Consumentenbond.nl

Afbeelding in privébericht

• 14 januari 2019
  • 4 reacties
  • 579 Bekeken

Om een afbeelding toe te voegen in het "normale" forum gebruik ik altijd 'imgdumper' en wel de bovenste optie.

In een privébericht werkt dat niet.

Vraag: is het geheel onmogelijk een afbeelding tot te voegen in een privébericht of zijn er andere wegen om te bewandelen? 'Imgdumper' vertoont namelijk diverse mogelijkheden behalve de bovenste optie.

Zie alstublieft de afbeelding:

4 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Goede vraag, @Léonz! Ik ga het voor je uitzoeken.
Hallo Monique,

Het doet mij deugd dat ik ook eens een goede vraag heb gesteld. 🙂

Inmiddels ben ik al druk aan het experimenteren, in een conversatie met L.J.F. de Ruiter. Ik stuurde hem een link en met die link zie ik zelf de afbeelding wel (online namelijk), maar hij niet.

Eerder vandaag ontving ik al een link van iemand anders: bij hem werkte de link wel, bij mij niet. Hier ging het gewoon om een webpagina.

Het internet heeft ons in toenemende mate in de tang!
Inmiddels ben ik er achter gekomen dat een link plaatsen (imgdumper, onderste regel) prima werkt.

De eerste afbeelding die ik probeerde was een knipsel en mijn gesprekspartner zei toen dat hij "niets zag".

Dit misverstand is ondertussen recht gezet.

Het belangrijkste vind ik zelf dat je iets kunt illustreren met een afbeelding. 'Afbeelding in het bericht' zou natuurlijk nog mooier zijn, maar of dat ooit gaat lukken?

Toekomstmuziek!
Reputatie 5
Badge +7
Hoi @Léonz, dank je wel voor de update! Fijn dat er in elk geval een 'omweggetje' is voor het versturen van afbeeldingen, totdat de mogelijkheid voor 'afbeelding in bericht' een realiteit wordt 😉.

Reageer