Beantwoord

Algemene informatie ING forum

Reputatie 5
Badge +6
  • Bondscoach
  • 339 reacties
Via het forum van ING een bepaalde status verkregen.
Helaas niet meer van toepassing.
Hoe kan men een avatar instellen?
icon

Beste antwoord door Niels 13 June 2018, 18:22

Bekijk origineel

18 reacties

Reputatie 6
Badge +6
Beste @G. de Rijk ,

Van harte welkom op het forum! Bedoel je dat het helaas niet meer van toepassing is omdat het forum van de ING begin juni is gesloten?

Een avatar kan je instellen door rechtboven op jouw logo (G) te klikken, vervolgens naar ‘mijn profiel’ te gaan en daarna ‘bewerk profiel’ te selecteren. Je ziet dan staan ‘ wijzigen’ naast jouw profiel avatar/icoon.

Succes! Als we iets voor je kunnen betekenen, dan horen we het graag van je!
Reputatie 5
Badge +6
Dag Niels Kamper,
Vanuit het forum van de ING hebben diverse leden zich zodanig ingezet, dat na twee jaar het forum werd opgeheven. Jammer. Ik wil u vragen: Kan ik alsnog mijn "gebruikersnaam" aanpassen via een alias?
Reputatie 6
Badge +6
Ik heb het gelezen inderdaad. Jammer om te zien dat ING zo’n actieve community met betrokken leden stopt.. Was in mijn optiek totaal niet nodig geweest. Jullie zijn iig van harte welkom bij de Consumentenbond. 😉.

Het is momenteel (nog) niet mogelijk om zelf jouw naam aan te passen, maar dat kan ik of een van de moderatoren nu wel voor je doen. Wat mag het worden?
Reputatie 5
Badge +6
Gaarne aanpassen naar: GdR
Ps: Om even terug te komen op mijn activiteiten via het forum vanuit de ING: Bestaat er ook een pagina om zonder "klachten en/of opmerkingen" een soort van "drinkplaats" te kunnen openen?
Bedankt voor uw (of jouw) reactie en succes met het forum.
Groeten van GdR (altijd gedaan vanuit het forum van de ING).
Reputatie 7
Badge +6
Ik was daar ook af en toe actief . Behoorlijk kinderachtig van ING om het dicht te gooien . Is naar mijn overtuiging het gevolg van niet tegen kritiek kunnen . Kritiek , die vaak zeer terecht was. Weer een voorbeeld van de arrogante klantonvriendelijke houding van banken ondanks in het verleden gedane beloften om daar wat aan te doen.
Inderdaad, belachelijk dat de ING het forum zomaar ging opheffen.
Reputatie 5
Badge +6
Dag @E.T. Wiersum ,
Helaas is het niet meer mogelijk om de pagina van het forum t.a.v. de ING te kunnen openen.
Ter aanvulling: Er waren leden die zich ingezet hebben om het forum te laten bestaan.
Het onderdeel vanuit het forum bestond o.a. een leeuwenteam (waaronder ik).
Misschien een optie om via persoonlijke berichten elkaars ervaringen uit te kunnen wisselen?
Hoe weet ik nog even niet, maar kost dus even tijd.
Groeten van GdR.
PS @Léonz en @Niels Kamper
Hallo GdR,

Laten wij een leeuwenteam oprichten binnen dit Consumentenbond forum. 🙂
Reputatie 6
Badge +5
Misschien een optie om via persoonlijke berichten elkaars ervaringen uit te kunnen wisselen?
Hoe weet ik nog even niet, maar kost dus even tijd.
Groeten van GdR.

