Beantwoord

Follow up over geplaatste klacht

  • 7 November 2017
  • 3 reacties
  • 1480 Bekeken

Ik heb een klacht geplaatst op klachten.nl en wil hier graag follow up aan geven, mijn klacht is opgelost.
Hoe doe ik dit?
icon

Beste antwoord door Consumentvonne807 7 November 2017, 12:03

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +6
Beste @Consumentvonne807,

Van harte welkom op de Community! Vraagje: bedoel je echt een klacht op klacht.nl of via het klachtenplatform van de Consumentenbond (Klachtenkompas.nl)? Als het over Klachtenkompas gaat, dan kunnen we je prima op weg helpen. Mijn collega @Martijn de Groot kan je daar alles over vertellen 😉.

Met vriendelijke groet,

Niels Kamper
Dank voor je reactie, ik heb het inmiddels gevonden. Het betrof het klachtenplatform van de Consumentenbond.
Reputatie 5
Badge +7
Ha @Consumentvonne807, fijn dat je het hebt gevonden. Zou je het antwoord van @Niels Kamper als beste antwoord willen markeren? Dan verandert de status van je topic van Vraag naar Beantwoord. Dank je wel alvast en tot snel op het forum!

Reageer