Consumentenbond.nl
deel je ervaring

Transavia: vlucht geboekt en meteen geannuleerd?

  • 9 juni 2020
  • 33 reacties
  • 3125 Bekeken
Transavia: vlucht geboekt en meteen geannuleerd?
Reputatie 4
Badge +6

Transavia is weer begonnen met vliegen. Helaas hebben wij signalen ontvangen dat mensen die nu vliegtickets boeken, binnen een paar dagen alweer een annulering ontvangen. Er wordt vervolgens alleen een voucher aangeboden. Maar een voucher is niet verplicht. Je moet ook kunnen kiezen voor een andere vlucht, de reis kosteloos omboeken of geld terug.

Heb jij recent een vlucht geboekt met Transavia? Deel je ervaring!


33 reacties

Tickets met Transavia vlucht geboekt via tussenpersoon Edreams. Na contact met Transavia blijkt dat zijn mijn geld hebben terug gestort naar edreams wegens geannuleerde vlucht. Edreams is onbereikbaar, het lijkt wel een spookbedrijf. Wie heeft dezelfde ervaring en een tip voor mij?

Badge

Transavia is weer begonnen met vliegen. Helaas hebben wij signalen ontvangen dat mensen die nu vliegtickets boeken, binnen een paar dagen alweer een annulering ontvangen. Er wordt vervolgens alleen een voucher aangeboden. Maar een voucher is niet verplicht. Je moet ook kunnen kiezen voor een andere vlucht, de reis kosteloos omboeken of geld terug.

Heb jij recent een vlucht geboekt met Transavia? Deel je ervaring!

18 november 2019 een vlucht geboekt (T6ECRI)naar Faro voor 13 juni tot 25 juni 2020. Half mei 2020 werd e vlucht geannuleerd, maar kon ik telefonisch omboeken. Dit gebeurde eind mei nog een keer. 4 juni  kreeg ik, via mail om 22:00 uur,  bericht dat de complete vlucht was geannuleerd. De volgende ochtend gebeld en na 58 minuten in de wacht te staan, een nieuwe vlucht kunnen boeken van 13 juni t/m 25 juni (NCRV3A). Heenvlucht was dezelfde tijd, alleen terug was later in de avond en de vlucht was 34 euro duurder. Heerlijke vakantie gehad, maar tot op vandaag nog steeds geen bericht dat ik mijn geld terug krijg, of een voucher (wat ik in dit geval niet accepteer). Via mail zijn ze niet te bereiken en telefonisch al (bijna) helemaal niet. Vandaag is het me geluk en kreeg ik te horen dat aale vouchers voor 1 september verstuurd worden. Als je dan geen bericht hebt ontvangen, gaan ze dieper zoeken…….

Gewoon €1200 in je zak steken zonder er een dienst voor te verlenen.

Slechte zaak van transavia

Dat kan absoluut niet, als Transavia uw reis annuleert moet u gewoon uw geld terugkrijgen,

Reputatie 7
Badge +7

Ik heb het niet precies uitgezocht, maar de strijd over geld terug van wel betaalde maar geannuleerde reizen, pakketreizen en ook vliegtickets is al vanaf het bekend worden van het coronavirus aan de gang.  Er zijn zeker doorbraken bereikt en voor consumenten goede afloop, maar met name de vliegmaatschappijen traineren. Dat is overigens niet nieuw. Wat zij doen is sowieso niet netjes  of klantvriendelijk, en tegen de wet. Maar het gaat om een hoop geld. Consumenten zullen een hoop geduld moeten hebben.

Deze dagen zijn de maatschappijen flink in het nieuws en niet positief. Al schijnen ze zich er weinig van aan te trekken, voor hun imago is het niet best. Maar in de actualiteit melden zij: ze hebben het druk, zijn volop bezig met de problematiek, het heeft tijd nodig en de directie is met vakantie. Zie ook het artikel van de consumentenbond.

Badge

Ook wij zijn met stomheid geslagen.
Mijn moeder en tante zouden 4 augustus afreizen naar benidorm met mijn 2 dochters.
Maar aangezien mijn moeder en tante relatief 65 en 70 zijn durven ze de reis niet aan helemaal niet meer nu de boel weer oplaait en wilde gebruik maken van het gratis omboeken.

