Beantwoord

Follow up over geplaatste klacht

  • 7 November 2017
  • 3 reacties
  • 1482 Bekeken

Ik heb een klacht geplaatst op klachten.nl en wil hier graag follow up aan geven, mijn klacht is opgelost.
Hoe doe ik dit?
icon

Beste antwoord door Consumentvonne807 7 November 2017, 12:03

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Ha @Consumentvonne807, fijn dat je het hebt gevonden. Zou je het antwoord van @Niels Kamper als beste antwoord willen markeren? Dan verandert de status van je topic van Vraag naar Beantwoord. Dank je wel alvast en tot snel op het forum!
Dank voor je reactie, ik heb het inmiddels gevonden. Het betrof het klachtenplatform van de Consumentenbond.
Reputatie 6
Badge +6
Beste @Consumentvonne807,

Van harte welkom op de Community! Vraagje: bedoel je echt een klacht op klacht.nl of via het klachtenplatform van de Consumentenbond (Klachtenkompas.nl)? Als het over Klachtenkompas gaat, dan kunnen we je prima op weg helpen. Mijn collega @Martijn de Groot kan je daar alles over vertellen 😉.

Met vriendelijke groet,

Niels Kamper

Reageer