Consumentenbond.nl

Tickets geboekt via Travel2be: geen geld of voucher terug

  • 21 september 2020
  • 4 reacties
  • 403 Bekeken

Wij hebben in april 2020 tickets geboekt via Travel2be. Tot heden geen geld of voucher ontvangen, ik kan ook niet in contact komen, hang soms een half uur aan de lijn. Als ik via e-mail probeer in contact te komen krijg in een geautomatiseerde mail terug dat zij het e-mail adres niet meer herkennen bij de boeking.

 

Wat kan ik nu het beste doen om ons geld terug te krijgen ? Het gaat om 1900EURO

 


4 reacties

Ik lees mailen naar customer.service@travel2be.com , heeft u dat al geprobeerd?

Reputatie 2
Badge +3

Heel snel je credit card uitgever vragen om de betaling te storneren.
Overigens waren ook in april de reviews om te huilen…
https://nl.trustpilot.com/review/travel2be.nl?page=6

Goedemorgen, ik mail naar dit e-mailadres maar dan krijg ik een geautomatiseerde mail terug dat zij mijn mail adres niet kennen en dat ik moet mailen vanaf het email adres waarmee ik geboekt heb. Ik mail met hetzelfde e-mail adres.

 

@Bedeve, wij hebben niet met een credit card betaald maar via een gewone overboeking. Ik ga contact opnemen met de bank of dit ook te stoneren is.

Dank voor jullie reactie,

Carolien

Reputatie 2
Badge +3

. Ik ga contact opnemen met de bank of dit ook te stoneren is.

Carolien

Nee Carolien; een bankoverschrijving  of een Ideal betaling zijn niet storneerbaar
Eenmaal betaald is het geld buiten jouw bereik….
Daarom steeds mijn opmerkingen over weten waar en van wie je koopt en betalen met een consumentvriendelijk betaalmiddel ; Creditcard of PayPal

Reageer