Helaas mag dat maar tot maart dus de zomervakantie met mijn dochters valt zowiezo in het water want ze mag ze niet doorboeken naar volgend jaar augustus.
Dus dan maar naar eind maart en maar zien of ze er dan nog wat mee zouden gaan doen maar dan waren ze in iedergeval geen geld of tickets kwijt.
Ik heb gekeken voor eind maart en als ik via transavia dezelfde reis zou boeken voor 4 betaalde ik €525 dus wij dachten dat is mooi hoeft er niks bij betaald te worden aangezien mijn moeder al €1200 euro voor de tickets kwijt is.
Wij bellen ja jammer moet dus bovenop de €1200 euro die al betaald is wel bijbetalen…toen ik om uitleg vroeg hoe dat zat en dat dat in mijn ogen niet klopte..immers als ik nu gewoon via de site boek ben ik er maar €525 kwijt en geen €1200.
Kreeg ik een heel bits antwoord en het was graag of niet.
Mijn moeder heeft nu dus maar besloten de tickets te laten verlopen helaas.
daar ze niet van plan is om nog eens bij te betalen voor een periode dat ze eigenlijk al helemaal nog niet daarheen wilt omdat ze graag met haar kleindochters op vakantie wilt.
Dus vakantie kwijt en €1200 euro kwijt.
Zo kan ik ook zaken doen dat is lekker verdienen zo.
Gewoon €1200 in je zak steken zonder er een dienst voor te verlenen.
Slechte zaak van transavia

Badge +8

:arrow_right: Transavia is er niet in geslaagd de zorgen van de Consumentenbond weg te nemen over de problemen rondom geannuleerde vluchten. Die conclusie trekt de Consumentenbond na een gesprek met de luchtvaartmaatschappij. Lees hier meer over in ons nieuwsbericht.

Ook hier problemen met Transavia.

We hebben weken geprobeerd om onze reis die vandaag naar Malaga zou zijn om te boeken. Door Cornona en het vallen onder de risicogroep zien we het niet zitten om nu naar Spanje te gaan. Door vertraging van de vlucht hadden we recht om de vlucht om te boeken. Als de vlucht goedkoper zou zijn, hebben we pech, bij duurdere vlucht bijbetalen. Prima! We hadden een nieuwe datum uitgezocht, die veel goedkoper was dan wat we voor deze tickets betaald hebben. Echter bij het om boeken kwam er bij Transavia een bedrag uit wat veel meer was! Ongeacht de datum kwam er standaard meer geld bij!  Via geen enkel kanaal heb ik contact kunnen krijgen, alleen standaard antwoorden op whatsapp en twitter berichten en telefonisch al helemaal onbereikbaar. 

Daarnaast wacht ik nog steeds op informatie over mijn gecancelde vlucht van juni naar Barcelona geboekt via Edreams… 

Heeft veel geld en moeite gekost en niet tof als twee werkeloze zzp-ers…. Jammer Transavia! 

Wij zouden op 2 mei naar Lissabon vliegen en 16 mei terug(geboekt vorig jaar november) vlucht geboekt via budgetair vlucht metTransavia,. Via de whatsapp contact gehad met transavia en daar werd beloofd dat we eind mei onze voucher krijgen, ok prima maar eind mei niks op de mail, gebeld op het 06 nummer ineens niet meer in gebruik , op het 020 nummer krijg je elke keer een bandje met lange wachtrijden, per mail geen reactie, budgetair gebeld en gemaild ook geen contact, via social media bleef het ook stil , kortom nog niks ontvangen en totaal geen bericht. Tot ik gisteren via facebook te horen kreeg dat de voucher al op 22 mei was gestuurd naar de firma waar we aan betaald hebben, Travix(budgetair),die gebeld ,  maar kantoor gesloten, email dan maar helaas niet meer in gebruik, ik ben hier echt heel boos en verbaasd over , ik vond een voucher prima maar ga er nu toch aan denken om het geld terug te vragen ben helemaal klaar met deze bedrijven. Heb inmiddels ook de SGR aangeschreven 

 

Badge

Transavia is weer begonnen met vliegen. Helaas hebben wij signalen ontvangen dat mensen die nu vliegtickets boeken, binnen een paar dagen alweer een annulering ontvangen. Er wordt vervolgens alleen een voucher aangeboden. Maar een voucher is niet verplicht. Je moet ook kunnen kiezen voor een andere vlucht, de reis kosteloos omboeken of geld terug.

Heb jij recent een vlucht geboekt met Transavia? Deel je ervaring!

