  • 1 reactie
  • 175 Bekeken

‼️‼️‼️‼️

Wie kan mij helpen?? 

In corona tijd had een kennis een vliegticket van Deli (India) naar Paramaribo geboekt. Deze reis zou met een overstap op Amsterdam (Schiphol) zijn. Eenmaal aangekomen op Schiphol, Amsterdam, werd de kennis weer terug gestuurd naar Deli i.v.m. Corona. Hij kon dus niet door naar Suriname, waardoor hij eigenlijk voor niks naar Schiphol is gevlogen. 

Het reisbureau geeft aan dat ze de kosten van Amsterdam-Suriname kunnen vergoeden. Maar aangezien hij het gedeelte van Deli naar Amsterdam voor niets heeft gevlogen, verwachten wij het volledige ticket bedrag terug! 
Het gaat namelijk om een ticket van ruim €2000 euro. 
 
Wie weet waar hoe ik dit het beste kan aanpakken??
Wat is mogelijk om toch het volledige bedrag terug te krijgen? 

Alvast bedankt 


1 reactie

Het reisbureau is slechts de tussenpersoon zal niets vergoeden wat de maatschappij niet aan hen vergoed behalve als ze een fout gemaakt hebben, dan zou u ze rechtstreeks verantwoordelijk kunnen stellen. Ik denk dat dit twee losse tickets waren en dan lijkt mij niemand verantwoordelijk te stellen voor het feit dat de eerste maatschappij z'n verlies maar moet nemen omdat de tweede maatschappij niet vliegt.

 

Reageer