Persoonlijke berichten zijn mogelijk alleen niet in een groep, en suc6 met je leeuwenteam. Tijgers zijn alleen beter 😉
Reputatie 7
Badge +6
Hallo, @GdR . Er zijn hier hoofdgroepen . Een daarvan is : geld en verzekeringen. Wie daar op klikt ziet meerdere topics betreft ING. Daar zouden we een nieuw topic kunnen starten , simpel genaamd : ING. Indien mogelijk en gewenst , zouden alle reeds bestaande topics over ING ook te bundelen zijn in dat nieuwe topic . Een paar maanden geleden was er op de community van ING ook iemand die het elders wou voortzetten . Als iemand nog weet wie dat was , is het te proberen om iedereen die dat wil , hier bij elkaar te krijgen. Persoonlijke berichten is een optie , maar wat mij betreft mag iedereen lezen wat we over ING te zeggen hebben en dan kunnen ook andere ING-klanten daar voordeel van hebben.
@GdR ik weet niet wat een leeuwenteam zou moeten bijdragen maar als er één ding is dat dit forum echt vreselijk mist zijn het ouwe mannen die klagen over de ING! Daar hebben we zeker nog niet genoeg van😙
Reputatie 7
Badge +6
Beetje kort door de bocht , Deen . De klachten zijn zeer divers en ongetwijfeld van mannen en vrouwen van alle leeftijden. Bovendien waren het op die community vooral vragen van allerlei aard waarbij de leden elkaar hielpen. Wel is het zo ( en dat is wat jij ongetwijfeld bedoelt want daar hebben we het al vaker over gehad ) , dat vooral veel ouderen niet aan de smartphone willen . Ik voorspel dat er grote kans is dat jij ook bepaalde dingen niet meer wil als je 70+ bent. We moeten geen wereld willen hebben die alleen maar rekening houdt met jongeren , die gezond van lichaam en geest zijn. Maar ieder zijn mening en ben niet van plan hier verder woorden aan vuil te maken.
*** tekst verwijderd door beheerder ivm off topic ***
@E.T. Wiersum Sorry, maar ik zit er ook niet op te wachten om hier die ING discussie voort te zetten c.q. opnieuw te starten. Vond het op de ING community erg irritant al die klaag topics over of het salaris van of de topman of het afschaffen van de papieren tancode. En iedereen startte ook nog een eigen topic over één en hetzelfde onderwerp. Echt als heel vervelend ervaren.

Je kan toch de PB functie gebruiken om er met medestanders over te mailen? Een FB groep of een WA groep starten kan ook.
Reputatie 7
Badge +6
Helaas zat er inderdaad ook veel blabla en veel van hetzelfde bij @Lazylady . Maar ja , dat zien we overal . Ook mensen die niet in staat zijn om vriendelijk en beleefd te blijven zien we overal . Maar wat jij en anderen niet willen lezen hoef je toch ook niet te lezen? Maar ik laat het aan de moderators over wat ze er mee willen. Moet zeggen dat ik zelf geen behoefte voel om iets dergelijks te beginnen, maar als ik iets lees wat me interesseert of waar ik een antwoord op weet , wil ik wel reageren.
Reputatie 5
Badge +7
Gaarne aanpassen naar: GdR
Ps: Om even terug te komen op mijn activiteiten via het forum vanuit de ING: Bestaat er ook een pagina om zonder "klachten en/of opmerkingen" een soort van "drinkplaats" te kunnen openen?
Bedankt voor uw (of jouw) reactie en succes met het forum.
Groeten van GdR (altijd gedaan vanuit het forum van de ING).

Goedemorgen GdR! Wat versta je precies onder een "drinkplaats", wat zou je daarin willen terugzien? Uit je berichtje begrijp ik in elk geval dat je het geen klachtenregen wil laten worden over de ING, en dat is inderdaad niet de bedoeling 😉, daar hebben we Klachtenkompas voor, waar ING trouwens actief is. Uiteraard ben je (zoals @E.T. Wiersum al aangaf) in forum Geld en Verzekeringen van harte welkom een topic te openen over de ING. En als het over een specifiek ING gerelateerd onderwerp gaat (zoals het stoppen met tan-codes of verhoogde prijzen van betaalpakketten) zou je natuurlijk ook eerst even op het forum kunnen kijken of er niet al een topic bestaat waarin je je reactie hierover kwijt kunt.
Reputatie 7
Badge +6
Inderdaad , @Natalie Rosien . Die topics zijn te zien door op de blauwe tekst te klikken . Ik heb niet alles nagezocht , maar ongetwijfeld zijn er meer topics over ING . Als daar gereageerd wordt komt een dergelijk topic automatisch weer op de voorgrond. Er is daar is veel gelezen en gereageerd , waaruit blijkt dat het behoorlijk in de belangstelling staat.
Reputatie 5
Badge +7
Goedemorgen! Om het forum overzichtelijk te houden, heb ik de vragen van GdR over het gebruik van het Consumentenbond forum verplaatst, naar het subforum Veel gestelde vragen over deze community, onder de titel Een paar vragen over het gebruik van dit forum.

@E.T. Wiersum dank voor jouw hulp aan @GdR dit weekend! @GdR dank voor je vragen, we zullen ze zo snel mogelijk beantwoorden voor zo ver andere community leden dit niet al hebben gedaan. Mocht je nog meer vragen over dit forum hebben, ben je van harte welkom die te stellen door een topic te openen in Veel gestelde vragen over deze community.

Reageer