18 juni zou onze vlucht naar Bologna zijn. 21 juni weer terug. Dit was vorig jaar geboekt . Echter 3 weken ervoor kregen wij een mail dat heenreis door ging. Dag later mail dat terug reis niet door ging en dat de reis geannuleerd zou worden . En wij een voucher zouden krijgen. Hierna nooit meer wat vernomen. Gebeld,  diverse keren 2 uur voor niets in de wacht gestaan . App is niet gelukt. Standaard antwoord. Klacht formulier ingevuld . Standaard antwoord dat het minimaal 2 maanden kan duren. Op 17 juni dag voor vertrek mail dat we in konden checken. Uiteraard zijn we niet gegaan. Want we hadden geen terugvlucht meer.  Nu staat in systeem bij Transavia dat wij de heenvlucht hebben gemaakt.  Terugvlucht geannuleerd. Geen voucher en verder nooit meer wat vernomen. App wordt niet meer op geantwoord. Totale kosten 193 euro kwijt. Wij raken het vertrouwen kwijt in zo'n bedrijf.  

Badge

Ik had vorig jaar november al geboekt voor mei en voor 1 juli naar Spanje. Van mei is geannuleerd vanwege Corona, dat snap ik en heb ik een voucher gekregen wat wel even heeft geduurd maar dat was voor mij niet erg. Ik hoef mijn geld niet terug ik vind een voucher prima maar dan spreek ik voor mezelf.

Ik snap dat het financieel moeilijk is voor Transavia en daar heb ik begrip voor maar een maand van te voren wordt onze tickets geannuleerd voor 1 juli. Je krijgt dan in de avond een mail en raakt gefrustreerd omdat je niet kan reageren niets.

Ik heb veel contact gehad met Transavia via whats app en ze hebben mij altijd goed te woord gestaan weliswaar duurde het weleens langs maar ze hebben hun best gedaan. 

De dag nadat onze reis van 1 juli werd geannuleerd ben ik 3,5 uur bezig geweest met proberen te bellen en te bellen. Eerst na een half uur wachten verbinding verbroken daarna na een uur in de wacht gestaan te hebben contact gehad maar viel de verbinding weer weg, daarna nog een uur en 10 minuten in de wacht gestaan voordat ik weer contact had. Meteen gevraagd voor als het contact weer werd verbroken of ze dan terug wilde bellen. Inderdaad gebeurde dit en werd ik netje teruggebeld. Ik heb uiteindelijk om geboekt want op de site vlogen ze wel op 1 juli maar een avondvlucht. Ik was wel gepikeerd dat ze de vlucht hadden geannuleerd i.p.v contact op te nemen van we kunnen niet 3 vluchten op een dag doen, wat ik heel begrijpelijk vind, maar we kunnen u wel om boeken naar de avondvlucht op dezelfde dag. De grenzen zijn verdorie per 1 juli open en sinds gisteren heeft Spanje gezegd dat de grenzen officieel 21 juni open gaan.Transavia is te voorbarig geweest met annuleren, ze wisten dat de grens van Spanje 1 juli open ging. Ik moest 488,- euro bij betalen. Het is schandalig voor dezelfde dag en eigenlijk wordt er zelfs een dag van je gepikt want nu komen we in de avond laat aan anders vroeg in de ochtend. Maar dat vind ik niet zo erg het ergste is dat ik mijn voucher van mei heb ingezet voor 1 juli dus 2 vakanties worden nu 1 vakantie. Ik heb niet voor niets vroeg geboekt en de mensen die toevallig al geboekt hadden voor de avondvlucht of elders in juli waarvan de vlucht wel doorgaat die hoeven niets bij te betalen. Ik wil hier echt werk van maken, om boeken en vouchers prima voor mij maar voor dezelfde dag zoveel bijbetalen vind ik schandalig. Ik wil dat het verschil van prijs mij terug betaald gaat worden desnoods in een voucher maar dit is niet rechtvaardig.

Verder lees ik hierboven dat bij iemand anders wel de vlucht doorging maar was verplaats naar ander tijdstip. Zie citaat van een ander persoon( Gisteren bericht gehad van Transavia dat onze vlucht op 25-06-2020 doorgaat, weliswaar met latere vertrektijd.)

Maar onze vlucht wordt geannuleerd duidelijk geldklopperij want ze hadden mijn vlucht ook gewoon moeten laten staan en weliswaar voor de avondvlucht moeten doen. Ik had een auto gehuurd ook dit moest weer om geboekt worden en alles wordt duurder naarmate de vertrekdatum nadert.

