Consumentenbond.nl

Direct een reactie kunnen geven op een topic

Toon eerste bericht

29 reacties

Reputatie 6
Badge +6
@GdR : even een korte reactie, aangezien ik nu buiten in het zonnetje zit. Het valt me op dat je veel vragen hebt met betrekking tot de werking en functies van het forum. 👍🏻

Mocht je willen, dan kunnen we ook een afspraak inplannen om het forum door te nemen en alle functionaliteiten en evt. vragen door te nemen. Dat kan tel., maar je bent ook van harte welkom hier in Den Haag bij de Consumentenbond. Dat je het weet 😉
Reputatie 4
Badge +5
Monique van de Beek schreef:

Niels schreef:

@MrsJones : leuk dat je ook als moderator hebt gewerkt. Ik noem @Monique vanaf vandaag ook "modje" haha..

Dus... Degene met de beste bijnaam voor Community Managers krijgt van mij een leuke attentie. 😉

Via de optie reageert. Deze dus nu geopend😀.
Zo leer ik er telkens wat weer wat bij i.v.m. het gebruik en adviezen t.a.v. het forum.
Mijn voorstel is om op geen enkele wijze een bijnaam toe te kennen 😐.
Reputatie 7
Wat me wel meteen opviel is het ontbreken van de datum, er staat 3 min./ 3 dagen (datum en tiid vermelden is duidelijker) en soms drie jaar, dat alles in lichtgrijs. Nou hoeft die kleur niet aan mijn kippigheid te worden aangepast maar waarom blijven topics van meer dan een jaar oud staan? Waarom geen archief? Als iemand dan bijv. Iets vraagt over een onderwerp dat eerder aan de orde is geweest kan er altijd een link naar dat oude topic worden gemaakt, dat maakt het forum overzichtelijker.
Reputatie 7
@gdr, post.

Reageer