Consumentenbond.nl

Transavia vlucht niet geannuleerd maar verplaatst van Eindhoven naar Amsterdam

• 11 augustus 2020
  • 14 reacties
  • 820 Bekeken

Transavia -  Geen annulering, maar vlucht verplaatst van Eindhoven naar Amsterdam.
5/1/20 EIN RAK EIN geboekt  bij Transavia voor september/oktober 2020
In juli was te zien dat deze vlucht pas weer eind oktober geboekt kon worden, dus onze vluchten werden niet meer gevlogen. Het wachten was dus op de annuleringsmail.
3/8/20 mail met de mededeling dat onze vlucht GEWIJZIGD was in AMS RAK AMS. Er werden ons twee opties geboden: 
Optie 1 [Ik ga akkoord] = ik ga met deze vluchten
Optie 2 [Ik ga akkoord] = ik ga niet met deze vluchten, maar kan tot en met 31 maart omboeken etc.

Optie 3 [Ik ga NIET akkoord] ontbreekt. Marokko is nog steeds code Oranje.
Het is te kinderachtig voor woorden, maar volgens ons zijn onze vluchten EIN RAK EIN gewoon geannuleerd. Of zien wij dit verkeerd juridisch afdeling?

14 reacties

Badge +8

Hi @Gebruiker1597146798, ik denk dat @Transavia je hier verder mee kan helpen! :relaxed:

Reputatie 2
Badge

Hi @Gebruiker1597146798, bedankt voor je berichtje. Ik help je hier inderdaad graag mee verder! Hiervoor heb ik wel wat privégegevens van je nodig. Deze kun je ons het beste toesturen via Facebook Messenger. Wanneer je ons daar een berichtje stuurt, met de melding dat ik je heb doorgestuurd vanuit de Consumentenbond, dan kijk ik graag met je mee! Groet, Chantal

@Transavia Ik heb geen Facebook 

@Transavia Ik heb geen Facebook 

Je kunt via dit forum ook een DM sturen. Wellicht komt het dan ook aan.

Reputatie 2
Badge

Jammer @A. Pfaff. In dat geval kan je ons het beste een bericht sturen via Whatsapp en/of contact opnemen met ons Service Centre! Groeten, Sanne

Gisteren DM gestuurd, zojuist Whatapp. Ik ben benieuwd.

Reputatie 2
Badge

Hi, @A. Pfaff laat je het ons weten als je niet bent geholpen? Dan kunnen we je via deze weg ook altijd helpen. Groeten, Yannick

Tot nu toe nog geen reactie ontvangen

Reputatie 7
Badge +7

@A. Pfaff, heb je inmiddels al iets gehoord?

Nee, nog niet

Zojuist email ontvangen met de 3de optie toegevoegd

Ik wil een vergoeding aanvragen

Bedrag van deze vlucht van 21/9 en 5/10 is 22 aug teruggestort.

Nu nog wachtende op het geld van vluchten van 10/7 en 13/7 (vouchers ontvangen 9/7 en restitutie aangevraagd)

Reputatie 7
Badge +7

Dat is fijn @A. Pfaff! En nog redelijk snel, als ik hoor hoe lang anderen soms moeten wachten… Hopen dat de rest ook snel volgt. :fingers_crossed_tone2:

Gisteravond mail ontvangen met mededeling dat de resterende twee vluchten binnen 10 dagen terugbetaald zullen zijn.

Reageer