Badge

Op 31 mei een vlucht op 27 juni naar Bari geboekt en op 30 juni terug. Binnen paar dagen vluchten op internet niet meer beschikbaar. Zou de vlucht vol zitten? Op geen enkele manier is Transavia bereikbaar. Op 4 juni 21.11 mail ontvangen met annuleren van de vluchten. Mijn vriend, die dezelfde vluchten heeft geboekt, heeft niets ontvangen. Weer contact proberen te zoeken met Transavia, WhatsApp: standaard bericht retour, Mail: reactietermijn 3 maanden, telefoon 2 keer 1,5 uur in de wacht en toen was mijn geduld op. 

Transavia vliegt op zaterdag 27 juni met een latere vlucht naar Bari! (de dag dat we zouden vliegen) en we hebben kunnen regelen dat we tot donderdag 2 juli kunnen blijven(accommodatie, werkgever)

Wat ik vraag aan Transavia dat ze onze vluchten kosteloos omboeken van zaterdag 27 juni tot donderdag 2 juli. 

 Omdat er geen duidelijkheid was hebben wij nog niet omgeboekt. De prijs van de tweede vlucht op zaterdag inmiddels opgelopen tot bijna 300 euro. 

Vanmorgen eindelijk iemand aan de telefoon gehad. Medewerker weigert om mijn vlucht kosteloos om te boeken. Zij kan dat niet. Als ik verwijs naar mijn consumentenrechten geeft ze aan dat ik dan een klacht in moet dienen. Wachttijd drie maanden. Ook geeft ze aan dat het een uitzonderlijke situatie is en heel druk is.

Een “echt en serieus” bedrijf neemt maatregelen als het druk is! Waarom niet s’avonds en de weekenden bereikbaar!!! Hier hoeven mijn belastingcenten niet naartoe!

Medewerkers van Transavia (geinstrueerd door de leiding) denken absoluut niet mee met een klant die zelf ook helpt om een oplossing te zoeken(2 dagen later retour)

 

 

Reputatie 7
Badge +7

Even zo gauw gelezen een vreemde zaak. En dat ook nog zonder enige uitleg? Maar dit is de topic van de Consumentenbond van @mfeytens. Ik zou het in elk geval haar persoonlijk vragen of de adviseurs van de Consumentenbond. En wellicht hebben zij uw vraag al gelezen.

Heb een vlucht geboekt op 22-6, Belgrado- Amsterdam, en op 28-6 vice versa. Binnen een week  staat de vlucht niet meer in het lijstje maar ineens een andere op 21-6, een voucher gekregen en moet nu ineens het dubbele betalen!!! Waarom niet de kans gekregen om voor de vlucht van 21-6 te kiezen, zonder extra kosten??? Begrijp ook niet waarom deze vlucht op 22-6 niet door zou kunnen gaan , staat toch echt los van Corona. En de vlucht van 21-6 was niet beschikbaar ten tijde van mijn boeking.....riekt echt naar oplichting vind ik.

 

Ik boek vroeg , juist voor de lage prijs, en nu ineens het dubbele, echt heel erg scheef deze werkwijze van Transavia!!!

Badge

Over het niet toelaten van toeristen in Spanje is de IATA website  als ook de website nederlandwereldwijs.nl duidelijk. Zo moeilijk is het dus niet en dient Transavia geboekte tickets door toeristen voor 01-07 te annuleren.

 

WEBSITE NEDELANDWERELDWIJD.nl

1. Reizen van Nederland naar Spanje

Kan ik naar Spanje reizen? 

Nee, over het algemeen kan niet naar Spanje gereisd worden. Er geldt een algemeen inreisverbod (via lucht, zee en land). Alleen voor een aantal uitgezonderde groepen of gevallen is inreis mogelijk (zie volgende vraag). Luchtvaartmaatschappijen die weer naar delen van Spanje vliegen kunnen alleen passagiers meenemen die vallen in een van deze uitzonderingscategorieën. Reizigers die niet aan onderstaande criteria voldoen kunnen worden teruggestuurd door Spaanse grensbewaking. Daarnaast is het Nederlandse reisadvies voor Spanje oranje. Dat wil zeggen dat het ministerie van Buitenlandse Zaken adviseert alleen naar Spanje te reizen als dat echt noodzakelijk is (vakantiereizen zijn niet noodzakelijk).

