Een paar vragen over het gebruik van dit forum

• 17 June 2018
  • 7 reacties
  • 376 Bekeken

Reputatie 5
Badge +6
  • Bondscoach
  • 339 reacties
In de eerste plaats wil ik even mijn excuses aanbieden omdat ik bepaalde verwijzingen heb gegeven t.a.v. het forum van de ING.
Het is beslist niet mijn bedoeling om een lid irritaties op te laten wekken.
Waarschijnlijk was ik zodanig gewend aan bepaalde pagina's, dat ik toch even vergelijkingen heb gedaan. Sommige waren via een algemene toegang na inloggen toch wat duidelijker.
Hierbij wil ik even een vraag stellen: Moet men via een reactie de topic specifiek aangeven?
Klopt het dat men hierdoor direct via een e-mailbericht een melding krijgt?
Het is beslist niet mijn bedoeling om een aparte ING-optie te plaatsen!
Er zijn bij mij verschillende e-mailadressen bekend t.a.v. een voortgang van het voormalige ING-forum. Uiteraard ga ik deze niet op deze reactie plaatsen ­čśĹ.
Klopt het dat de optie: Huiskamer een algemene pagina biedt om zonder elkaar "aan te vallen"?
Hartelijk dank voor bovenstaande reacties en groeten van GdR.
PS: Wat betreft de spoiler: Inmiddels via de 3 puntjes deze optie mij bekend.
Ook inmiddels de mogelijkheid gezien om een link toe te voegen.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +6
@GdR Om geen verwarring te veroorzaken en omdat zij de meeste kennis hebben omtrent je vragen , laat ik de antwoorden liever aan de moderators over. Maar heel veel kennis kun je al opdoen , door alles gewoon aan te klikken en kijken wat er tevoorschijn komt. Jammer dat elke website en elk forum zo anders is qua werking en opbouw al zijn er ook wel overeenkomsten. Als je hierboven goed leest zijn een deel van je vragen al beantwoord.
Reputatie 5
Badge +6
Dag @E.T. Wiersum ,
Hartelijk dank voor je reactie Ôś║´ŞĆ.
Zeer sympathiek dat je een response heb gegeven.
Kan iemand of jij een aanwijzing geven hoe men vanuit de algemene inlogpagina een overzicht van de moderators en eventueel de manager kan benaderen?
Sorry voor het doorvragen ­čśë.
Groeten van GdR en bedankt voor je inzet.
Reputatie 7
Badge +6
Bij mijn weten wordt alles gelezen , @GdR . In het weekend wordt echter niet veel gedaan. Als je Niels of een van de moderators een privebericht wil sturen , klik dan op de naam. De rest wijst zichzelf. Niels vind je hierboven in de eerste reactie. De andere moderators laten zich ook regelmatig zien.
Reputatie 5
Badge +6
Voordat ik telkens terugkom over dit onderwerp.
Klopt het dat er na het inloggen geen overzicht aanwezig is t.a.v. de actieve leden?
Reputatie 7
Badge +6
Klik helemaal bovenaan op Community . Dan daaronder op forumoverzicht . Dan zie je rechts wie aanwezig is. Nogmaals , gewoon alles uitproberen. Dat leert het snelst naar mijn ervaring.
Reputatie 5
Badge +6
Misschien een idee om geen keuze te hoeven maken om deze apart te moeten selecteren?
B.v. standaard onderaan de pagina weer te geven.
PS: Wat vind je van een extra optie om een idee├źnrubriek te laten openen?
Dit vergt uiteraard acties t.a.v. het management en moderators.
Als er eventueel in de toekomst een extra "rubriek" ter beschikking komt t.a.v. vrienden, of eventueel het toe kennen van een badge (zonder formule), heb je t.a.v. je vriendelijkheid ten volle verdiend.
Reputatie 7
Badge +7
Wat voor idee├źnrubriek zie je voor je @GdR? We hebben op dit moment al een dergelijke categorie, genaamd 'Denk mee'. Hier kan je idee├źn voor de Consumentenbond aandragen. Is er iets wat je daar mist?

Reageer