Consumentenbond.nl
Beantwoord

abonnement omzetten

  • 30 december 2018
  • 7 reacties
  • 952 Bekeken

Hallo,

hoe kan ik mijn abonnement omzetten van consumentenbond extra naar basis???
heb nu mijn abonnement op extra opgezegd.
maar wil eigenlijk het basis abonnement.

mvg hugo
icon

Beste antwoord door Imke 31 december 2018, 09:23

Hi @H.T.P. Koek, ik maak de wijziging graag voor je in orde! 🙂

Kun je me een privéberichtje sturen met je lidnummer en/of postcode en huisnummer? Je kunt ook altijd even contact opnemen met mijn collega's, zij zijn vandaag tot 16 uur telefonisch bereikbaar via: 070 - 445 45 45.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Dit is in de basis een consument helpt consument forum.
Consumentenbond moderators komen hier op werkdagen langs en kunnen je hier zeker mee helpen.
Maar dat kan nog even duren.

Maar misschien weet een andere consument, die hier langskomt, de juiste werkwijze voor.
Reputatie 7
Badge +6
Ik heb even gezocht . Een abonnement stoppen of afsluiten kwam ik wel tegen , maar wijzigen blijkt niet te lukken zonder tussenkomst van de klantenservice . Dus bellen of een contactformulier invullen. Je kunt uiteraard ook opzeggen en dan opnieuw het gewenste abonnement afsluiten .
Badge +8
Hi @H.T.P. Koek, ik maak de wijziging graag voor je in orde! 🙂

Kun je me een privéberichtje sturen met je lidnummer en/of postcode en huisnummer? Je kunt ook altijd even contact opnemen met mijn collega's, zij zijn vandaag tot 16 uur telefonisch bereikbaar via: 070 - 445 45 45.
Reputatie 7
Badge +6
Kijk eens aan , wat een service . Als je het via Imke wil regelen moet je even op haar naam klikken . Dan zie je de mogelijkheid van een privebericht. Maar mogelijk wist je dat al.

Verscheidene malen het contactformulier ingevuld en naar de Consumentenbond gestuurd om het abonnement van basis naar extra om te zetten. Geen antwoord gekregen en het abonnement is nog niet aangepast. relatienummer 2113228

Reputatie 7
Badge +6

Als je dat vandaag of gisteren gedaan hebt dan is het nog niet gelezen . Als je het eerder gedaan hebt moet je vroeg of laat een reactie krijgen tenzij er iets is mis gegaan.

Badge +8

Verscheidene malen het contactformulier ingevuld en naar de Consumentenbond gestuurd om het abonnement van basis naar extra om te zetten. Geen antwoord gekregen en het abonnement is nog niet aangepast. relatienummer 2113228

Hi @Gerrits8, vervelend dat je nog geen reactie hebt ontvangen van mijn collega's. Je kunt het beste even telefonisch contact opnemen via 070 445 45 45 (op werkdagen tussen 9 en 17 uur). Mijn collega's maken de wijziging dan direct voor je in orde!

Reageer