WEBSITE IATA

Gepubliceerd op 08-06-2020 1. Passagiers mogen Spanje niet binnenkomen. Dit geldt niet voor: - Onderdanen en inwoners van Spanje; - Passagiers die via Spanje terugkeren naar hun woonplaats in Andorra, Oostenrijk, België, Bulgarije, Kroatië, Cyprus, Tsjechië, Denemarken, Estland, Finland, Frankrijk, Duitsland, Griekenland, Hongarije, IJsland, Ierland (Rep.), Italië, Letland , Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Malta, Nederland, Noorwegen, Polen, Portugal, Roemenië, Slowakije, Slovenië, Spanje, Zweden of Zwitserland; - Passagiers met een door een Schengenlidstaat afgegeven langetermijnvisum dat via Spanje terugkeert naar hun land van verblijf; - Onmiddellijke gezinsleden van een onderdaan van Spanje die samen reizen of reizen om zich bij de onderdaan van Spanje aan te sluiten; - Beroepsbeoefenaren in de gezondheidszorg of ouderenzorg bij de uitvoering van hun taken; - Transport van goederenpersoneel; - diplomaten, internationale organisaties, militairen en leden van humanitaire organisaties bij de uitvoering van hun taken; - Mensen die om dwingende familiale redenen naar behoren zijn geaccrediteerd; - personen die redenen van overmacht of noodsituatie documenteren of wier toegang om humanitaire redenen is toegestaan; - Passagiers die voor werkdoeleinden reizen, naar behoren gedocumenteerd als ze aankomen uit Oostenrijk, België, Bulgarije, Kroatië, Cyprus, Tsjechië, Denemarken, Estland, Finland, Frankrijk, Duitsland, Griekenland, Hongarije, IJsland, Ierland (Rep.), Italië, Letland, Litouwen , Luxemburg, Malta, Nederland, Noorwegen, Polen, Portugal, Roemenië, Slowakije, Slovenië, Spanje, Zweden of Zwitserland. 2. Passagiers moeten 14 dagen zelf in quarantaine gaan. - Dit geldt niet voor vervoer van goederenpersoneel. - Dit geldt niet voor beroepsbeoefenaren in de gezondheidszorg bij de uitvoering van hun taken als ze niet in contact zijn geweest met coronavirus (COVID-19) -patiënten. 3. Een ingevuld formulier voor het lokaliseren van passagiers in de volksgezondheid moet bij aankomst worden getoond. 4. Passagiers kunnen alleen landen op Alicante (ALC), Barcelona (BCN), Bilbao (BIO), Fuerteventura (FUE), Gran Canaria (LPA), Ibiza (IBZ), Madrid (MAD), Malaga (AGP), Menorca ( MAH), Lanzarote (ACE), Palma de Mallorca (PMI), Santander (SDR), Sevilla (SVQ), Tenerife-Sur (TFS) of Valencia (VLC). - Dit geldt niet voor nood-, humanitaire of medische vluchten en technische stops. 5. Verblijfsvergunningen en D-visa die na 14 december 2019 zijn verlopen, worden geaccepteerd voor toegang. Deze documenten zijn 6 maanden geldig nadat de alarmtoestand is beëindigd.
Reputatie 7
Badge +7

Dit is een moeilijk geval. Imke geeft boven aan dat:  Alle passagiers van KLM en Transavia kunnen bij een geannuleerde vlucht hun geld terugkrijgen. Dus duidelijk bij een geannuleerde vlucht. U geeft aan:  Ik heb een vlucht op 18 juni naar Malaga en een mail ontvangen dat deze doorgaat.  Dus duidelijk een vlucht die doorgaat, en niet is geannuleerd. De maatschappij voldoet dus aan haar verplichtingen en kan dus niets verweten worden. Maar vraag als u lid van de bond bent hen nog eens om advies, en/of vraag Transavia nog een vriendelijk om coulance. Ja makkelijk is dit niet,

Easyjet betaald juist wel netjes terug dit gaat om Transavia. 

Sorry, ik had u niet goed begrepen maar de enige reden dat Easyjet mensen wel terugbetaalt is omdat ze blijkbaar (nog) niet vliegen op die bestemming. Het principe blijft is dat als uw vlucht gaat en ze u een stoel aan kunnen bieden de maatschappij aan zijn  verplichtingen heeft voldaan. De rest is coulance en daar kunt u om vragen maar niet afdwingen.

