Consumentenbond.nl

Treinreiswinkel

  • 8 oktober 2020
  • 2 reacties
  • 183 Bekeken

Ik had begin februari een Britrail pass gekocht bij de Treinreiswinkel voor een rondreis in Engeland met vertrek in Juni. Helaas kwam corona er tussen dus kon en kan de reis niet doorgaan. Ik heb verschillende malen geprobeerd mijn pas om te wisselen voor een met de geldigheid voor volgend jaar of mijn geld terug.

Nu eindelijk is er gereageerd met de mededeling dat coulance is toegepast en ik mijn geld terug krijg met vermindering van 62 euro voor administratie kosten.

Hoe zo coulance?? U zult begrijpen dat ze mij als klant kwijt zijn.


2 reacties

Hallo CWass,

Dat begrijp ik heel goed, maar is er een alternatief voor dit soort specifieke aankopen?

Bent u nog nader met de Treinreiswinkel in gesprek gegaan?

Voor mij is dit altijd een fatsoenlijke organisatie geweest, maar ik heb er nooit iets gekocht of zo.

 

Hallo, Ja ik kan zo'n pas ook elders kopen en ben al jaren klant bij Treinreiswinkel. 

Daarom ben ik zo teleurgesteld in hun manier van werken in deze situatie. Ik dacht dat  de pas omzetten in een pas voor volgend jaar een mooi voorstel was maar ze willen van niets weten. Alleen maar annuleren en kosten betalen. 

Reageer