Consumentenbond.nl

Bewerkingstijd bericht na plaatsing

Reputatie 3
Badge +5
Verzoek aan de moderators. Na het schrijven van een reactie en uitloggen is bewerking van een reactie niet meer mogelijk. Vervelend, want mijn beste ingevingen komen niet zelden later. Kunnen jullie het zo aanpassen dat ondanks uitloggen het mogelijk is nog tenminste 24 uur te kunnen bewerken?

11 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hoi @Luctor,
ik ben zo vrij geweest je verzoek te verplaatsen naar ons Veelgestelde vragen forum.
De bewerkingstijd is (wanneer je ingelogd bent) tot 60 minuten na plaatsing.
24 uur is vanuit ons platformbeheer niet mogelijk en eerlijk gezegd ook niet onze wens.
Het wordt lastig bij te houden wat er allemaal gedurende 24 uur is gewijzigd in verschillende berichten en het kan invloed hebben op de draad van het gesprek (dat misschien alweer verder is gegaan).
Maar mocht je eens zo'n heldere ingeving achteraf hebben, kun je natuurlijk ook een vervolg reactie plaatsen hoor 🙂. Desnoods quote je jezelf en voeg je je aanvulling eraan toe.
Reputatie 7
Als je binnen een uur opnieuw inlogt kun je je bericht ook nog aanpassen.
Altijd gedacht dat het een half uur was, dus het valt al weer mee.
Reputatie 7
Ik meen eerder ergens een uur te hebben gelezen, ik zal het nog een keer proberen, over een uur kom ik hier terug (als ik eraan denk).
ipad zegt 17.10.
Reputatie 7
Oeps, te laat. 18.35
De test wordt toch wel herhaald, MrsJones? Je hebt ons nu in grote nieuwsgierigheid gebracht.

Hoewel: als Natalie zegt: "60 minuten", wie zijn wij dan om daaraan te gaan twijfelen?

Dus eigenlijk had jouw eerste test al niet mogen plaats vinden!
Reputatie 7
Het is gewoon nieuwsgierigheid. Nu ben ik weer te laat zie ik. 20.34.
Er kwam iets tussen, mijn avondeten.

om 21.06 kan het nog.

21.31.

21.34
De Wet van Murphy is weer stevig aan het huishouden in Huize Jones.
Reputatie 7
I ❤️Murphy
Reputatie 7
Het ging meer om wat TS zei over iets niet kunnen wijzigen als je weer inlogt. Zo lang je die 60 minuten in de gaten houdt kan dat gewoon.
Reputatie 7
Die van 21.36 lukte niet meer.

Reageer