Easyjet betaald juist wel netjes terug dit gaat om Transavia. 

Ik wil gewoon mijn geld terug want ik mag Spanje niet in op die datum. 

Het spijt mij maar u gaat uw geld zeer waarschijnlijk niet terugkrijgen. Easyjet is al niet bepaald de meest klantvriendelijke maatschappij en in dit geval staan ze in hun recht. Zij zijn verantwoordelijk voor het vervoer dat u geboekt heeft en daarmee is voor Easyjet de kous af.

Ik heb een vlucht op 18 juni naar Malaga en een mail ontvangen dat deze doorgaat. Echter, toeristen mogen het land niet in. Na contact met Transavia de mededeling dat ik de vlucht kan omboekennaar datum voor 31 maart naar alleen dezelfde bestemming. Ik krijg geen voucher en geen geld terug. De vlucht gaat door omdat t niet alleen toeristen zijn. Ik word nu gedwongen naar Malaga te gaan voor 32 maart 2021. De accomodatie is gecancelled evenals de terugvlucht met easyjet. Ik wil gewoon mijn geld terug want ik mag Spanje niet in op die datum. 

Badge +8

Goed nieuws! :tada: Alle passagiers van KLM en Transavia kunnen bij een geannuleerde vlucht hun geld terugkrijgen. Dat geldt ook voor reizigers met een vlucht die voor 14 mei werd gecanceld. Deze groep kreeg eerst alleen een voucher. De Consumentenbond is blij dat de maatschappijen hun beleid aanpassen, maar houdt wel een vinger aan de pols bij de uitvoering. Lees hier meer over in ons nieuwsbericht.

Badge

Hoi Imke

 

met dank voor je reactie en doorverwijzing.

 

Wanneer Transavia positief reageert op de uitnodiging om in gesprek te gaan hoop ik dat de consumentenbond niet alleen o.a. annuleringen en het vervolg hierop meenemen in gesprek maar ook dat zij o.a. vluchten laten doorgaan voor toeristen naar landen waar nog een inreisverbod voor geldt (zoals voor Spanje),  geen restitutie bij omboeken nieuwe tickets tegen een lager prijs etc etc.

Nederland mag de reismogelijkheden hebben versoepeld echter dat betekent nog niet dat overal heen gereisd kan worden. Dit is land afhankelijk. Transavia weet dit ook maar heeft hier maling aan. Hun standpunt, wij vliegen, en zoek het voor de rest maar zelf uit. 

 

succes

 

 

Badge +8

:arrow_right:  De Consumentenbond wil met de directie van Transavia in gesprek over de manier waarop het bedrijf omgaat met passagiersrechten bij geannuleerde vluchten. De Consumentenbond heeft de directie per brief uitgenodigd vanwege de vele klachten die de belangenbehartiger over de luchtvaartmaatschappij krijgt. Lees hier meer over in ons nieuwsbericht.

Reputatie 7
Badge +7

Uiteraard, stapje voor stapje, dat zou niet horen bij deze problematiek, maar zo werkt het wel. Men, dus welke bedrijven ook, probeert altijd eerst overal onder uit te komen, zeker als ze moeten betalen. Dan maken ze gebruik van de enorme verwarring die er heerst, wat de tegengestelde adviezen zijn legio. De bedragen die ermee gemoeid zijn, zijn niet misselijk, dat kan ieder bedrijf niet opbrengen….. dus faillissement. Dus de boel ophouden, hoort erbij. Kortom gedupeerden moeten helaas geduld hebben. Succes verder.

Badge

Laten we dan maar hopen dat Transavia tot bezinning komt….

 

maar de druk vanuit de samenleving (met name van klanten die een ticket hebben geboekt) moet waarschijnlijk nog groter worden alvorens Transavia op alle fronten tot bezinning gaat komen.

eerste overwinning op Transavia (door deze druk) is al gewonnen zodat zij nu voor alle vouchers geld terug gaat geven….nu de overige hobbels nog. 

Reputatie 7
Badge +7

Ik heb volledig begrip voor uw situatie. En enige coulance hoop ik nog bij Transavia te vinden. Niet omdat ze zo vriendelijk, zo klantvriendelijk zijn, maar omdat vele gedupeerden zich nu toch laten horen en al gedreigd hebben met een rechtszaak. De veronderstellingen zijn niet verzonnen belangrijk is wat gaan Transavia en KLM er aan  doen.

Reageer