Consumentenbond.nl
Beantwoord

abonnement omzetten

Hallo,

hoe kan ik mijn abonnement omzetten van consumentenbond extra naar basis???
heb nu mijn abonnement op extra opgezegd.
maar wil eigenlijk het basis abonnement.

mvg hugo
icon

Beste antwoord door Imke 31 december 2018, 09:23

Hi @H.T.P. Koek, ik maak de wijziging graag voor je in orde! 🙂

Kun je me een privéberichtje sturen met je lidnummer en/of postcode en huisnummer? Je kunt ook altijd even contact opnemen met mijn collega's, zij zijn vandaag tot 16 uur telefonisch bereikbaar via: 070 - 445 45 45.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Dit is in de basis een consument helpt consument forum.
Consumentenbond moderators komen hier op werkdagen langs en kunnen je hier zeker mee helpen.
Maar dat kan nog even duren.

Maar misschien weet een andere consument, die hier langskomt, de juiste werkwijze voor.
Reputatie 7
Badge +5
Ik heb even gezocht . Een abonnement stoppen of afsluiten kwam ik wel tegen , maar wijzigen blijkt niet te lukken zonder tussenkomst van de klantenservice . Dus bellen of een contactformulier invullen. Je kunt uiteraard ook opzeggen en dan opnieuw het gewenste abonnement afsluiten .
Reputatie 3
Badge +5
Hi @H.T.P. Koek, ik maak de wijziging graag voor je in orde! 🙂

Kun je me een privéberichtje sturen met je lidnummer en/of postcode en huisnummer? Je kunt ook altijd even contact opnemen met mijn collega's, zij zijn vandaag tot 16 uur telefonisch bereikbaar via: 070 - 445 45 45.
Reputatie 7
Badge +5
Kijk eens aan , wat een service . Als je het via Imke wil regelen moet je even op haar naam klikken . Dan zie je de mogelijkheid van een privebericht. Maar mogelijk wist je dat al.

Reageer